Kantoor van Rijkswaterstaat. Althans niet dat ik weet.quote:
Ik had het toch ook niet tegen jou?quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kantoor van Rijkswaterstaat. Althans niet dat ik weet.
Nou doe eens lief zegquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had het toch ook niet tegen jou?
Bij mij is ook een stukje heide in de buurt, maar daar mag je niet komen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat dat betreft woon ik hier wel mooi.
Ik was gisteravond nachtvlinders en motten spotten in het bos bij de hei, maar ze hadden er geen zin inEr werd wel veel geoefend door helikopters en chinooks en er fladderde een uil rond die niet blij was.
Maasmechelen. Terhills, oftewel de oude mijnterrils. deel van nationaal park de hoge kempen.quote:
ja zijn weer aan het oefenen voor 17 sept zekerquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was gisteravond nachtvlinders en motten spotten in het bos bij de hei, maar ze hadden er geen zin inEr werd wel veel geoefend door helikopters en chinooks en er fladderde een uil rond die niet blij was.
20ste denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zijn weer aan het oefenen voor 17 sept zeker
Waar ik eerst woonde kon je ook door de bossen zo de hei op lopen. Verschillende wandelroutes daar, erg mooi om doorheen te lopen. Heb een keer 10km gelopen daar, dat voelde ik toen welquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij is ook een stukje heide in de buurt, maar daar mag je niet komen.Er was wel een soort pad een paar jaar, maar toen is dat stukje een keer afgefikt en sindsdien is het helemaal VERBOTEN daar te komen.
![]()
Hier waren ze gisteren met Herculessen aan het oefenen, geloof ik.
nou ja, drijvende fietsen zouden wel makkelijker zijn als er weer eens 1 in het kanaal valtquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet handig, een drijvende fiets. Of een waterfiets?
Soms vraag ik me af wat er door die koppen heen gaat.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:03 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)de-sanne-hertgers-31
Kutgastjes ook.
Omdat het lekker oneven terrein was?quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar ik eerst woonde kon je ook door de bossen zo de hei op lopen. Verschillende wandelroutes daar, erg mooi om doorheen te lopen. Heb een keer 10km gelopen daar, dat voelde ik toen wel
Falcon Leap is gisteren al begonnen, maar dat gedoe bij jou is pas volgende week zo te zien.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
En volgende week is ook Falcon Leap maar dan ben ik er niet.
Deelsquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat het lekker oneven terrein was?
lijkt me toch wel eens gaaf om een uil in het wild te zienquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
10 km wandelen stelt toch niets voor?!quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels
En omdat ik dacht dat het wel mee zou vallen
Het was wel mooi toen, en heel erg rustig.
Voor mij toen welquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
10 km wandelen stelt toch niets voor?!
Hier zit een bosuil in de buurt. Die heb ik wel een paar keer gezien. Dat geluid is soms wel irritant. WOEHOEHOEEEE.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me toch wel eens gaaf om een uil in het wild te zien
ligt ook wel een beetje aan de hoogtemeters. Op die mijnterrils ging het op sommige stukjes met 20% omhoog. dat voel je wel in je beentjesquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga eind van het jaar als het goed is op een uilentocht. De bronsttochten zijn allang uitverkochtquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Door dat kloterige zachte zand.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze hier vlakbij in de boom zitten, stuk of 5 ransuilen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |