Ik hoorde het net op de radio. code geel is afgegeven.quote:
Het was nog druk in F1.quote:
Ja, ze zijn "bang" dat Limburg wegspoelt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op de radio. code geel is afgegeven.
Blij dat ik gisteren ben gaan wandelen en niet vandaagquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op de radio. code geel is afgegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blij dat ik gisteren ben gaan wandelen en niet vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat een soort drijvend wandelpad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen spontane meet?quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:40 schreef gianni61 het volgende:
dan maar niet naar Roermond vandaag. maar een overdekt winkelcentrum opzoeken denk ik
Ja, een drijvende fiets en loopbrugquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat een soort drijvend wandelpad?
Nou ja, na vandaag zal-ie wel ergens in het westen drijven.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, een drijvende fiets en loopbrug
Johquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was nog druk in F1.
En goedemorgen
Ben jij in Roermond dan?quote:
Lijkt me sterk, er zit niet veel stroming in dit meer. hij zal misschien wel iets omhoog komenquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, na vandaag zal-ie wel ergens in het westen drijven.
Hier regent het. Meer dan spetteren, druppen of miezeren, maar daar is verder ook alles wel mee gezegd.quote:
Ik keek even op weer.nl om te kijken of het later in de ochtend minder zou worden, maar daar lijkt het toch echt niet opquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier regent het. Meer dan spetteren, druppen of miezeren, maar daar is verder ook alles wel mee gezegd.
Op kantoor ja. Morgen ook nogquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben jij in Roermond dan?
[..]
Lijkt me sterk, er zit niet veel stroming in dit meer. hij zal misschien wel iets omhoog komen
* TheStigsDutchCousin mompelt iets over overtuigd van eigen gelijk en zoquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral door een persoon.
Geen RWS in de buurt daarquote:
Geen wat?quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen RWS in de buurt daar
Nee idd. Nou ja ik heb alvast 2565 stapjes. Da's iets. Verder zien we het wel.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik keek even op weer.nl om te kijken of het later in de ochtend minder zou worden, maar daar lijkt het toch echt niet op
Wat dat betreft woon ik hier wel mooi.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dit heb ik nodig in mijn leven. Maar even naar de Sallandse Heuvelrug binnenkort.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blij dat ik gisteren ben gaan wandelen en niet vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Niet handig, een drijvende fiets. Of een waterfiets?quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, een drijvende fiets en loopbrug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |