Rare mensen zijn dat zegquote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een leven tegenwoordig?
Hoor dat September het nieuwe Januari is qua voornemens.
Vandaar dat ik ook knallen hoorde zeker.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig zoveel hobby's en sociale dingen dat ik elke dag tijd tekort kom.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer tijd inkopen danquote:Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig zoveel hobby's en sociale dingen dat ik elke dag tijd tekort kom.
Ik nietquote:
Wat heb je zoal voor hobby's dan?quote:Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig zoveel hobby's en sociale dingen dat ik elke dag tijd tekort kom.
Ik denk bij mevrouw Boersma uit Hoogeveenquote:Op maandag 8 september 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij wie moet ik de aanvraag indienen om 6 extra uren in een dag te krijgen?
Ik keek die docu over de Oklahoma bomaanslagquote:
Fietsen, tuinieren, naaien, sporten, met hout knutselen, met vrienden afspreken / uitnodigen voor etentjes thuis.quote:Op maandag 8 september 2025 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je zoal voor hobby's dan?
Beetje wel hoorquote:
Hmm jammer als het zo lastig is. Wat zouden jullie gaan doen?quote:Op maandag 8 september 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook wat minder op FOK! laatste tijd.
Nu ben ik proberen ons vriendenweekend nog beetje op gang te trekkenweer wat mensen die vergeten zijn om het in hun agenda te zetten of andere matige smoezen om niet mee te gaan.
Hier is het al 15 jaar hetzelfde weekend. Natuurlijk zijn er af en toe wel mensen die niet kunnen/willen. Maar dit jaar hebben we 12 mensen die mee zouden gaan en nu al 2 die zeker afzeggen en 2 onzeker. Accommodatie al geboekt natuurlijk.quote:Op maandag 8 september 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jammer als het zo lastig is. Wat zouden jullie gaan doen?
Had dat ook met een paar vrienden nadat ze kinderen hadden. Die zie ik sindsdien veel vaker als we gewoon doordeweeks een avond afspreken.
Nou oke vooruit, een beetje danquote:
Irritantquote:Op maandag 8 september 2025 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het al 15 jaar hetzelfde weekend. Natuurlijk zijn er af en toe wel mensen die niet kunnen/willen. Maar dit jaar hebben we 12 mensen die mee zouden gaan en nu al 2 die zeker afzeggen en 2 onzeker. Accommodatie al geboekt natuurlijk.
Mehquote:Op maandag 8 september 2025 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het al 15 jaar hetzelfde weekend. Natuurlijk zijn er af en toe wel mensen die niet kunnen/willen. Maar dit jaar hebben we 12 mensen die mee zouden gaan en nu al 2 die zeker afzeggen en 2 onzeker. Accommodatie al geboekt natuurlijk.
esssssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssie de bostijgerinnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Etto Geppetto!quote:Op maandag 8 september 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssie de bostijgerinnnnnnnnnnnnnnnn
Je bent nu weer goed afgekoeld?quote:Op maandag 8 september 2025 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Met korte broek en slippers naar de training was iets te optimistisch.
quote:Op maandag 8 september 2025 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent nu weer goed afgekoeld?
quote:Op maandag 8 september 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zin om confetti te vervaardigen uit de Ama's.
- pakt perforator
voornemens? doen mensen daar wat aan?quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
vrouwen logicaquote:Op maandag 8 september 2025 23:06 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Omg moet hebben. Maar ga ik niet kopen hoor.
eeh geen idee of ik die gezien hebquote:Op maandag 8 september 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Ama @:Cherrylips
Ik ga denk ik zo kijken naar de docu op Netflix over de bomaanslag in Oklahoma
Hebben jullie die al gezien en is deze de moeite waard??
Ja eindelijk, het enige nadeel vind ik dat de dagen zo lang donker zijnquote:
Nog erger: met donker naar het werk en met donker weer terug naar huis...quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eindelijk, het enige nadeel vind ik dat de dagen zo lang donker zijn
Met donker naar bed en m et donker weer op
Ja, dat is ook vreselijk.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nog erger: met donker naar het werk en met donker weer terug naar huis...
quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nog erger: met donker naar het werk en met donker weer terug naar huis...
Ik hoorde het net op de radio. code geel is afgegeven.quote:
Het was nog druk in F1.quote:
Ja, ze zijn "bang" dat Limburg wegspoelt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op de radio. code geel is afgegeven.
Blij dat ik gisteren ben gaan wandelen en niet vandaagquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op de radio. code geel is afgegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blij dat ik gisteren ben gaan wandelen en niet vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat een soort drijvend wandelpad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen spontane meet?quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:40 schreef gianni61 het volgende:
dan maar niet naar Roermond vandaag. maar een overdekt winkelcentrum opzoeken denk ik
Ja, een drijvende fiets en loopbrugquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat een soort drijvend wandelpad?
Nou ja, na vandaag zal-ie wel ergens in het westen drijven.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, een drijvende fiets en loopbrug
Johquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was nog druk in F1.
En goedemorgen
Ben jij in Roermond dan?quote:
Lijkt me sterk, er zit niet veel stroming in dit meer. hij zal misschien wel iets omhoog komenquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, na vandaag zal-ie wel ergens in het westen drijven.
Hier regent het. Meer dan spetteren, druppen of miezeren, maar daar is verder ook alles wel mee gezegd.quote:
Ik keek even op weer.nl om te kijken of het later in de ochtend minder zou worden, maar daar lijkt het toch echt niet opquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier regent het. Meer dan spetteren, druppen of miezeren, maar daar is verder ook alles wel mee gezegd.
Op kantoor ja. Morgen ook nogquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben jij in Roermond dan?
[..]
Lijkt me sterk, er zit niet veel stroming in dit meer. hij zal misschien wel iets omhoog komen
* TheStigsDutchCousin mompelt iets over overtuigd van eigen gelijk en zoquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral door een persoon.
Geen RWS in de buurt daarquote:
Geen wat?quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen RWS in de buurt daar
Nee idd. Nou ja ik heb alvast 2565 stapjes. Da's iets. Verder zien we het wel.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik keek even op weer.nl om te kijken of het later in de ochtend minder zou worden, maar daar lijkt het toch echt niet op
Wat dat betreft woon ik hier wel mooi.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dit heb ik nodig in mijn leven. Maar even naar de Sallandse Heuvelrug binnenkort.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blij dat ik gisteren ben gaan wandelen en niet vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Niet handig, een drijvende fiets. Of een waterfiets?quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, een drijvende fiets en loopbrug
Kantoor van Rijkswaterstaat. Althans niet dat ik weet.quote:
Ik had het toch ook niet tegen jou?quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kantoor van Rijkswaterstaat. Althans niet dat ik weet.
Nou doe eens lief zegquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had het toch ook niet tegen jou?
Bij mij is ook een stukje heide in de buurt, maar daar mag je niet komen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat dat betreft woon ik hier wel mooi.
Ik was gisteravond nachtvlinders en motten spotten in het bos bij de hei, maar ze hadden er geen zin inEr werd wel veel geoefend door helikopters en chinooks en er fladderde een uil rond die niet blij was.
Maasmechelen. Terhills, oftewel de oude mijnterrils. deel van nationaal park de hoge kempen.quote:
ja zijn weer aan het oefenen voor 17 sept zekerquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was gisteravond nachtvlinders en motten spotten in het bos bij de hei, maar ze hadden er geen zin inEr werd wel veel geoefend door helikopters en chinooks en er fladderde een uil rond die niet blij was.
20ste denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zijn weer aan het oefenen voor 17 sept zeker
Waar ik eerst woonde kon je ook door de bossen zo de hei op lopen. Verschillende wandelroutes daar, erg mooi om doorheen te lopen. Heb een keer 10km gelopen daar, dat voelde ik toen welquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij is ook een stukje heide in de buurt, maar daar mag je niet komen.Er was wel een soort pad een paar jaar, maar toen is dat stukje een keer afgefikt en sindsdien is het helemaal VERBOTEN daar te komen.
![]()
Hier waren ze gisteren met Herculessen aan het oefenen, geloof ik.
nou ja, drijvende fietsen zouden wel makkelijker zijn als er weer eens 1 in het kanaal valtquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet handig, een drijvende fiets. Of een waterfiets?
Soms vraag ik me af wat er door die koppen heen gaat.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:03 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)de-sanne-hertgers-31
Kutgastjes ook.
Omdat het lekker oneven terrein was?quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar ik eerst woonde kon je ook door de bossen zo de hei op lopen. Verschillende wandelroutes daar, erg mooi om doorheen te lopen. Heb een keer 10km gelopen daar, dat voelde ik toen wel
Falcon Leap is gisteren al begonnen, maar dat gedoe bij jou is pas volgende week zo te zien.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
En volgende week is ook Falcon Leap maar dan ben ik er niet.
Deelsquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat het lekker oneven terrein was?
lijkt me toch wel eens gaaf om een uil in het wild te zienquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
10 km wandelen stelt toch niets voor?!quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels
En omdat ik dacht dat het wel mee zou vallen
Het was wel mooi toen, en heel erg rustig.
Voor mij toen welquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
10 km wandelen stelt toch niets voor?!
Hier zit een bosuil in de buurt. Die heb ik wel een paar keer gezien. Dat geluid is soms wel irritant. WOEHOEHOEEEE.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me toch wel eens gaaf om een uil in het wild te zien
ligt ook wel een beetje aan de hoogtemeters. Op die mijnterrils ging het op sommige stukjes met 20% omhoog. dat voel je wel in je beentjesquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga eind van het jaar als het goed is op een uilentocht. De bronsttochten zijn allang uitverkochtquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Door dat kloterige zachte zand.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze hier vlakbij in de boom zitten, stuk of 5 ransuilen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |