Rare mensen zijn dat zegquote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een leven tegenwoordig?
Hoor dat September het nieuwe Januari is qua voornemens.
Vandaar dat ik ook knallen hoorde zeker.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoor dat September het nieuwe Januari is qua voornemens.
Heb tegenwoordig zoveel hobby's en sociale dingen dat ik elke dag tijd tekort kom.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer tijd inkopen danquote:Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig zoveel hobby's en sociale dingen dat ik elke dag tijd tekort kom.
Ik nietquote:
Wat heb je zoal voor hobby's dan?quote:Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig zoveel hobby's en sociale dingen dat ik elke dag tijd tekort kom.
Ik denk bij mevrouw Boersma uit Hoogeveenquote:Op maandag 8 september 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij wie moet ik de aanvraag indienen om 6 extra uren in een dag te krijgen?
Ik keek die docu over de Oklahoma bomaanslagquote:
Fietsen, tuinieren, naaien, sporten, met hout knutselen, met vrienden afspreken / uitnodigen voor etentjes thuis.quote:Op maandag 8 september 2025 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je zoal voor hobby's dan?
Beetje wel hoorquote:
Hmm jammer als het zo lastig is. Wat zouden jullie gaan doen?quote:Op maandag 8 september 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook wat minder op FOK! laatste tijd.
Nu ben ik proberen ons vriendenweekend nog beetje op gang te trekkenweer wat mensen die vergeten zijn om het in hun agenda te zetten of andere matige smoezen om niet mee te gaan.
Hier is het al 15 jaar hetzelfde weekend. Natuurlijk zijn er af en toe wel mensen die niet kunnen/willen. Maar dit jaar hebben we 12 mensen die mee zouden gaan en nu al 2 die zeker afzeggen en 2 onzeker. Accommodatie al geboekt natuurlijk.quote:Op maandag 8 september 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jammer als het zo lastig is. Wat zouden jullie gaan doen?
Had dat ook met een paar vrienden nadat ze kinderen hadden. Die zie ik sindsdien veel vaker als we gewoon doordeweeks een avond afspreken.
Nou oke vooruit, een beetje danquote:
Irritantquote:Op maandag 8 september 2025 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het al 15 jaar hetzelfde weekend. Natuurlijk zijn er af en toe wel mensen die niet kunnen/willen. Maar dit jaar hebben we 12 mensen die mee zouden gaan en nu al 2 die zeker afzeggen en 2 onzeker. Accommodatie al geboekt natuurlijk.
Mehquote:Op maandag 8 september 2025 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het al 15 jaar hetzelfde weekend. Natuurlijk zijn er af en toe wel mensen die niet kunnen/willen. Maar dit jaar hebben we 12 mensen die mee zouden gaan en nu al 2 die zeker afzeggen en 2 onzeker. Accommodatie al geboekt natuurlijk.
esssssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssie de bostijgerinnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Etto Geppetto!quote:Op maandag 8 september 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssie de bostijgerinnnnnnnnnnnnnnnn
Je bent nu weer goed afgekoeld?quote:Op maandag 8 september 2025 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Met korte broek en slippers naar de training was iets te optimistisch.
quote:Op maandag 8 september 2025 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent nu weer goed afgekoeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |