Duitsland kun je lekker vlees halen. Goede worsten hebben ze daarquote:Op maandag 8 september 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom steeds vaker bij een slager voor goed vlees
quote:Op maandag 8 september 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.bricktastic.n(...)-en-wordt-echte-set/
Beetje ver van hierquote:Op maandag 8 september 2025 20:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Duitsland kun je lekker vlees halen. Goede worsten hebben ze daar
Woonde eerst wat dichterbij maar toch ietwat ver.quote:
Naja, misschien als je er een keer in de buurt bent voor iets anders bijvquote:Op maandag 8 september 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Woonde eerst wat dichterbij maar toch ietwat ver.
Zeker wetenquote:Op maandag 8 september 2025 20:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Naja, misschien als je er een keer in de buurt bent voor iets anders bijvZeker het proberen waard
Ja, de zon trekt weer snel weg.quote:Op maandag 8 september 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Was nog even de tuin wat fatsoeneren, maar het is opeens al heel snel donker
Ja gaat om 20.15 onder en een paar minuten later is het al bijna donkerquote:Op maandag 8 september 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, de zon trekt weer snel weg.
quote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen moet een turbojoekser hebben
Alsof ze meelezenquote:Op maandag 8 september 2025 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo’n tefal chopper. Vandaag nog gebruikt!
Zijn er mensen met een leven tegenwoordig?quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
Omg chill. Ik heb iets gevonden wat je heel makkelijk weer kan verwijderen zonder lak te beschadigen ofzo.![]()
Kan ik weer veilig breekbare dingen op de hoek van mijn salontafel zetten.Zin om confetti te vervaardigen uit de Ama's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- pakt perforatorOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Rare mensen zijn dat zegquote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een leven tegenwoordig?
Hoor dat September het nieuwe Januari is qua voornemens.
Vandaar dat ik ook knallen hoorde zeker.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoor dat September het nieuwe Januari is qua voornemens.
Heb tegenwoordig zoveel hobby's en sociale dingen dat ik elke dag tijd tekort kom.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer tijd inkopen danquote:Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig zoveel hobby's en sociale dingen dat ik elke dag tijd tekort kom.
Ik nietquote:
Wat heb je zoal voor hobby's dan?quote:Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig zoveel hobby's en sociale dingen dat ik elke dag tijd tekort kom.
Ik denk bij mevrouw Boersma uit Hoogeveenquote:Op maandag 8 september 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij wie moet ik de aanvraag indienen om 6 extra uren in een dag te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |