quote:Op maandag 8 september 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst nog meer naaktslakkennieuws maar dat heb ik je bewust niet verteld. Goed van mij he?
Dat ik tegenwoordig bij dit soort meldingen nog steeds denk oh misschien delen ze iets leuks met mij.quote:Recce heeft je zojuist genoemd in topic "General Chat / [KSC #19227] Sponsor Ambar zijn droomhuis!"
Dat ging over die oprukkende reuzennaaktslak hè?quote:Op maandag 8 september 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst nog meer naaktslakkennieuws maar dat heb ik je bewust niet verteld. Goed van mij he?
Dan bestel ik meteen een nieuwe.quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je even controleren of er geen slijmsporen rond jouw bel zitten.
Rot een eind op.quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ging over die oprukkende reuzennaaktslak hè?
Wat naïef.quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ik tegenwoordig bij dit soort meldingen nog steeds denk oh misschien delen ze iets leuks met mij.Ik had beter moeten weten,
Nee over een naaktslak die ik zag liggen en dat er maden uit kropen, was eigenlijk bijster intressant.quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel zielig voor de naaktslak.quote:Op maandag 8 september 2025 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee over een naaktslak die ik zag liggen en dat er maden uit kropen, was eigenlijk bijster intressant.
*zout inslaat*quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
neujquote:Op maandag 8 september 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Wassen jullie donkere nieuwe spijkerbroeken eerst met azijn ofzo?
Ik kwam kijken of iemand deze al met @Ama had gedeeldquote:
Somsquote:Op maandag 8 september 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Wassen jullie donkere nieuwe spijkerbroeken eerst met azijn ofzo?
Durf hier straks in de herfst niet meer te kijken.quote:Op maandag 8 september 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam kijken of iemand deze al met @:ama had gedeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Klinkt als een horrorfilm.quote:Op maandag 8 september 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Durf hier straks in de herfst niet meer te kijken.
quote:Op maandag 8 september 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips @:inieminimuis Foto van de dag van mijn brandplek. Die rode vlek is weg maar nu is de plek zelf helemaal rood.net andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ieniminimuisOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
@:cherrylips @:ieniminimuis Foto van de dag van mijn brandplek. Die rode vlek is weg maar nu is de plek zelf helemaal rood.Ik had dat eens op m'n hand, ook van de oven want ik ben een dom wicht. Dat heeft ook een tijd vocht lopen oozen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Bah. Heuplast. 4335 stappies it is.quote:
@:cherrylips @:ieniminimuis Foto van de dag van mijn brandplek. Die rode vlek is weg maar nu is de plek zelf helemaal rood.Ziet er prima uit. Zo'n plek had ik ook een keer toen ik me brandde aan de rand van de oven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps O+
quote:Op maandag 8 september 2025 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Quiche uit de oven, bananenbrood in de oven
Lasagne in de ovenquote:Op maandag 8 september 2025 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Quiche uit de oven, bananenbrood in de oven
Er is hier nog geen vocht uitgekomen?quote:Op maandag 8 september 2025 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Dat heeft ook een tijd vocht lopen oozen enzo
Ach vlak eronder heb ik ook die litteken van toen ze vorig jaar mijn arm open gingen maken..quote:Op maandag 8 september 2025 18:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Wel mooi litteken aan overgehouden trouwens...
O ja doet me eraan denken dat ik zo'n snijder voor de kitchenaid wilde bestellen, die groenten in lange dunne repen snijdt. Voor lasagne met groente 'bladen'quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja doet me eraan denken dat ik zo'n snijder voor de kitchenaid wilde bestellen, die groenten in lange dunne repen snijdt. Voor lasagne met groente 'bladen'
Zo’n pastaroller? Ik heb de foodprocessor, die gebruik ik echt noooooooitquote:Op maandag 8 september 2025 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja doet me eraan denken dat ik zo'n snijder voor de kitchenaid wilde bestellen, die groenten in lange dunne repen snijdt. Voor lasagne met groente 'bladen'
Nee zo'n ding:quote:Op maandag 8 september 2025 18:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n pastaroller? Ik heb de foodprocessor, die gebruik ik echt noooooooit
Correctie, het is de slowjuicer.
Slowjuicer zou ik ook niet gebruiken denk ik, zo'n gedoe om schoon te makenquote:Op maandag 8 september 2025 18:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n pastaroller? Ik heb de foodprocessor, die gebruik ik echt noooooooit
Correctie, het is de slowjuicer.
ik had vroeger zo'n keukenmachine, wat een gekut met schoonmaken. Allemaal losse onderdelen en bakjes.quote:Op maandag 8 september 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slowjuicer zou ik ook niet gebruiken denk ik, zo'n gedoe om schoon te maken
O ja dat ken ik nog van thuis vroeger. M'n moeder gebruikte het alsnog vaak. Heb nu iets dat op de staafmixer past om dingen heel klein te snijden.quote:Op maandag 8 september 2025 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had vroeger zo'n keukenmachine, wat een gekut met schoonmaken. Allemaal losse onderdelen en bakjes.
Iedereen moet een turbojoekser hebbenquote:Op maandag 8 september 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Heb nu iets dat op de staafmixer past om dingen heel klein te snijden.
Het is ook vooral dat. Net is zo’n gedoe om dat elke keer schoon te maken. Die ijsmaker wil ik ook wel! Ik heb ook een ninja creamy overwogen maar dan heb ik weer een apparaat en ik ben al dik zatquote:Op maandag 8 september 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slowjuicer zou ik ook niet gebruiken denk ik, zo'n gedoe om schoon te maken
Dit is een electrische turbojoekserquote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen moet een turbojoekser hebben
Mehquote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een electrische turbojoekser
Ik heb zo’n tefal chopper. Vandaag nog gebruikt!quote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is ook vooral dat. Net is zo’n gedoe om dat elke keer schoon te maken. Die ijsmaker wil ik ook wel! Ik heb ook een ninja creamy overwogen maar dan heb ik weer een apparaat en ik ben al dik zat
Wel lekkerquote:Op maandag 8 september 2025 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik dacht precies hetzelfdeGa niet nóg een apparaat aanschaffen. Kan ook beter geen ijs eten, maar ja als ik het dan eens wil, dan liever zelf maken
De enige echtequote:Op maandag 8 september 2025 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo’n tefal chopper. Vandaag nog gebruikt!
Hedwig: "Hmmm..."quote:Op maandag 8 september 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
Wel beetje irritant dat ik 24 uur (sinds 14:00) niks op mijn salontafel mag zetten.
Die heb ik ookquote:Op maandag 8 september 2025 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja jouw plafond hangt natuurlijk helemaal vol met vleeshaken.quote:Op maandag 8 september 2025 19:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tafel gewoon aan het plafond hangen, niets aan 't handje.
Ik las dat @ESF1Gamer wordt gebarbecuedquote:Op maandag 8 september 2025 19:03 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer er wordt weer lekker gebarbecued
Tuurlijk. Vlees moet je drogen, gaat het langer mee.quote:Op maandag 8 september 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja jouw plafond hangt natuurlijk helemaal vol met vleeshaken.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 8 september 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat @:esf1gamer wordt gebarbecued
Sow.quote:Op maandag 8 september 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat @:esf1gamer wordt gebarbecued
Meestal gaat ze er alleen op als er spullen op liggen omdat ze dat wil pakken.quote:
Misschien ook maar goed dat laatstequote:Op maandag 8 september 2025 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat er bij mijn opa vroeger ook veel vleeshaken hingen. Heb hem echter nooit gekend
HookedSadismquote:Op maandag 8 september 2025 19:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
En nee, heb niets met vleeshaken. Kick ook niet op pijn, staat niet voor niets euphoria in mijn naam
Word jij ook gebarbecued?quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 19:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Misschien ook maar goed dat laatste
Ik ook niet en mijn opa was slager, dus vandaar dat ik denk dat hij ze wel had hangen...quote:Op maandag 8 september 2025 19:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
En nee, heb niets met vleeshaken. Kick ook niet op pijn, staat niet voor niets euphoria in mijn naam
Vleesquote:Op maandag 8 september 2025 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet en mijn opa was slager, dus vandaar dat ik denk dat hij ze wel had hangen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik kom steeds vaker bij een slager voor goed vleesquote:Op maandag 8 september 2025 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn opa had 4 zoons, waarvan er drie uiteindelijk nog in het vleeswereldje hebben gewerkt.
Mijn vader juist niet. Als ik niet zulke slechte motoriek had gehad, had ik waarschijnlijk wel overwogen om iets met voedsel te gaan doen..
Even nog wat Supertrampgoden luisteren
Rick Davies![]()
![]()
Dat dacht ikquote:
De kans is groot, in die context is het ook prima. Maar dat anderequote:Op maandag 8 september 2025 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet en mijn opa was slager, dus vandaar dat ik denk dat hij ze wel had hangen...
Duitsland kun je lekker vlees halen. Goede worsten hebben ze daarquote:Op maandag 8 september 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom steeds vaker bij een slager voor goed vlees
quote:Op maandag 8 september 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.bricktastic.n(...)-en-wordt-echte-set/
Beetje ver van hierquote:Op maandag 8 september 2025 20:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Duitsland kun je lekker vlees halen. Goede worsten hebben ze daar
Woonde eerst wat dichterbij maar toch ietwat ver.quote:
Naja, misschien als je er een keer in de buurt bent voor iets anders bijvquote:Op maandag 8 september 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Woonde eerst wat dichterbij maar toch ietwat ver.
Zeker wetenquote:Op maandag 8 september 2025 20:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Naja, misschien als je er een keer in de buurt bent voor iets anders bijvZeker het proberen waard
Ja, de zon trekt weer snel weg.quote:Op maandag 8 september 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Was nog even de tuin wat fatsoeneren, maar het is opeens al heel snel donker
Ja gaat om 20.15 onder en een paar minuten later is het al bijna donkerquote:Op maandag 8 september 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, de zon trekt weer snel weg.
quote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof ze meelezenquote:Op maandag 8 september 2025 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een leven tegenwoordig?quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
Omg chill. Ik heb iets gevonden wat je heel makkelijk weer kan verwijderen zonder lak te beschadigen ofzo.![]()
Kan ik weer veilig breekbare dingen op de hoek van mijn salontafel zetten.Zin om confetti te vervaardigen uit de Ama's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- pakt perforatorOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |