Ja ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is ook vooral dat. Net is zo’n gedoe om dat elke keer schoon te maken. Die ijsmaker wil ik ook wel! Ik heb ook een ninja creamy overwogen maar dan heb ik weer een apparaat en ik ben al dik zat

Wel lekkerquote:Op maandag 8 september 2025 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik dacht precies hetzelfdeGa niet nóg een apparaat aanschaffen. Kan ook beter geen ijs eten, maar ja als ik het dan eens wil, dan liever zelf maken

De enige echtequote:Op maandag 8 september 2025 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo’n tefal chopper. Vandaag nog gebruikt!

Hedwig: "Hmmm..."quote:Op maandag 8 september 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
Wel beetje irritant dat ik 24 uur (sinds 14:00) niks op mijn salontafel mag zetten.

Die heb ik ookquote:Op maandag 8 september 2025 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo’n tefal chopper. Vandaag nog gebruikt!

Oh ja jouw plafond hangt natuurlijk helemaal vol met vleeshaken.quote:Op maandag 8 september 2025 19:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tafel gewoon aan het plafond hangen, niets aan 't handje.

Ik las dat @ESF1Gamer wordt gebarbecuedquote:Op maandag 8 september 2025 19:03 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer er wordt weer lekker gebarbecued

Tuurlijk. Vlees moet je drogen, gaat het langer mee.quote:Op maandag 8 september 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja jouw plafond hangt natuurlijk helemaal vol met vleeshaken.

Ja, ik ook.quote:Op maandag 8 september 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat @:esf1gamer wordt gebarbecued

Sow.quote:Op maandag 8 september 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat @:esf1gamer wordt gebarbecued

Meestal gaat ze er alleen op als er spullen op liggen omdat ze dat wil pakken.quote:

Misschien ook maar goed dat laatstequote:Op maandag 8 september 2025 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat er bij mijn opa vroeger ook veel vleeshaken hingen. Heb hem echter nooit gekend

HookedSadismquote:Op maandag 8 september 2025 19:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
En nee, heb niets met vleeshaken. Kick ook niet op pijn, staat niet voor niets euphoria in mijn naam

Word jij ook gebarbecued?quote:

quote:Op maandag 8 september 2025 19:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Misschien ook maar goed dat laatste
Ik ook niet en mijn opa was slager, dus vandaar dat ik denk dat hij ze wel had hangen...quote:Op maandag 8 september 2025 19:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
En nee, heb niets met vleeshaken. Kick ook niet op pijn, staat niet voor niets euphoria in mijn naam

Vleesquote:Op maandag 8 september 2025 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet en mijn opa was slager, dus vandaar dat ik denk dat hij ze wel had hangen...

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |