SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Jaaquote:
ik hou van slechte grappenquote:Op maandag 8 september 2025 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Slechte grap. Zo slecht dat ik em uit eigen beweging weer heb verwijderd.
quote:Op maandag 8 september 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hou van slechte grappen
@:recce ook
Elke dag is een mooie dagquote:Op maandag 8 september 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Man in Wageningen opgepakt op verdenking van aanranding in lijnbus
https://nos.nl/artikel/25(...)anranding-in-lijnbus
Het was weer een mooie dag om vrouw te zijn
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 8 september 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
precies!quote:Op maandag 8 september 2025 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ook! En nu hebben we stress omdat we 'm gemist hebben.
Goed dat ie is opgepakt.quote:Op maandag 8 september 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
moet je ook nog maar energie hebben om ze op te hangenquote:Op maandag 8 september 2025 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je geld hebt om slingers te kopen
ja maar mannenquote:Op maandag 8 september 2025 11:03 schreef Nizno het volgende:
als homoseksualiteit een keuze was zou er geen heterovrouw meer over zijn
Moet je wel een Primark in de buurt hebben.quote:Op maandag 8 september 2025 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je geld hebt om slingers te kopen
Klopt, ik zou willen dat ik lesbisch wasquote:Op maandag 8 september 2025 11:03 schreef Nizno het volgende:
quote:
dan zou je niet meer dat gevoel over mannen hebbenquote:Op maandag 8 september 2025 11:03 schreef Nizno het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2025 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
dan zou je niet meer dat gevoel over mannen hebben
Dan zou het snel gedaan zijn met de mens.quote:Op maandag 8 september 2025 11:03 schreef Nizno het volgende:
gewoon de lucht in gooien in de hoop dat er ergens iets blijft hangenquote:Op maandag 8 september 2025 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je ook nog maar energie hebben om ze op te hangen
verkopen die slingers?quote:Op maandag 8 september 2025 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je wel een Primark in de buurt hebben.
quote:Op maandag 8 september 2025 11:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon de lucht in gooien in de hoop dat er ergens iets blijft hangen
Hoezo? De wens voor een kind neemt niet af.quote:Op maandag 8 september 2025 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou het snel gedaan zijn met de mens.
ohja, met glitters strooien kan ook. Kom je nooit meer van af, altijd feestquote:
Je spatiebalk loopt voor.quote:Op maandag 8 september 2025 11:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
verkopen die slingers?
online bestellen kan ook, gaat wel een GODVERODMEM WAT DOE NZE ME AA NDAT ZE NIET PRECIE SAANBELLEN ALS IK THUIS BEN GOUSDIOUWOIERUS Oaan vooraf natuurlijk
die wens moet je ook niet willenquote:Op maandag 8 september 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo? De wens voor een kind neemt niet af.
dat is hoe gekkies pratenquote:Op maandag 8 september 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je spatiebalk loopt voor.
dat komt omdat homoseksualiteit geen keuze is.quote:Op maandag 8 september 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Gek is dat wel, vind vrouwen eigenlijk altijd mooier dan mannen maar totaal geen aantrekkingskracht
Ja, het is ook altijd ellende met dingen kopen.quote:Op maandag 8 september 2025 11:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
verkopen die slingers?
online bestellen kan ook, gaat wel een GODVERODMEM WAT DOE NZE ME AA NDAT ZE NIET PRECIE SAANBELLEN ALS IK THUIS BEN GOUSDIOUWOIERUS Oaan vooraf natuurlijk
Misschien moet je gewoon heel veel oefenen dan?quote:Op maandag 8 september 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Gek is dat wel, vind vrouwen eigenlijk altijd mooier dan mannen maar totaal geen aantrekkingskracht
niks meer kopen, opgelost?quote:Op maandag 8 september 2025 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het is ook altijd ellende met dingen kopen.
niet? dat ze niet uit hun woorden komen omdat ze zo gefrustreerd zijn, inclusief vliegende spuugjes etcquote:
Nou voordat ik met mannen oefende vond ik ze al aantrekkelijkquote:Op maandag 8 september 2025 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon heel veel oefenen dan?
quote:Op maandag 8 september 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou voordat ik met mannen oefende vond ik ze al aantrekkelijk
Glittersquote:Op maandag 8 september 2025 11:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, met glitters strooien kan ook. Kom je nooit meer van af, altijd feest
Nee, mensen miepen om niksquote:Op maandag 8 september 2025 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het is ook altijd ellende met dingen kopen.
Ik kom zulke mensen niet tegen.quote:Op maandag 8 september 2025 11:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niks meer kopen, opgelost?
[..]
niet? dat ze niet uit hun woorden komen omdat ze zo gefrustreerd zijn, inclusief vliegende spuugjes etc![]()
dat mag jij willenquote:Op maandag 8 september 2025 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil gewoon alles en zonder gedoe!!!!
het wordt weer tijd om kaartjes te maken voor decemberquote:
dan zal het wel aan mij liggenquote:Op maandag 8 september 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom zulke mensen niet tegen.
Noem het maar niets! Heb jij nooit het DHL busje de straat uit zien rijden en dan gelezen: "we hebben elkaar gemist"?!quote:
dramatische pakketbezorgers ook altijdquote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Noem het maar niets! Heb jij nooit het DHL busje de straat uit zien rijden en dan gelezen: "we hebben elkaar gemist"?!
Je kunt het altijd proberen toch?quote:Op maandag 8 september 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus bedoel dat ik niet weet of dat oefenen verschil gaat maken
ik las zn advies eigenlijk net andersom, met vrouwen heel veel gaan oefenenquote:Op maandag 8 september 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus bedoel dat ik niet weet of dat oefenen verschil gaat maken
Dan ga ik 200 m bij ze aan de deur rammen (daar is centrale punt van de lokale DHL)quote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Noem het maar niets! Heb jij nooit het DHL busje de straat uit zien rijden en dan gelezen: "we hebben elkaar gemist"?!
En dan heb je het een dag (of 2) later.quote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook, maar goed, ik denk dat het allemaal niet helpt.quote:Op maandag 8 september 2025 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las zn advies eigenlijk net andersom, met vrouwen heel veel gaan oefenen
quote:Op maandag 8 september 2025 11:14 schreef Nizno het volgende:
net als al die mailtjes van postNL, je pakket is bezorgd.
Nou zo ongerust ziet mijn pakket er niet uit hoor
En dan gaan ze je daar uitlachen?quote:Op maandag 8 september 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ga ik 200 m bij ze aan de deur rammen (daar is centrale punt van de lokale DHL)
Dan kom ik met Ambar verhaal halen waar mijn pakketje isquote:
Weet je hoe erg dat kan zijn? Moet je je voorstellen dat er chocolade in het pakketje zit.quote:Op maandag 8 september 2025 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
En dan heb je het een dag (of 2) later.
Dat heb ik zowel met de DHL als Postnl. De pakketpunt zit letterlijk om de hoek.quote:Op maandag 8 september 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn huis --> 100 m verder: pakketpunt DHL --> 50 meter verder: DHL regiopunt.
Ik kom wel aan mijn pakje
heb een keer gehad dat er twee pakketjes bezorgd zouden worden... maar ze waren extreem vroeg dus ik was nog niet wakker...quote:Op maandag 8 september 2025 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je hoe erg dat kan zijn? Moet je je voorstellen dat er chocolade in het pakketje zit.
quote:Op maandag 8 september 2025 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb een keer gehad dat er twee pakketjes bezorgd zouden worden... maar ze waren extreem vroeg dus ik was nog niet wakker...
in 1 van de pakketten zaten pakken zuivel. dus ik heb heel zielig gedaan naar de klantenservice...
en het hielp!!
Daardoor had ik mijn laptop ook gewoon op zaterdag ipv de tweede bezorgpoging op de dinsdag er op
quote:Op maandag 8 september 2025 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je hoe erg dat kan zijn? Moet je je voorstellen dat er chocolade in het pakketje zit.
Nee hoor. Dat is meestal hier bij DHL wel goed geregeld. PostNL daarentegen... daar is het maar de vraagquote:Op maandag 8 september 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]Dus ze kunnen het wel?! Ik dacht dat de locatie van een pakketje na een mislukte bezorgpoging een soort kwantummechanisch raadsel was.
ik zou niet meer weten welke bezorgservice het was.quote:Op maandag 8 september 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is meestal hier bij DHL wel goed geregeld. PostNL daarentegen... daar is het maar de vraag
vergeet je stappenteller nietquote:
Misschien ook maar eens met een blinddoek eten. Dan zie ik de calorieën niet.quote:Op maandag 8 september 2025 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Want anders telt het niet he. Dan weet je lijf niet wat ie weg mag werken.
quote:Op maandag 8 september 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Deze komt wel mijn kant op.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2025 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens met een blinddoek eten. Dan zie ik de calorieën niet.
Je gaat hier toch niet binnen komen (omdat je toch niet komt) dus je zal er geen last van hebben.quote:
Hebbenquote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef Nizno het volgende:
@:bitterbal
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
Al hebben mensen er wel last van.quote:Op maandag 8 september 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Je gaat hier toch niet binnen komen (omdat je toch niet komt) dus je zal er geen last van hebben.
Misschien moet je een paar van die huisjes bouwen en rondom je huis ophangen. Dan gaat er misschien vanzelf een rode panda wonen.quote:
Hij zaagt gewoon de brandplek eruit en gooit er een parasolletje in. Opgelost.quote:Op maandag 8 september 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
Die man voor de tafel is er. Ik snapte er letterlijk niks van hoe hij aan het uitleggen was hoe hij dat gaat fiksen.Knikte maar gewoon ja en amen haha.
Ja boeit me niks. Eerst waren mensen hier (in huis) aan het "zeuren" dat mijn huis altijd zo belachelijk netjes is en opgeruimd. Voelde eerst nog wel als een compliment maar laatste tijd niet meer echt.quote:
Nee het is nogal een dingetje want een mangohouten tafel die dus ook een laklaag heeft, moet in heel veel stapjes kwam het op neer.quote:Op maandag 8 september 2025 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij zaagt gewoon de brandplek eruit en gooit er een parasolletje in. Opgelost.
Waarom zou je zeuren als het netjes is.quote:Op maandag 8 september 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja boeit me niks. Eerst waren mensen hier (in huis) aan het "zeuren" dat mijn huis altijd zo belachelijk netjes is en opgeruimd. Voelde eerst nog wel als een compliment maar laatste tijd niet meer echt.
Nou ja mensen begonnen laatste tijd ook dingen te zeggen als ja er lijkt helemaal niet te worden geleefd in je huis enz terwijl ik gewoon mijn zooi meteen opruim of weggooi.quote:Op maandag 8 september 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je zeuren als het netjes is.
quote:Op maandag 8 september 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja mensen begonnen laatste tijd ook dingen te zeggen als ja er lijkt helemaal niet te worden geleefd in je huis enz terwijl ik gewoon mijn zooi meteen opruim of weggooi.
Ik ben de enige persoon van mijn vrienden bij wie het altijd netjes is.quote:Op maandag 8 september 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dus omdat ze er zelf een zwijnenstal van maken,geen ze zeuren dat jij wel de discipline hebt om gelijk je troep op te ruimen.
![]()
Ik zet er genoegquote:
hmmmm.🤔quote:Op maandag 8 september 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je een paar van die huisjes bouwen en rondom je huis ophangen. Dan gaat er misschien vanzelf een rode panda wonen.
Te netjes is voor seriemoordenaars en mensen die in huisjes op wielen wonen.quote:Op maandag 8 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt netjes en je hebt netjes. Ik gok dat je in de netjes categorie valt. Dat mensen het neurotisch netjes vinden
"Dat is niet helemaal netjes he."quote:Op maandag 8 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt netjes en je hebt netjes. Ik gok dat je in de netjes categorie valt. Dat mensen het neurotisch netjes vinden
kan bevestigenquote:Op maandag 8 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Kraakte alles?quote:Op maandag 8 september 2025 12:32 schreef bitterbal het volgende:
ik probeerde net yoga uit en ben zo stijf als een harkNu wel spijt dat ik daar nooit eerder aandacht aan heb besteed
omdat het lijkt alsof er niemand woontquote:
Sommige van die houdingen zien eruit alsof je er nooit meer uitkomt. Dat ze je zo naar het ziekenhuis moeten rijden.quote:Op maandag 8 september 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en sommige dingen durfde ik niet eens te proberen
Zo'n speciale yoga-afdeling die er dan uitziet als een soort kunstgalerij.quote:Op maandag 8 september 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige van die houdingen zien eruit alsof je er nooit meer uitkomt. Dat ze je zo naar het ziekenhuis moeten rijden.
Het is meestal wel de bedoeling bij die oefeningen dat je doorademt.quote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
Ik ben tegenwoordig bezig met ademhalingsoefeningen. Het was me laatst gelukt drie minuten m'n adem in te houden tijdens zo'n oefening.
Haha, precies. Allemaal kermende mensen in vreselijke poses.quote:Op maandag 8 september 2025 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n speciale yoga-afdeling die er dan uitziet als een soort kunstgalerij.
ja preciesquote:Op maandag 8 september 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige van die houdingen zien eruit alsof je er nooit meer uitkomt. Dat ze je zo naar het ziekenhuis moeten rijden.
Alsof je in een museum of showroom woont.quote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik in de schoonmaak werkte had je ook van die collega's die thuis ook alles spik en span hadden. Ik kon dat niet begrijpen, want het voelde als thuis onbetaald moeten werken.
oh wowquote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
Ik ben tegenwoordig bezig met ademhalingsoefeningen. Het was me laatst gelukt drie minuten m'n adem in te houden tijdens zo'n oefening.
"En dit is onze yo-"quote:Op maandag 8 september 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, precies. Allemaal kermende mensen in vreselijke poses.
quote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik in de schoonmaak werkte had je ook van die collega's die thuis ook alles spik en span hadden. Ik kon dat niet begrijpen, want het voelde als thuis onbetaald moeten werken.
quote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
Is dat wel verstandig?quote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
Ben de laatste tijd wel bezig om nog meer decoratie neer te zetten (of hangen). Maar goed wil niet echt allemaal random meuk neerzetten maar momenteel hebben ze veel Halloween dingen te koop dus dat begint langzaam wel het thema hier in huis te worden (maar dan het hele jaar).quote:Op maandag 8 september 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat het lijkt alsof er niemand woont
Geeft dat je niet het gevoel dat het dan rommelig is?quote:Op maandag 8 september 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd wel bezig om nog meer decoratie neer te zetten (of hangen). Maar goed wil niet echt allemaal random meuk neerzetten maar momenteel hebben ze veel Halloween dingen te koop dus dat begint langzaam wel het thema hier in huis te worden (maar dan het hele jaar).
En dat mijn computerkamer leeg lijkt door die kasten is niet gek want die ruimte heb ik expres nog leeg voor meer LEGO in de toekomst.
Ook dat hoor ik vaak hier in huis maar als mensen echt eens goed zouden kijken valt het echt wel tegen hoor.quote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik in de schoonmaak werkte had je ook van die collega's die thuis ook alles spik en span hadden.
Nietus!quote:Op maandag 8 september 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is meestal wel de bedoeling bij die oefeningen dat je doorademt.
Als het bij elkaar past allemaal een beetje en het is niet heel veel (dus niet 20 beeldjes op 1 kast ofzo) dan valt het wel mee. Maar moet geen random zooi zijn nee.quote:Op maandag 8 september 2025 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geeft dat je niet het gevoel dat het dan rommelig is?![]()
En voor mij komt het bij jou superrr netjes over, maar denk dat jij het bij mij daarom rommelig zou vinden
Vast niet!quote:Op maandag 8 september 2025 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig?
Ik snap dit ergens wel.. vooral in de zomer.quote:Op maandag 8 september 2025 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij mijn stiefmoeder mocht ik thuis niet op blote voeten of sokken lopen, want dan zag ze voetafdrukken op de vloerJe moest slippers of pantoffels aan
Ik huilde van binnen
Stofzuig je wel elke dag nu je een kat hebt?quote:Op maandag 8 september 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
Maar goed hier mag het wel, dan dweil ik wel even na die tijd.
Deed ik ook al toen ik ratten had.quote:Op maandag 8 september 2025 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Stofzuig je wel elke dag nu je een kat hebt?
een keer per dag maar? gatverdammequote:Op maandag 8 september 2025 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Stofzuig je wel elke dag nu je een kat hebt?
quote:Op maandag 8 september 2025 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een keer per dag maar? gatverdamme
Nah, kan toch wel als je ook elke dag alles dweilt?quote:Op maandag 8 september 2025 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een keer per dag maar? gatverdamme
van die plasticachtige zakjes/siliconenhoesjes die je om stoelpoten kan doen tegen het krassenquote:Op maandag 8 september 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Ik ga mijn tuinstoelen in de woonkamer neerzetten met mijn verjaardag maar goed de vloer moet niet krassen. Viltjes gaat niet werken, wat is een goedkope oplossing wat ik om de poten kan maken en zodat het niet krast op de vloer.
Daar heb ik Dasty voor en een dweil.quote:Op maandag 8 september 2025 13:03 schreef Nizno het volgende:
scheelt ook tegen vlekken als er iets valt enzo
Voor gratis karton kan je ook naar de supermarktquote:Op maandag 8 september 2025 13:03 schreef Nizno het volgende:
en anders even Bolpuntcom leeg kopen, dan heb je genoeg karton om op de vloer te leggen. scheelt ook tegen vlekken als er iets valt enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets bedoel je? Weet niet of dat past want zijn geen ronde poten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
geitenwollen sokken.quote:Op maandag 8 september 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Ik ga mijn tuinstoelen in de woonkamer neerzetten met mijn verjaardag maar goed de vloer moet niet krassen. Viltjes gaat niet werken, wat is een goedkope oplossing wat ik om de poten kan maken en zodat het niet krast op de vloer.
Kopje koffie erbij?quote:Op maandag 8 september 2025 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even rustig bijkomen van het weekend hier zeg
Jaloerse rommelmakers zijn dat gewoon. En zichzelf maar afvragen waarom ze geen rust kunnen vinden.quote:Op maandag 8 september 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja mensen begonnen laatste tijd ook dingen te zeggen als ja er lijkt helemaal niet te worden geleefd in je huis enz terwijl ik gewoon mijn zooi meteen opruim of weggooi.
quote:Op maandag 8 september 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets bedoel je? Weet niet of dat past want zijn geen ronde poten:Ducktape.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap het ook gewoon niet, hoe moeilijk is het meteen je afval even weg te gooien of je spullen terug leggen waar het lag.quote:Op maandag 8 september 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Jaloerse rommelmakers zijn dat gewoon. En zichzelf maar afvragen waarom ze geen rust kunnen vinden.
Die metalen poten die ik net op een plaatje zag? Moet goed gaan. blijft wel wat plakkerigs achter wat je ff moet boenen oid....quote:Op maandag 8 september 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg ik dat dan wel weer (zonder schade) van de poten af?
Ja dit zijn exact de stoel(en) die ik ook heb.quote:Op maandag 8 september 2025 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Die metalen poten die ik net op een plaatje zag? Moet goed gaan. blijft wel wat plakkerigs achter wat je ff moet boenen oid....
Als ik die erbij had dan zijn ze weg maar volgens mij niet want ze zijn eigenlijk voor buiten en niet voor binnen.quote:Op maandag 8 september 2025 13:21 schreef rival het volgende:
Maar dat soort stoelen hebben meestal toch wel plastic inzetdopjes oid?
Je kan ook stucloop op de vloer doen
vaatwasser aan doen.quote:
Heb ik niet en ik wil geen kleed kopen, het moet een zo goedkoop mogelijke oplossing zijn.quote:Op maandag 8 september 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon even een kleedje op de vloer waar die stoelen moeten komen.
Dan denk ik alsnog dat vilt de beste oplossing is. Waarom zou dat niet gaan trouwens? En anders zijn sokken misschien ook nog een optiequote:Op maandag 8 september 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik niet en ik wil geen kleed kopen, het moet een zo goedkoop mogelijke oplossing zijn.
Dacht valt er mss af door de vormen van de poten.quote:Op maandag 8 september 2025 13:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan denk ik alsnog dat vilt de beste oplossing is. Waarom zou dat niet gaan trouwens? En anders zijn sokken misschien ook nog een optie
Sok erom bij het neerzetten in de woonkamer. Ik ga ervan uit dat ze daarna enkel blijven staan, dan zou een sok er gewoon op moeten blijven.quote:Op maandag 8 september 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht valt er mss af door de vormen van de poten.
Je hebt ook van dat vilt dat je zelf op maat kunt knippen. Gok dat dat wel zou moeten lukken.quote:Op maandag 8 september 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Met stucloop kan je voor 14,95 meer dan 30m2 bedekkenquote:Op maandag 8 september 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Die verstaat inmiddels Nederlands en is dus levensmoe.quote:Op maandag 8 september 2025 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
De hond is niet vooruit te brandenwaar die dan weer last van heeft
Oh ja dat snap ik wel. Ik was ook liever bij hem gaan wonenquote:Op maandag 8 september 2025 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die verstaat inmiddels Nederlands en is dus levensmoe.
Na kan niet verwachten dat mensen niet een keer gaan schuiven, we (ik iig) wil ook Hitster spelen dus moet je de stoel ook al verschuiven.quote:Op maandag 8 september 2025 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga ervan uit dat ze daarna enkel blijven staan, dan zou een sok er gewoon op moeten blijven.
Hier kan ik denk ik wel iets mee.quote:Op maandag 8 september 2025 13:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hebt ook van dat vilt dat je zelf op maat kunt knippen. Gok dat dat wel zou moeten lukken.
Of heb je het over de sokken? Die misschien vast zetten met elastiekjes of tape?
Dat kan ik alle drie niet. En sowieso lastig nu met mijn rechterhand door mijn vinger (ben ook rechtshandig).quote:Op maandag 8 september 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor je stoelpoten? Sokjes haken/breien/naaien.
Elastiekjes erom, zoals iemand al opperde.quote:Op maandag 8 september 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Na kan niet verwachten dat mensen niet een keer gaan schuiven, we (ik iig) wil ook Hitster spelen dus moet je de stoel ook al verschuiven.
Omdat dit jaar behoorlijk een kutjaar was/is en ik wil vlak voor de ingreep gewoon nog een leuke avond hebben met vrienden.quote:Op maandag 8 september 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom je verjaardag vieren? Dat geeft toch alleen maar rommel?
Ik word door m'n ouders onder druk gezetquote:Op maandag 8 september 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom je verjaardag vieren? Dat geeft toch alleen maar rommel?
Dat snap ik dan weer wel.quote:Op maandag 8 september 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat dit jaar behoorlijk een kutjaar was/is en ik wil vlak voor de ingreep gewoon nog een leuke avond hebben met vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna heb ik even niks meer hoor om tips voor te vragen.
Your beauty never ever scared me.
Bij mij blijf je altijd een lief kitten.quote:Op maandag 8 september 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word door m'n ouders onder druk gezet
quote:Op maandag 8 september 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Aangezien we toch al bezig zijn met tips geven. Ik had dus een zeil gekocht om over de tafel te leggen met mijn verjaardag maar er zitten kreukels in, ook na het wassen. Iemand een idee of en zoja hoe je zoiets er uit krijgt?Strijkijzer, laagste stand, thee doek ertussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna heb ik even niks meer hoor om tips voor te vragen.
Volg mij voor meer tipsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Oke even iemand zoeken met strijkijzer.quote:Op maandag 8 september 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Strijkijzer, laagste stand, thee doek ertussen.
Volg mij voor meer tips
De theedoek zorgt ervoor dat het niet te warm wordtquote:Op maandag 8 september 2025 13:53 schreef Ama het volgende:
Maar dan kan het niet aan de theedoek smelten?
Maar het is wel een beetje van dat stof, lijkt het, wat ze bij vlaggen enz ook gebruiken.quote:Op maandag 8 september 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En zie https://www.hiptafelzeil.(...)uit%20met%20zonlicht.
Kan je nog steeds strijken of lage temperatuur. En anders eerst een heel klein stukje proberen.quote:Op maandag 8 september 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het is wel een beetje van dat stof, lijkt het, wat ze bij vlaggen enz ook gebruiken.
quote:Op maandag 8 september 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Aangezien we toch al bezig zijn met tips geven. Ik had dus een zeil gekocht om over de tafel te leggen met mijn verjaardag maar er zitten kreukels in, ook na het wassen. Iemand een idee of en zoja hoe je zoiets er uit krijgt?Gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna heb ik even niks meer hoor om tips voor te vragen.er staat spul bovenop. Niemand die dat ziet of er naar kijkt
![]()
dit zou idd ook mijn instelling zijn.quote:Op maandag 8 september 2025 14:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon nieter staat spul bovenop. Niemand die dat ziet of er naar kijkt
Met kerst heb ik ook altijd zo'n paniek moment van "aaaargh het servies is lelijk, het tafelkleed is gekreukt, alles is stom!" Maar niemand die er op let en het gaat vooral om het etenquote:Op maandag 8 september 2025 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit zou idd ook mijn instelling zijn.
Iedereen is beleefd om er niks van te zeggen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Met kerst heb ik ook altijd zo'n paniek moment van "aaaargh het servies is lelijk, het tafelkleed is gekreukt, alles is stom!" Maar niemand die er op let en het gaat vooral om het eten
prima opgelost danquote:Op maandag 8 september 2025 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen is beleefd om er niks van te zeggen.
Jij bent iig niet uitgenodigdquote:Op maandag 8 september 2025 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen is beleefd om er niks van te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Daar lijkt het wel op. Mooi resultaat welquote:Op maandag 8 september 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
hij heeft een gat gemaakt op de plek waar de brandplek zat en daar houtvuller in gedaan?
Ik ben fan van Stephen Flynnquote:Speaking on Sunday with Laura Kuenssberg, the SNP Westminster leader made clear he had no interest in being part of Trump’s Scottish tour, saying: “I’ll not be meeting with the president.
“I’ll be busy getting a haircut or washing my hair – and finding any excuse possible to make sure I’m looking after my own toddlers at the time.”
Nee, kan niet uitleggen hoe hij dit deed maar moest laagje voor laagje en hij had een enorme koffer mee met allemaal soorten kleurtjes enz hij heeft wel iets moeten wegbranden maar dat was denk ik het bovenste laagje van de brandplek, er zit nu ook nog een beschermende laklaag over de tafel maar moet nog even drogen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
hij heeft een gat gemaakt op de plek waar de brandplek zat en daar houtvuller in gedaan?
Ja nu ook maar voorzichtiger zijn met mijn tafel.quote:Op maandag 8 september 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Mooi resultaat wel
Waarom weet ik precies wat je bedoeltquote:Op maandag 8 september 2025 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Soms zou ik echt willen dat mensen eens stoppen met ingaan op bepaalde personen.
Ik niet.quote:Op maandag 8 september 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom weet ik precies wat je bedoelt
Wees blijquote:
Kan ik nietquote:
quote:Op maandag 8 september 2025 14:26 schreef Nattekat het volgende:
Sinds een update werkt autocomplete van mijn telefoon niet meer na een @
quote:
heb jij geen patronus?quote:
Een de wat?quote:
Waarom moet ik daar blij mee zijnquote:
quote:
quote:Een Patronus is een beschermende kracht in de Harry Potterboekenserie van J.K. Rowling. De Patronus beschermt tegen Dementors en een Stik-De-Moord en verschijnt als iemand aan iets gelukkigs denkt en de spreuk 'Expecto Patronum' uitspreekt.
Omdat autocomplete de hel isquote:Op maandag 8 september 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom moet ik daar blij mee zijn
Ik lig met een enorm slaaptekort halfdood in de warmte op de bank
Ziek?quote:Op maandag 8 september 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, ken Harry Potter alleen bij naamquote:
Doe een raam open. Of een airco aan.quote:Op maandag 8 september 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohwquote:Op maandag 8 september 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, slaaptekort. Het was een lang weekend
bijvoeglijk klaagnaamwoordquote:Op maandag 8 september 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik zo zou doen bij elke keer dat ik slaaptekort had
heb ik ook nooit gezien.quote:Op maandag 8 september 2025 14:29 schreef Pheno het volgende:
Net zoals ik nooit Game of Thrones heb gezien overigens. Ik kijk vrij weinig
Ik slaap al twee/drie weken slecht. Elke nacht rond 2 a 3 uur wakker. Superfijn, maar he, het is even niet andersquote:Op maandag 8 september 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Namen en rugnummers. Watje.quote:Op maandag 8 september 2025 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Soms zou ik echt willen dat mensen eens stoppen met ingaan op bepaalde personen.
hoover over zn modtagjequote:
Er zijn gradaties van slaaptekort hè.quote:Op maandag 8 september 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig even 2 weken rustquote:Op maandag 8 september 2025 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn gradaties van slaaptekort hè.
En ik heb vandaag vrij genomen om lekker halfdood op de bank te kunnen hangen, dus dan ga ik het doen ook
misschien moet je de wasmachine ook even aanzetten. en doe eens gek, was al je servies nog een keer in de vaatwasser, even een opfrisbeurt van al je serviesquote:Op maandag 8 september 2025 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn gradaties van slaaptekort hè.
En ik heb vandaag vrij genomen om lekker halfdood op de bank te kunnen hangen, dus dan ga ik het doen ook
Over 2 weken begint het seizoen weerquote:Op maandag 8 september 2025 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig even 2 weken rust
Herfstquote:Op maandag 8 september 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 2 weken begint het seizoen weer
Nee, bankquote:Op maandag 8 september 2025 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien moet je de wasmachine ook even aanzetten. en doe eens gek, was al je servies nog een keer in de vaatwasser, even een opfrisbeurt van al je servies
Ik ken zieligere mensen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja NatteKat jij bent het zieligste wezen op aarde. Mijn excuses.
Oh, wat dan?quote:
Ik wilde afgelopen week weer verder gaan.... Wilde...quote:
Ik heb het gemist (geen HBO) en van wat ik hoor was het uiteindelijk ook een slecht einde. Nou ja, ez skip zonder fomo danquote:Op maandag 8 september 2025 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde afgelopen week weer verder gaan.... Wilde...
Nee, lekkerquote:
wrom zou je een streamingservice nemen?quote:Op maandag 8 september 2025 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gemist (geen HBO) en van wat ik hoor was het uiteindelijk ook een slecht einde. Nou ja, ez skip zonder fomo dan
F1quote:Op maandag 8 september 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 2 weken begint het seizoen weer
Tot zo!quote:
Ik niet, NatteKat staat echt ruim bovenaanquote:Op maandag 8 september 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken zieligere mensen.
Ninja zijn beter.quote:
quote:
quote:
ja maar batman is rijk dus die vaart niet tussen de films en series zonder streamingsdienstenquote:
Ben je zielig?quote:
Dat doe ik dan ook niet. Nou ja, Netflix en dat is hetquote:Op maandag 8 september 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom zou je een streamingservice nemen?
AARGH
wat dee je?quote:
Nee, want ik mag niet in een slachtofferrol kruipen heb ik vandaag geleerdquote:
Ik zou Amazon Prime nemen, want Clarkson's Farm.quote:Op maandag 8 september 2025 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Nou ja, Netflix en dat is het
ik heb Brave (Browser) met een favorietenbalkquote:Op maandag 8 september 2025 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Nou ja, Netflix en dat is het
Ah, kwartje valt.quote:Op maandag 8 september 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar batman is rijk dus die vaart niet tussen de films en series zonder streamingsdiensten
ja is best lastig dat ze die niet meer maken, moet je eerst een kwartje ergens zien te vinden en dan ook nog hopen dat die valtquote:
Omdat ik gewoon in 4k wil kijken en niet moeilijk moet doen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom zou je een streamingservice nemen?
AARGH
De regeringquote:Op maandag 8 september 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk je dat er mensen zijn die mijn werkloosheid zouden willen sponsoren?
niets moeilijks aanquote:Op maandag 8 september 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon in 4k wil kijken en niet moeilijk moet doen.
gewoon een whislist op amazon en onlyfanskanaal voor ambar.quote:Op maandag 8 september 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk je dat er mensen zijn die mijn werkloosheid zouden willen sponsoren?
Best wel wat honden die een heleboel volgers hebben.quote:Op maandag 8 september 2025 14:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets moeilijks aan
[..]
gewoon een whislist op amazon en onlyfanskanaal voor ambar.
gofundme voor jou omdat jij zijn PR moet managen
Uhm...quote:Op maandag 8 september 2025 14:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets moeilijks aan
[..]
gewoon een whislist op amazon en onlyfanskanaal voor ambar.
gofundme voor jou omdat jij zijn PR moet managen
Mja dit.quote:Op maandag 8 september 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon in 4k wil kijken en niet moeilijk moet doen.
Minder dan een procent denk ik.quote:Op maandag 8 september 2025 14:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Onlyfans is meer dan erotiek
Ik deel, zolang dat nog kan, alles met mijn vader. Hij is lid van een paar diensten en die mag ik ook gebruiken en ik van de rest en die gebruikt hij ook weer. Op die manier is het te doen maar helaas worden ze er steeds strenger in.quote:Op maandag 8 september 2025 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Mja dit.
Maar ik moet er wel wat opzeggen van mezelf......
Als de hond niet goed is opgevoed in ieder geval één. Zie hier ook veel van dat soort honden door de straat lopen met hun baasjes erachteraan.quote:Op maandag 8 september 2025 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best wel wat honden die een heleboel volgers hebben.
Dat is onzin. Genoeg mensen die katten en honden uit het buitenland adopteren die op straat hebben geleefd.quote:Op maandag 8 september 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga weg mens, je zou het niet eens willen adopteren als je wist dat het een ex-straathond was
Ik deel ook. Maar hier betekend dat dat ik een paar leachers op mijn accounts heb.quote:Op maandag 8 september 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik deel, zolang dat nog kan, alles met mijn vader. Hij is lid van een paar diensten en die mag ik ook gebruiken en ik van de rest en die gebruikt hij ook weer. Op die manier is het te doen maar helaas worden ze er steeds strenger in.
Geen idee, ik ben er werkelijk nog nooit geweest. Maar wat ik weet is dat het platform niet is opgezet voor het delen van erotisch materiaal. Sterker nog, ze hadden het bijna verbannen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Minder dan een procent denk ik.
Dan moet degene waar je het account mee deelt even een VPN server opzetten zodat jij via die verbinding Youtube kunt kijkenquote:Op maandag 8 september 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
Youtube Premium is binnenkort ook afgelopen voor mij.Die zijn begonnen met mensen eraf gooien die niet een huis delen.
Hmm oke oke.. ik zal dit bericht even doorsturen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan moet degene waar je het account mee deelt even een VPN server opzetten zodat jij via die verbinding Youtube kunt kijken
Hoop gedoetjes.quote:Op maandag 8 september 2025 14:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan moet degene waar je het account mee deelt even een VPN server opzetten zodat jij via die verbinding Youtube kunt kijken
brave browser gaat stukken sneller, ook op mobielquote:
quote:Op maandag 8 september 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
brave browser gaat stukken sneller, ook op mobiel
bolpuntcom bonnen laten gevenquote:Op maandag 8 september 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Amazon wish list ok, maar wat als de dingen die ik graag wil hebben niet op amazon staan? Wattan?
ja hoorquote:
Ik zag eerst niet zo goed wat het was. Maar Charlie en de chocoladefabriek.quote:
het doel van de gofundme verhogenquote:Op maandag 8 september 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Dingen die ik echt nodig heb:
- midweekje weg naar een gezellig huisje bij natuurgebied met Ambar
- Winterjas maar 38 https://www.didriksons.co(...)arka-long-505851-f07
- Jurk van SonDeFlor maat S https://sondeflor.com/col(...)riant=52325022138708
- robot stofzuiger met automatisch leegstation (als hij kan dweilen, leuk pluspuntje)
- tuinhout om een pergola te maken op balkon
- relaxte tuinstoel op mijn andere balkon zodat Ambar daar ook kan liggen. Nog niet iets specifiek uitgezocht, mag 1 meter breed zijn.
- regenjasje/dekje voor Ambar zodat hij niet koud krijgt in de regen.
Volgens mij zijn we er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |