Omdat dit jaar behoorlijk een kutjaar was/is en ik wil vlak voor de ingreep gewoon nog een leuke avond hebben met vrienden.quote:Op maandag 8 september 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom je verjaardag vieren? Dat geeft toch alleen maar rommel?
Ik word door m'n ouders onder druk gezetquote:Op maandag 8 september 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom je verjaardag vieren? Dat geeft toch alleen maar rommel?
Dat snap ik dan weer wel.quote:Op maandag 8 september 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat dit jaar behoorlijk een kutjaar was/is en ik wil vlak voor de ingreep gewoon nog een leuke avond hebben met vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna heb ik even niks meer hoor om tips voor te vragen.
Your beauty never ever scared me.
Bij mij blijf je altijd een lief kitten.quote:Op maandag 8 september 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word door m'n ouders onder druk gezet
quote:Op maandag 8 september 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Aangezien we toch al bezig zijn met tips geven. Ik had dus een zeil gekocht om over de tafel te leggen met mijn verjaardag maar er zitten kreukels in, ook na het wassen. Iemand een idee of en zoja hoe je zoiets er uit krijgt?Strijkijzer, laagste stand, thee doek ertussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna heb ik even niks meer hoor om tips voor te vragen.
Volg mij voor meer tipsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Oke even iemand zoeken met strijkijzer.quote:Op maandag 8 september 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Strijkijzer, laagste stand, thee doek ertussen.
Volg mij voor meer tips
De theedoek zorgt ervoor dat het niet te warm wordtquote:Op maandag 8 september 2025 13:53 schreef Ama het volgende:
Maar dan kan het niet aan de theedoek smelten?
Maar het is wel een beetje van dat stof, lijkt het, wat ze bij vlaggen enz ook gebruiken.quote:Op maandag 8 september 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En zie https://www.hiptafelzeil.(...)uit%20met%20zonlicht.
Kan je nog steeds strijken of lage temperatuur. En anders eerst een heel klein stukje proberen.quote:Op maandag 8 september 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het is wel een beetje van dat stof, lijkt het, wat ze bij vlaggen enz ook gebruiken.
quote:Op maandag 8 september 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Aangezien we toch al bezig zijn met tips geven. Ik had dus een zeil gekocht om over de tafel te leggen met mijn verjaardag maar er zitten kreukels in, ook na het wassen. Iemand een idee of en zoja hoe je zoiets er uit krijgt?Gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna heb ik even niks meer hoor om tips voor te vragen.er staat spul bovenop. Niemand die dat ziet of er naar kijkt
![]()
dit zou idd ook mijn instelling zijn.quote:Op maandag 8 september 2025 14:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon nieter staat spul bovenop. Niemand die dat ziet of er naar kijkt
Met kerst heb ik ook altijd zo'n paniek moment van "aaaargh het servies is lelijk, het tafelkleed is gekreukt, alles is stom!" Maar niemand die er op let en het gaat vooral om het etenquote:Op maandag 8 september 2025 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit zou idd ook mijn instelling zijn.
Iedereen is beleefd om er niks van te zeggen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Met kerst heb ik ook altijd zo'n paniek moment van "aaaargh het servies is lelijk, het tafelkleed is gekreukt, alles is stom!" Maar niemand die er op let en het gaat vooral om het eten
prima opgelost danquote:Op maandag 8 september 2025 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen is beleefd om er niks van te zeggen.
Jij bent iig niet uitgenodigdquote:Op maandag 8 september 2025 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen is beleefd om er niks van te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Daar lijkt het wel op. Mooi resultaat welquote:Op maandag 8 september 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
hij heeft een gat gemaakt op de plek waar de brandplek zat en daar houtvuller in gedaan?
Ik ben fan van Stephen Flynnquote:Speaking on Sunday with Laura Kuenssberg, the SNP Westminster leader made clear he had no interest in being part of Trump’s Scottish tour, saying: “I’ll not be meeting with the president.
“I’ll be busy getting a haircut or washing my hair – and finding any excuse possible to make sure I’m looking after my own toddlers at the time.”
Nee, kan niet uitleggen hoe hij dit deed maar moest laagje voor laagje en hij had een enorme koffer mee met allemaal soorten kleurtjes enz hij heeft wel iets moeten wegbranden maar dat was denk ik het bovenste laagje van de brandplek, er zit nu ook nog een beschermende laklaag over de tafel maar moet nog even drogen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
hij heeft een gat gemaakt op de plek waar de brandplek zat en daar houtvuller in gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |