dramatische pakketbezorgers ook altijdquote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Noem het maar niets! Heb jij nooit het DHL busje de straat uit zien rijden en dan gelezen: "we hebben elkaar gemist"?!
Je kunt het altijd proberen toch?quote:Op maandag 8 september 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus bedoel dat ik niet weet of dat oefenen verschil gaat maken
ik las zn advies eigenlijk net andersom, met vrouwen heel veel gaan oefenenquote:Op maandag 8 september 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus bedoel dat ik niet weet of dat oefenen verschil gaat maken
Dan ga ik 200 m bij ze aan de deur rammen (daar is centrale punt van de lokale DHL)quote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Noem het maar niets! Heb jij nooit het DHL busje de straat uit zien rijden en dan gelezen: "we hebben elkaar gemist"?!
En dan heb je het een dag (of 2) later.quote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook, maar goed, ik denk dat het allemaal niet helpt.quote:Op maandag 8 september 2025 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las zn advies eigenlijk net andersom, met vrouwen heel veel gaan oefenen
quote:Op maandag 8 september 2025 11:14 schreef Nizno het volgende:
net als al die mailtjes van postNL, je pakket is bezorgd.
Nou zo ongerust ziet mijn pakket er niet uit hoor
En dan gaan ze je daar uitlachen?quote:Op maandag 8 september 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ga ik 200 m bij ze aan de deur rammen (daar is centrale punt van de lokale DHL)
Dan kom ik met Ambar verhaal halen waar mijn pakketje isquote:
Weet je hoe erg dat kan zijn? Moet je je voorstellen dat er chocolade in het pakketje zit.quote:Op maandag 8 september 2025 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
En dan heb je het een dag (of 2) later.
Dat heb ik zowel met de DHL als Postnl. De pakketpunt zit letterlijk om de hoek.quote:Op maandag 8 september 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn huis --> 100 m verder: pakketpunt DHL --> 50 meter verder: DHL regiopunt.
Ik kom wel aan mijn pakje
heb een keer gehad dat er twee pakketjes bezorgd zouden worden... maar ze waren extreem vroeg dus ik was nog niet wakker...quote:Op maandag 8 september 2025 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je hoe erg dat kan zijn? Moet je je voorstellen dat er chocolade in het pakketje zit.
quote:Op maandag 8 september 2025 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb een keer gehad dat er twee pakketjes bezorgd zouden worden... maar ze waren extreem vroeg dus ik was nog niet wakker...
in 1 van de pakketten zaten pakken zuivel. dus ik heb heel zielig gedaan naar de klantenservice...
en het hielp!!
Daardoor had ik mijn laptop ook gewoon op zaterdag ipv de tweede bezorgpoging op de dinsdag er op
quote:Op maandag 8 september 2025 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je hoe erg dat kan zijn? Moet je je voorstellen dat er chocolade in het pakketje zit.
Nee hoor. Dat is meestal hier bij DHL wel goed geregeld. PostNL daarentegen... daar is het maar de vraagquote:Op maandag 8 september 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]Dus ze kunnen het wel?! Ik dacht dat de locatie van een pakketje na een mislukte bezorgpoging een soort kwantummechanisch raadsel was.
ik zou niet meer weten welke bezorgservice het was.quote:Op maandag 8 september 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is meestal hier bij DHL wel goed geregeld. PostNL daarentegen... daar is het maar de vraag
vergeet je stappenteller nietquote:
Misschien ook maar eens met een blinddoek eten. Dan zie ik de calorieën niet.quote:Op maandag 8 september 2025 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Want anders telt het niet he. Dan weet je lijf niet wat ie weg mag werken.
quote:Op maandag 8 september 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Deze komt wel mijn kant op.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2025 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens met een blinddoek eten. Dan zie ik de calorieën niet.
Je gaat hier toch niet binnen komen (omdat je toch niet komt) dus je zal er geen last van hebben.quote:
Hebbenquote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef Nizno het volgende:
@:bitterbal
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
Al hebben mensen er wel last van.quote:Op maandag 8 september 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Je gaat hier toch niet binnen komen (omdat je toch niet komt) dus je zal er geen last van hebben.
Misschien moet je een paar van die huisjes bouwen en rondom je huis ophangen. Dan gaat er misschien vanzelf een rode panda wonen.quote:
Hij zaagt gewoon de brandplek eruit en gooit er een parasolletje in. Opgelost.quote:Op maandag 8 september 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
Die man voor de tafel is er. Ik snapte er letterlijk niks van hoe hij aan het uitleggen was hoe hij dat gaat fiksen.Knikte maar gewoon ja en amen haha.
Ja boeit me niks. Eerst waren mensen hier (in huis) aan het "zeuren" dat mijn huis altijd zo belachelijk netjes is en opgeruimd. Voelde eerst nog wel als een compliment maar laatste tijd niet meer echt.quote:
Nee het is nogal een dingetje want een mangohouten tafel die dus ook een laklaag heeft, moet in heel veel stapjes kwam het op neer.quote:Op maandag 8 september 2025 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij zaagt gewoon de brandplek eruit en gooit er een parasolletje in. Opgelost.
Waarom zou je zeuren als het netjes is.quote:Op maandag 8 september 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja boeit me niks. Eerst waren mensen hier (in huis) aan het "zeuren" dat mijn huis altijd zo belachelijk netjes is en opgeruimd. Voelde eerst nog wel als een compliment maar laatste tijd niet meer echt.
Nou ja mensen begonnen laatste tijd ook dingen te zeggen als ja er lijkt helemaal niet te worden geleefd in je huis enz terwijl ik gewoon mijn zooi meteen opruim of weggooi.quote:Op maandag 8 september 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je zeuren als het netjes is.
quote:Op maandag 8 september 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja mensen begonnen laatste tijd ook dingen te zeggen als ja er lijkt helemaal niet te worden geleefd in je huis enz terwijl ik gewoon mijn zooi meteen opruim of weggooi.
Ik ben de enige persoon van mijn vrienden bij wie het altijd netjes is.quote:Op maandag 8 september 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dus omdat ze er zelf een zwijnenstal van maken,geen ze zeuren dat jij wel de discipline hebt om gelijk je troep op te ruimen.
![]()
Ik zet er genoegquote:
hmmmm.🤔quote:Op maandag 8 september 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je een paar van die huisjes bouwen en rondom je huis ophangen. Dan gaat er misschien vanzelf een rode panda wonen.
Te netjes is voor seriemoordenaars en mensen die in huisjes op wielen wonen.quote:Op maandag 8 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt netjes en je hebt netjes. Ik gok dat je in de netjes categorie valt. Dat mensen het neurotisch netjes vinden
"Dat is niet helemaal netjes he."quote:Op maandag 8 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt netjes en je hebt netjes. Ik gok dat je in de netjes categorie valt. Dat mensen het neurotisch netjes vinden
kan bevestigenquote:Op maandag 8 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |