quote:
quote:
ja maar batman is rijk dus die vaart niet tussen de films en series zonder streamingsdienstenquote:
Ben je zielig?quote:
Dat doe ik dan ook niet. Nou ja, Netflix en dat is hetquote:Op maandag 8 september 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom zou je een streamingservice nemen?
AARGH
wat dee je?quote:
Nee, want ik mag niet in een slachtofferrol kruipen heb ik vandaag geleerdquote:
Ik zou Amazon Prime nemen, want Clarkson's Farm.quote:Op maandag 8 september 2025 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Nou ja, Netflix en dat is het
ik heb Brave (Browser) met een favorietenbalkquote:Op maandag 8 september 2025 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Nou ja, Netflix en dat is het
Ah, kwartje valt.quote:Op maandag 8 september 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar batman is rijk dus die vaart niet tussen de films en series zonder streamingsdiensten
ja is best lastig dat ze die niet meer maken, moet je eerst een kwartje ergens zien te vinden en dan ook nog hopen dat die valtquote:
Omdat ik gewoon in 4k wil kijken en niet moeilijk moet doen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom zou je een streamingservice nemen?
AARGH
De regeringquote:Op maandag 8 september 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk je dat er mensen zijn die mijn werkloosheid zouden willen sponsoren?
niets moeilijks aanquote:Op maandag 8 september 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon in 4k wil kijken en niet moeilijk moet doen.
gewoon een whislist op amazon en onlyfanskanaal voor ambar.quote:Op maandag 8 september 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk je dat er mensen zijn die mijn werkloosheid zouden willen sponsoren?
Best wel wat honden die een heleboel volgers hebben.quote:Op maandag 8 september 2025 14:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets moeilijks aan
[..]
gewoon een whislist op amazon en onlyfanskanaal voor ambar.
gofundme voor jou omdat jij zijn PR moet managen
Uhm...quote:Op maandag 8 september 2025 14:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets moeilijks aan
[..]
gewoon een whislist op amazon en onlyfanskanaal voor ambar.
gofundme voor jou omdat jij zijn PR moet managen
Mja dit.quote:Op maandag 8 september 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon in 4k wil kijken en niet moeilijk moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |