Ik slaap al twee/drie weken slecht. Elke nacht rond 2 a 3 uur wakker. Superfijn, maar he, het is even niet andersquote:Op maandag 8 september 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik zo zou doen bij elke keer dat ik slaaptekort had

Namen en rugnummers. Watje.quote:Op maandag 8 september 2025 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Soms zou ik echt willen dat mensen eens stoppen met ingaan op bepaalde personen.

hoover over zn modtagjequote:

Er zijn gradaties van slaaptekort hè.quote:Op maandag 8 september 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik zo zou doen bij elke keer dat ik slaaptekort had

Gelukkig even 2 weken rustquote:Op maandag 8 september 2025 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn gradaties van slaaptekort hè.
En ik heb vandaag vrij genomen om lekker halfdood op de bank te kunnen hangen, dus dan ga ik het doen ook

misschien moet je de wasmachine ook even aanzetten. en doe eens gek, was al je servies nog een keer in de vaatwasser, even een opfrisbeurt van al je serviesquote:Op maandag 8 september 2025 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn gradaties van slaaptekort hè.
En ik heb vandaag vrij genomen om lekker halfdood op de bank te kunnen hangen, dus dan ga ik het doen ook

Over 2 weken begint het seizoen weerquote:Op maandag 8 september 2025 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig even 2 weken rust

Herfstquote:Op maandag 8 september 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 2 weken begint het seizoen weer

Nee, bankquote:Op maandag 8 september 2025 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien moet je de wasmachine ook even aanzetten. en doe eens gek, was al je servies nog een keer in de vaatwasser, even een opfrisbeurt van al je servies

Ik ken zieligere mensen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja NatteKat jij bent het zieligste wezen op aarde. Mijn excuses.

Oh, wat dan?quote:

Ik wilde afgelopen week weer verder gaan.... Wilde...quote:

Ik heb het gemist (geen HBO) en van wat ik hoor was het uiteindelijk ook een slecht einde. Nou ja, ez skip zonder fomo danquote:Op maandag 8 september 2025 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde afgelopen week weer verder gaan.... Wilde...

Nee, lekkerquote:

wrom zou je een streamingservice nemen?quote:Op maandag 8 september 2025 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gemist (geen HBO) en van wat ik hoor was het uiteindelijk ook een slecht einde. Nou ja, ez skip zonder fomo dan

F1quote:Op maandag 8 september 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 2 weken begint het seizoen weer

Tot zo!quote:

Ik niet, NatteKat staat echt ruim bovenaanquote:Op maandag 8 september 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken zieligere mensen.

Ninja zijn beter.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |