Hoornaar?quote:Op maandag 8 september 2025 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was een groot insect.![]()
Probeerde door het glas heen te gaan. Leek op een bij/wesp van zeker 6 cm.
Die hadden wij laatst in het fietskratje zitten, Ambar in paniek.quote:
Ja, snap ik wel. Was echt een flink beest.quote:Op maandag 8 september 2025 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die hadden wij laatst in het fietskratje zitten, Ambar in paniek.
quote:Op maandag 8 september 2025 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Grote ravage nog op weg naar huis. Ongeluk met een caravan.
Volgens mij had ik die rechter een paar jaar terug in zo'n zelfgemaakte wespenval zitten, die vloog bijna weg met dat ding.quote:
Vliegt altijd met zijn pootje omhoogquote:
Zonde. De Eurpese versie is niet zo heel erg vervelend, als je ze met rust laat. Hebben ze hier ook regelmatig rondvliegen en eigenlijk nooit last van gehad. Wespen daarentegen...quote:Op maandag 8 september 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die rechter een paar jaar terug in zo'n zelfgemaakte wespenval zitten, die vloog bijna weg met dat ding.
Wesp = cunt with wings.quote:Op maandag 8 september 2025 16:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zonde. De Eurpese versie is niet zo heel erg vervelend, als je ze met rust laat. Hebben ze hier ook regelmatig rondvliegen en eigenlijk nooit last van gehad. Wespen daarentegen...
Ik heb hem na drie dagen laten gaan, ik vond het echt zielig.quote:Op maandag 8 september 2025 16:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zonde. De Eurpese versie is niet zo heel erg vervelend, als je ze met rust laat. Hebben ze hier ook regelmatig rondvliegen en eigenlijk nooit last van gehad. Wespen daarentegen...
Waarom heb je een hekel aan kutten?quote:Op maandag 8 september 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wesp = cunt with wings.
Maar jij bent een enorme dierenvriend.quote:Op maandag 8 september 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem na drie dagen laten gaan, ik vond het echt zielig.
quote:Op maandag 8 september 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vliegt altijd met zijn pootje omhoog
Je zegt het alsof het iets ergs is.quote:Op maandag 8 september 2025 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar jij bent een enorme dierenvriend.
Jup, kunnen heel vervelend zijn en mijn partner is er allergisch voor. Als ze irritant gaan lopen doen dan is de kans groot dat dat de laatste keer is...quote:Op maandag 8 september 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wesp = cunt with wings.
Moeten ze maar niet in m'n drinken duiken.quote:Op maandag 8 september 2025 16:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, kunnen heel vervelend zijn en mijn partner is er allergisch voor. Als ze irritant gaan lopen doen dan is de kans groot dat dat de laatste keer is...
Staat in Duitsland trouwens hoge boete op het slopen van wespen. Kun je zo een boete van 65.000 euro oplopen.
Zeldzame wespen, de gewone Duitse wesp valt daar niet onderquote:Op maandag 8 september 2025 16:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, kunnen heel vervelend zijn en mijn partner is er allergisch voor. Als ze irritant gaan lopen doen dan is de kans groot dat dat de laatste keer is...
Staat in Duitsland trouwens hoge boete op het slopen van wespen. Kun je zo een boete van 65.000 euro oplopen.
In het Latijn is het de Germaanse wesp.quote:
Het is gewoon de beste wesp, de uber wespquote:Op maandag 8 september 2025 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het Latijn is het de Germaanse wesp.
Van mij hoeven er helemaal geen wespen te zijn.quote:Op maandag 8 september 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is gewoon de beste wesp, de uber wesp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |