SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mede door @Nattekatquote:
Toevallig wel.quote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of ik nog wat van die bloedmaan ga zien, begint opeens helemaal dicht te trekken qua bewolking
Ja ze zijn het aan het saboterenquote:
Ongehoord, dat dit kanquote:
Hier hetzelfde helaas.quote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of ik nog wat van die bloedmaan ga zien, begint opeens helemaal dicht te trekken qua bewolking
quote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Zal wel zijn omdat het op een zondag isquote:Op zondag 7 september 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ongehoord, dat dit kan
Mij boeit het niet eens zo veel meer tegenwoordigquote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Ja want de maan staat altijd op precies dezelfde plekquote:Op zondag 7 september 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij boeit het niet eens zo veel meer tegenwoordig
Kan hem niet zien door m'n raam, dus jammer dan.
Hij komt pas boven het aangrenzende blok uit als de maansverduistering al afgelopen is.quote:Op zondag 7 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want de maan staat altijd op precies dezelfde plek
quote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat het op een zondag is
Kun jij hem wel zien?quote:
Hier is het nog niet dichtgetrokken, maar ik zie de maan nietquote:
Laat even wetenquote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het nog niet dichtgetrokken, maar ik zie de maan niet
Omdat die nu nog onder de horizon staatquote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Plankenkoortsquote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die nu nog onder de horizon staat
Ja komt die pas rond kwart over 8 boven vandaanquote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
Volgens zo'n app is ie nog net onder de horizon?
Barely.quote:
Jaquote:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:
Zeg dat tegen Maxquote:
Nou nou.quote:
Gewoon beetje pushenquote:
Keep pushing!quote:
De maan is ook nog niet boven de horizon.quote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
20:25 zo ongeveer komt ie boven.quote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
Volgens zo'n app is ie nog net onder de horizon?
Ik snap dat mannetje niet helemaalquote:
Ah ok, dacht dat het een agressieve Romein wasquote:Op zondag 7 september 2025 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het sterrenbeeld Waterman.
Zo ff kijken of ik de maan kan zienquote:Op zondag 7 september 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kun jij de verduistering zien denk je?
Ik ben Watermanquote:Op zondag 7 september 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ok, dacht dat het een agressieve Romein was
Ik ben Leeuwquote:Op zondag 7 september 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben Waterman
Net als @:gianni61
Zijn wij nu agressieve Romeinen?
Schijnbaarquote:Op zondag 7 september 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben Waterman
Ik ben Vissen en een man.quote:Op zondag 7 september 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben Waterman
En ik.quote:Op zondag 7 september 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben Waterman
Nee, een zeemeerman.quote:Op zondag 7 september 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben Vissen en een man.
Maakt mij dat ook een Waterman??
Of een zeemeermanquote:Op zondag 7 september 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben Vissen en een man.
Maakt mij dat ook een Waterman??
Volgens Sky Map zou hij net boven de horizon moeten zijn. Ik ga zo kijkenquote:Op zondag 7 september 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo ff kijken of ik de maan kan zien
Het is nog steeds helder hier
Grrrrquote:
Leg dat zwaard neerquote:
Kan ze dat tillen dan?quote:
Hier nog niet.quote:Op zondag 7 september 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Volgens Sky Map zou hij net boven de horizon moeten zijn. Ik ga zo kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik heet wel Erik net als de prins in het Sprookje over de zeemeermin..quote:
Maar ben jij een prins?quote:Op zondag 7 september 2025 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heet wel Erik net als de prins in het Sprookje over de zeemeermin..![]()
Ja levensgevaarlijkquote:Op zondag 7 september 2025 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ze dat tillen dan?
Neequote:Op zondag 7 september 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ben jij een prins?
*Houdt armen achter rugquote:
*pakt schild*quote:
quote:
quote:Op zondag 7 september 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Houdt armen achter rug
Hmm, wat?
Ik zie gewoon een hoop grijze wolkenquote:Op zondag 7 september 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*Kijkt uit raam.
*zet in app AR aan.
*ziet maan achter gebouw.
Even stoppen met blowenquote:Op zondag 7 september 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een hoop grijze wolken
Ik ben toch geen Jamaicaanquote:Op zondag 7 september 2025 20:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even stoppen met blowen
Ohwquote:
sorry dat ik voor je zicht staquote:Op zondag 7 september 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
Oh vanaf mijn balkon kan ik het nu wel een beetje zien
Half achter de bomen
Kun je anders even opzij stappen?quote:Op zondag 7 september 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sorry dat ik voor je zicht sta
Mijn voeten zitten vast in de grond sorryquote:Op zondag 7 september 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je anders even opzij stappen?
quote:Op zondag 7 september 2025 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn voeten zitten vast in de grond sorry
heb je weer wortel staan schietenquote:Op zondag 7 september 2025 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn voeten zitten vast in de grond sorry
Hier kwam die net heel even tussen de wolken vandaan maar is die natuurlijk al weer geelquote:Op zondag 7 september 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
Vader heeft mij net naar huis gebracht.
Onderweg even over de dijk langs het Markermeer gereden, want ver uitzicht richting het oosten.
We waren niet de enige
Zelfs nog even met een vriendin staan kletsen
Maar de maan was niet te zienhing precies een band met bewolking in het oosten over de horizon
Zie de maan schijnt door de bomen, makkers staakt uw wild geraasquote:Op zondag 7 september 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
Oh vanaf mijn balkon kan ik het nu wel een beetje zien
Half achter de bomen
O kut vergetenquote:Op zondag 7 september 2025 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Op de valreep nog even gewandeld in het bos en een ijsje gegeten.
Net nog even de maansverduistering bewondert voor 5 seconden
Waarschijnlijk was het toch bewolkt, dus kon je het niet zien.quote:
Nee heldere hemel hier, hij staat nu heel mooiquote:Op zondag 7 september 2025 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het toch bewolkt, dus kon je het niet zien.
quote:Op zondag 7 september 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heldere hemel hier, hij staat nu heel mooi
quote:Op zondag 7 september 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
Godver meteen weer die irritante reclames zonder abonnement.
Die van mij loopt volgende week ook weer afquote:Op zondag 7 september 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
Godver meteen weer die irritante reclames zonder abonnement.
ga je hem houden en africhten?quote:Op zondag 7 september 2025 21:39 schreef essnhills het volgende:
Hmmmz
Ik stond bij de wasbak in de keuken, en ik zag iets bewegen op het aanrecht naast me.
Het was een muisje
En die verstopte zich achter een snijplank..
Snijplank aan de kant, muisje rent van schrik zo de wasbak in en komt er niet direct meer uit.
Lege beschuitbus eroverheen gezet en aluminiumfolie eronder geschoven.
Dus nu heb ik een muis in een beschuitbus
Wat toevallig ik ontbijt met beschuitquote:Op zondag 7 september 2025 21:39 schreef essnhills het volgende:
Hmmmz
Ik stond bij de wasbak in de keuken, en ik zag iets bewegen op het aanrecht naast me.
Het was een muisje
En die verstopte zich achter een snijplank..
Snijplank aan de kant, muisje rent van schrik zo de wasbak in en komt er niet direct meer uit.
Lege beschuitbus eroverheen gezet en aluminiumfolie eronder geschoven.
Dus nu heb ik een muis in een beschuitbus
Je ontbijt komt naar je toe deze zomerquote:Op zondag 7 september 2025 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat toevallig ik ontbijt met beschuit
Dit is echt niet te doen.quote:Op zondag 7 september 2025 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij loopt volgende week ook weer af
Neequote:
Ik kan volgens mij jouw abonnement wel verlengen als ik dat goed zienquote:
huhquote:Op zondag 7 september 2025 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij jouw abonnement wel verlengen als ik dat goed zien
Doet me denken aan van dat beeldmateriaal uit de jaren 60/70 van de eerste raketten buiten de atmosfeerquote:Op zondag 7 september 2025 21:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Dit is het:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij is het net wel gelukt...quote:Op zondag 7 september 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
huh
als ik op "geef abo kado" klik (door op het icoontje voor vrouwtje/mannetje te klikken) dan krijg ik
FOUT!
als ik via het normale abo systeem een gift wil doen: (via deze https://fok.nl/shop/abo/gift?uid=393783)
"Deze functie is helaas nog niet beschikbaar, maar zal zo spoedig mogelijk worden toegevoegd."
Dat had ik zelf toevallig ook toen ik de foto's zagquote:Op zondag 7 september 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet me denken aan van dat beeldmateriaal uit de jaren 60/70 van de eerste raketten buiten de atmosfeer
quote:Op zondag 7 september 2025 21:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mij is het net wel gelukt...
enige wat ik mij kan bedenken is dat mn adblocker icm userscripts de URL niet leuk vindquote:Op zondag 7 september 2025 21:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, geen probleem. Bijzonder dat mschol niet lukte...
Kreeg je nog wel een bedankpiepje?quote:Op zondag 7 september 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
Zo, even naar een parkeerplaats verderop gefietst
Muisje vrijgelaten
En zo toch maar van die ultrasone dingen bestellen
Heb je daar tegenwoordig ook al personeel voor?quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef Ama het volgende:
Nou helaas kon die persoon vanmiddag bijna niks vinden bij de Primark wat ik zocht maar ik denk dat hij op de verkeerde plek keek.
Niks gehoordquote:
Oh je zoekt nóg meer personeel, okquote:Op zondag 7 september 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Waarom wonen er hier zo weinig mensen in Utrecht of Groningen.
Had je een muis in huis?quote:Op zondag 7 september 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
Zo, even naar een parkeerplaats verderop gefietst
Muisje vrijgelaten
En zo toch maar van die ultrasone dingen bestellen
Geen idee. Ik weet het alleen van Dud0r (en Lilak),quote:Op zondag 7 september 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Waarom wel?quote:Op zondag 7 september 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Jaquote:
Ik moet jouw naam ook vaak verbeteren, dan draai ik twee letters omquote:Op zondag 7 september 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik typ dat ook altijd verkeerd
@:ieniminimuis
quote:Op zondag 7 september 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En net spontaan met een beschuitbus gevangen
Ja weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 7 september 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet jouw naam ook vaak verbeteren, dan draai ik twee letters omKun je je naam niet gewoon veranderen naar grmbl?
Ik las omsmelten, klonk vrij drastischquote:
Ja, ik had vorig jaar ook last van muizen (de rest van het blok ook. Leuk zo'n rijtjeshuisquote:Op zondag 7 september 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]moet je nog uitkijken dat ie niet verpakkingen met eten opengeknaagd heeft. Had ik eens bij m'n vader, zag ik pas na het eten van de chips dat er een muis aan de onderkant een gat in geknaagd had
Dat zal allicht ook helpenquote:Op zondag 7 september 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las omsmelten, klonk vrij drastisch
Ja heb ook alles in van die plastic bakken, just in casequote:Op zondag 7 september 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik had vorig jaar ook last van muizen (de rest van het blok ook. Leuk zo'n rijtjeshuis)
En toen heb ik van die harde kunststof bakken gekocht en daar zit praktisch al mijn eten in.
Alleen had ik een zakje met een beetje muesli nog op het aanrecht liggen..
Was gelukkig maar een restje dus valt mee hoeveel ik weg moet gooien
Ja, heb zelfs in mijn snackla van die kleinere bakken staanquote:Op zondag 7 september 2025 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ook alles in van die plastic bakken, just in case
Geen idee meer hoe ik dat doen gedaan heb??quote:Op zondag 7 september 2025 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:bomenverzameling weet wel hoe je je username verandert denk ik
Nog maar een paar dagen werkenquote:
Dat kon je tegen betaling doen. Of dat nog steeds kan weet ik niet.quote:Op zondag 7 september 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe ik dat doen gedaan heb??![]()
![]()
@:Ama heeft ook de naam aangepast...
https://fok.nl/shop/new/?action=nickchangequote:Op zondag 7 september 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kon je tegen betaling doen. Of dat nog steeds kan weet ik niet.
Hij heeft die van mij ook cadeau gedaanquote:
Wat kun je er eigenlijk mee?quote:Op zondag 7 september 2025 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft die van mij ook cadeau gedaan
Na 3 seconden weer posten ipv na 5 of 10 secondenquote:
Ik niet, maar de hond was echt een stuiterbalquote:Op zondag 7 september 2025 23:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Voelde je je vanavond raarder dan normaal? Er was een maansverduistering.
Hmm, ja, misschien zit jij al tegen het maximum van raarheid aan.quote:Op zondag 7 september 2025 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet, maar de hond was echt een stuiterbal
zzzzZZZZZzzzZZZZZZZZZZzzzzzquote:Op zondag 7 september 2025 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij gaan slapen hier. Hopelijk mugloos
Kijk hier maar eens goed naar:quote:Op zondag 7 september 2025 23:13 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog niet slaperig
Teveel muis zo laat op se avond
Of:quote:Op zondag 7 september 2025 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens goed naar:
[ afbeelding ]
Die heb ik al een tijdje niet meer gehoord, maar er zijn ook minder pollen in de lucht nuquote:Op zondag 7 september 2025 23:20 schreef Recce het volgende:
[..]
312 ... 313 ... 314 ... 315
Is die koe nog verkouden trouwens?
Dat doet mijn wekker dan gelukkig weer nietquote:Op zondag 7 september 2025 23:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de wekker gaat wel weer vroeg
quote:Op zondag 7 september 2025 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens goed naar:
[ afbeelding ]
Buiten gaan slapenquote:Op zondag 7 september 2025 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het nog te warm in bed om te gaan slapen.
quote:Op zondag 7 september 2025 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer gehoord, maar er zijn ook minder pollen in de lucht nu
Schaapjes tellenquote:
Ja dat lijkt me een geintje van godquote:Op zondag 7 september 2025 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]Lijkt me wel lastig als je als koe hooikoorts hebt.
Kan je ook niet slapen?quote:
Oke hoiquote:Op maandag 8 september 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Hoi van de loopband. Wil deze week onder de 70 kilo komen
Ga je voor mij ook lopen?quote:Op maandag 8 september 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Yes doe ik nu en daarna doen we de roeimachinequote:Op maandag 8 september 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je voor mij ook lopen?
Top.quote:Op maandag 8 september 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes doe ik nu en daarna doen we de roeimachine
* TheStigsDutchCousin bestelt 70 kilo om over bitterbal heen te gooienquote:Op maandag 8 september 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin bestelt 70 kilo om over bitterbal heen te gooien
quote:
Foei rival!quote:
Dus toen bleef jij ook maar liggen.quote:Op maandag 8 september 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Hond wilde niet uit bed komen
Lag bovenop muisquote:Op maandag 8 september 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus toen bleef hij ook maar liggen.
Het regende buiten ookquote:Op maandag 8 september 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus toen bleef jij ook maar liggen.
Er staat niks meer. Lijkt me niet de bedoeling dat je reactie geeft op iets wat er niet staat.quote:
Ik wist het ook nietquote:Op maandag 8 september 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een klacht zo tussendoor:
Incompetente idioten op werk die niet eens een tabel kunnen maken en aanvullen met VLOOKUPin het oneindig.
quote:Op maandag 8 september 2025 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Er staat niks meer. Lijkt me niet de bedoeling dat je reactie geeft op iets wat er niet staat.
Weer in het land der levenden?quote:
Muahquote:Op maandag 8 september 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer in het land der levenden?
Dit is Fok, niemand is hier serieusquote:Op maandag 8 september 2025 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ja pas maar op voor ik je rapporteer bij een serieuze mod
quote:
Soms heb je zo'n dag dat je het liefst de hele dag op de bank zou hangen.quote:Op maandag 8 september 2025 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is Fok, niemand is hier serieus
[..]
Lucky youquote:Op maandag 8 september 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms heb je zo'n dag dat je het liefst de hele dag op de bank zou hangen.
Vandaag is zo'n dag.
Gelukkig zag ik het al aankomen en heb ik vrij geregeld voor vandaag zodat ik bijna de hele dag op de bank kan hangen
Hier kan je een slaatje uit slaan toch?quote:Op maandag 8 september 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Muis wil jij uitleggen hoe jij dat de vorige keer gedaan heb dan, want dan kunnen we dat vastleggen. Ik: heb wat aangeklungeld net zolang de tabel redelijk gevuld was. Succes!
Mensen nu: wij snappen niets, kun jij het niet doen?
Ja joh mensen ik ga weer 3 dagen op offeren van mijn leven, want ik heb niets anders te doen
Dat is nog eens manifesterenquote:Op maandag 8 september 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms heb je zo'n dag dat je het liefst de hele dag op de bank zou hangen.
Vandaag is zo'n dag.
Gelukkig zag ik het al aankomen en heb ik vrij geregeld voor vandaag zodat ik bijna de hele dag op de bank kan hangen
Hoe dan?quote:Op maandag 8 september 2025 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hier kan je een slaatje uit slaan toch?
Hier dacht ik ook aanquote:Op maandag 8 september 2025 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hier kan je een slaatje uit slaan toch?
En gras is groen.quote:Op maandag 8 september 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moet ongesteld worden.
En ik heb zin om mensen te vermoorden.
En het is maandag.quote:Op maandag 8 september 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moet ongesteld worden.
En ik heb zin om mensen te vermoorden.
Je hoeft hun werk helemaal niet te doen, nieuwe dag nieuwe kansen.quote:Op maandag 8 september 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe dan?
Een aantal van mijn collega's zijn op vakantie dus ik moet hun werk ook nog doen. Daarnaast is die Excel voor Marketing, ik werk niet voor marketing.
Jawel, ik ben officieel achtervang.quote:Op maandag 8 september 2025 09:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je hoeft hun werk helemaal niet te doen, nieuwe dag nieuwe kansen.
Ga eens wat anders doen dan wat je altijd doet
Eigen schuld dikke bultquote:Op maandag 8 september 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel, ik ben officieel achtervang.
En ik wil die excel helemaal niet maken daar liggen mijn kansen helemaal niet
👀quote:Op maandag 8 september 2025 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Er staat niks meer. Lijkt me niet de bedoeling dat je reactie geeft op iets wat er niet staat.
Bij jou klinkt 'achtervang' meer als 'wij willen het niet doen dus doe jij het maar'.quote:Op maandag 8 september 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel, ik ben officieel achtervang.
En ik wil die excel helemaal niet maken daar liggen mijn kansen helemaal niet
Oke dank voor je mening, we doen er echt helemaal niets mee.quote:Op maandag 8 september 2025 10:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult
Volgende keer geen achtervang meer zijn dus, of dingen doen die je niet wenst
Het leven kan zo makkelijk zijn
Dat snap ik, want de slachtofferrol past je nog veel te goedquote:Op maandag 8 september 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke dank voor je mening, we doen er echt helemaal niets mee.
Collega 1 is daadwerkelijk op vakantie en zijn functie is o.a. hoofd aanspreekpunt voor applicatie A. In mijn omschrijving staat daadwerkelijk assistent aanspreekpuntquote:Op maandag 8 september 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij jou klinkt 'achtervang' meer als 'wij willen het niet doen dus doe jij het maar'.
Mijn gutjesquote:Op maandag 8 september 2025 10:11 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat snap ik, want de slachtofferrol past je nog veel te goed
Broodje kaas komkommerquote:Op maandag 8 september 2025 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn gutjesWat heb jij vanochtend gegeten
Bij mij kwamen ze ook voor gekke vragen. Toen heb ik een keer een stappenplan uitgeschreven in taal die zelfs kinderen zouden begrijpen. Toen gingen ze dat gebruiken en kwamen ze ineens veel minder bij mijquote:Op maandag 8 september 2025 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Collega 1 is daadwerkelijk op vakantie en zijn functie is o.a. hoofd aanspreekpunt voor applicatie A. In mijn omschrijving staat daadwerkelijk assistent aanspreekpunt
Die Excel gedoe komt omdat collega 2 al lange tijd thuis zit en niemand ingewerkt was op haar taken. Het is totaal ook echt mijn probleem dat ik toevallig goed ben in van niets iets maken en gedeeltelijk van die taken snel op kon pikken dan wel ongeveer wist wat er moest gebeuren. Andere mensen kunnen dat schijnbaar niet
Ik heb geen stappenplan, want zelfs ik weet niet wat ik aan het doen benquote:Op maandag 8 september 2025 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze ook voor gekke vragen. Toen heb ik een keer een stappenplan uitgeschreven in taal die zelfs kinderen zouden begrijpen. Toen gingen ze dat gebruiken en kwamen ze ineens veel minder bij mij
Duidelijk maken boven je dat je taken en verantwoordelijkheden van anderen oppakt. Taken die je team niet doet/kan.Of een ander team.quote:Op maandag 8 september 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe dan?
Een aantal van mijn collega's zijn op vakantie dus ik moet hun werk ook nog doen. Daarnaast is die Excel voor Marketing, ik werk niet voor marketing.
Ik heb die Excel vorige maand al afgeschoven dat ze het zelf moeten doen. Ze zijn al een maand heen en weer aan het knutselen en mailen dat ze het niet voor elkaar krijgen. Dus nu een verzoek van de baas of ik het wil doenquote:Op maandag 8 september 2025 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
Duidelijk maken boven je dat je taken en verantwoordelijkheden van anderen oppakt. Taken die je team niet doet/kan.Of een ander team.
PROMOTIE.
Wat doe jij?quote:Op maandag 8 september 2025 10:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult
Volgende keer geen achtervang meer zijn dus, of dingen doen die je niet wenst
Het leven kan zo makkelijk zijn
Ik gok heelveel nee zeggen tegen collega's en leidinggevenden. Ik denk dat zijn bijnaam op werk is: is mijn functie niet!quote:
Bijna, scheelt een paar KMquote:
Spot on bbequote:Op maandag 8 september 2025 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok heelveel nee zeggen tegen collega's en leidinggevenden. Ik denk dat zijn bijnaam op werk is: is mijn functie niet!
geen ideequote:
Ja misschien moet ik het ook maar opgeven. Persoon gisteren kon het meeste niet vinden bij de Primark in Groningen (niet zijn schuld want een deel lag ergens anders in de winkel). Maar Groningen is samen met Utrecht ongeveer nog de enige die leuke Nightmare Before Christmas spul heeft.quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen stappenplan, want zelfs ik weet niet wat ik aan het doen ben
Ik ga voor mezelf al niet eens naar de Primarkquote:Op maandag 8 september 2025 10:37 schreef Recce het volgende:
@:nizno, je kunt toch wel even naar de Primark fietsen voor @:Ama?
Die persoon gisteren ook niet.quote:Op maandag 8 september 2025 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ga voor mezelf al niet eens naar de Primark
Nieuwe bios programma komt altijd op donderdag.....quote:Op maandag 8 september 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
Ja jezus wanneer kan ik eindelijk eens reserveren bij Kinepolis voor zaterdag. Programma gaat nog steeds tot woensdag.
Oh goeie! Thanksquote:Op maandag 8 september 2025 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nieuwe bios programma komt altijd op donderdag.....
quote:Op maandag 8 september 2025 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
@Nizno, dat is dus geen geldige reden.quote:
We zijn niet verplicht voor random mensen op internet iets te doen toch?quote:Op maandag 8 september 2025 10:45 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
@:nizno, dat is dus geen geldige reden.
ik ben er 1x ooit binnen geweest. dat was meer dan genoegquote:Op maandag 8 september 2025 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Noem je Ama nou een random iemand?quote:Op maandag 8 september 2025 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We zijn niet verplicht voor random mensen op internet iets te doen toch?
Samequote:Op maandag 8 september 2025 10:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik word hier heel onrustig van.
Ik woon in een stad zonder Primarkquote:Op maandag 8 september 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Primark kom ik zelden. Zo gebeurd meestal
ik woon niet in een stadquote:Op maandag 8 september 2025 10:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik woon in een stad zonder Primark
Oehhhhh, veel plezierrr!!quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Crack_ volgende week ga ik naar Elisabeth![]()
Geluksvogel!quote:Op maandag 8 september 2025 10:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dorpsganger!quote:
Jij bent ook naar die musical geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lijkt het wel heel erg mee te vallen met mijn tafel maar je ziet het wel echt duidelijk in het echt (foto is ook van een afstandje genomen).
En volgens mij spot ik nog een brandgat bovenin.Your beauty never ever scared me.
yesssquote:Op maandag 8 september 2025 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij bent ook naar die musical geweest?
Ik woon niet in een stadquote:Op maandag 8 september 2025 10:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het had in het oude V&D pand gekund, maar daar kwam Costes al in te zitten. Ze hebben het pand toen ook verder opgesplitst voor meer winkels.quote:Op maandag 8 september 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geluksvogel!
[..]
Dorpsganger!
Me 2 en hij is supermooiquote:
Die van mij in Groningen of Zwolle.quote:Op maandag 8 september 2025 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik woon niet in een stad
mijn dichtbijzijnde primark ligt in Luik
Klopt het is ook geen verplichting. het was gewoon een vraag omdat dat ongeveer mijn enige hoop nog was.quote:Op maandag 8 september 2025 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We zijn niet verplicht voor random mensen op internet iets te doen toch?
quote:Op maandag 8 september 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
maar er komen dus mensen dat er uit schuren en dat wordt door iemands verzekering betaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lijkt het wel heel erg mee te vallen met mijn tafel maar je ziet het wel echt duidelijk in het echt (foto is ook van een afstandje genomen).
En volgens mij spot ik nog een brandgat bovenin.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
kon bestquote:Op maandag 8 september 2025 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Slechte grap. Zo slecht dat ik em uit eigen beweging weer heb verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |