Kreeg je nog wel een bedankpiepje?quote:Op zondag 7 september 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
Zo, even naar een parkeerplaats verderop gefietst
Muisje vrijgelaten
En zo toch maar van die ultrasone dingen bestellen
Heb je daar tegenwoordig ook al personeel voor?quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef Ama het volgende:
Nou helaas kon die persoon vanmiddag bijna niks vinden bij de Primark wat ik zocht maar ik denk dat hij op de verkeerde plek keek.
Niks gehoordquote:
Oh je zoekt nóg meer personeel, okquote:Op zondag 7 september 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Waarom wonen er hier zo weinig mensen in Utrecht of Groningen.
Had je een muis in huis?quote:Op zondag 7 september 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
Zo, even naar een parkeerplaats verderop gefietst
Muisje vrijgelaten
En zo toch maar van die ultrasone dingen bestellen
Geen idee. Ik weet het alleen van Dud0r (en Lilak),quote:Op zondag 7 september 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Waarom wel?quote:Op zondag 7 september 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Jaquote:
Ik moet jouw naam ook vaak verbeteren, dan draai ik twee letters omquote:Op zondag 7 september 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik typ dat ook altijd verkeerd
@:ieniminimuis
quote:Op zondag 7 september 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En net spontaan met een beschuitbus gevangen
Ja weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 7 september 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet jouw naam ook vaak verbeteren, dan draai ik twee letters omKun je je naam niet gewoon veranderen naar grmbl?
Ik las omsmelten, klonk vrij drastischquote:
Ja, ik had vorig jaar ook last van muizen (de rest van het blok ook. Leuk zo'n rijtjeshuisquote:Op zondag 7 september 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]moet je nog uitkijken dat ie niet verpakkingen met eten opengeknaagd heeft. Had ik eens bij m'n vader, zag ik pas na het eten van de chips dat er een muis aan de onderkant een gat in geknaagd had
Dat zal allicht ook helpenquote:Op zondag 7 september 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las omsmelten, klonk vrij drastisch
Ja heb ook alles in van die plastic bakken, just in casequote:Op zondag 7 september 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik had vorig jaar ook last van muizen (de rest van het blok ook. Leuk zo'n rijtjeshuis)
En toen heb ik van die harde kunststof bakken gekocht en daar zit praktisch al mijn eten in.
Alleen had ik een zakje met een beetje muesli nog op het aanrecht liggen..
Was gelukkig maar een restje dus valt mee hoeveel ik weg moet gooien
Ja, heb zelfs in mijn snackla van die kleinere bakken staanquote:Op zondag 7 september 2025 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ook alles in van die plastic bakken, just in case
Geen idee meer hoe ik dat doen gedaan heb??quote:Op zondag 7 september 2025 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:bomenverzameling weet wel hoe je je username verandert denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |