Nog maar een paar dagen werkenquote:
Dat kon je tegen betaling doen. Of dat nog steeds kan weet ik niet.quote:Op zondag 7 september 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe ik dat doen gedaan heb??![]()
![]()
@:Ama heeft ook de naam aangepast...
https://fok.nl/shop/new/?action=nickchangequote:Op zondag 7 september 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kon je tegen betaling doen. Of dat nog steeds kan weet ik niet.
Hij heeft die van mij ook cadeau gedaanquote:
Wat kun je er eigenlijk mee?quote:Op zondag 7 september 2025 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft die van mij ook cadeau gedaan
Na 3 seconden weer posten ipv na 5 of 10 secondenquote:
Ik niet, maar de hond was echt een stuiterbalquote:Op zondag 7 september 2025 23:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Voelde je je vanavond raarder dan normaal? Er was een maansverduistering.
Hmm, ja, misschien zit jij al tegen het maximum van raarheid aan.quote:Op zondag 7 september 2025 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet, maar de hond was echt een stuiterbal
zzzzZZZZZzzzZZZZZZZZZZzzzzzquote:Op zondag 7 september 2025 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij gaan slapen hier. Hopelijk mugloos
Kijk hier maar eens goed naar:quote:Op zondag 7 september 2025 23:13 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog niet slaperig
Teveel muis zo laat op se avond
Of:quote:Op zondag 7 september 2025 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens goed naar:
[ afbeelding ]
Die heb ik al een tijdje niet meer gehoord, maar er zijn ook minder pollen in de lucht nuquote:Op zondag 7 september 2025 23:20 schreef Recce het volgende:
[..]
312 ... 313 ... 314 ... 315
Is die koe nog verkouden trouwens?
Dat doet mijn wekker dan gelukkig weer nietquote:Op zondag 7 september 2025 23:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de wekker gaat wel weer vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |