Oke hoiquote:Op maandag 8 september 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Hoi van de loopband. Wil deze week onder de 70 kilo komen
Ga je voor mij ook lopen?quote:Op maandag 8 september 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Yes doe ik nu en daarna doen we de roeimachinequote:Op maandag 8 september 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je voor mij ook lopen?
Top.quote:Op maandag 8 september 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes doe ik nu en daarna doen we de roeimachine
* TheStigsDutchCousin bestelt 70 kilo om over bitterbal heen te gooienquote:Op maandag 8 september 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin bestelt 70 kilo om over bitterbal heen te gooien
quote:
Foei rival!quote:
Dus toen bleef jij ook maar liggen.quote:Op maandag 8 september 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Hond wilde niet uit bed komen
Lag bovenop muisquote:Op maandag 8 september 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus toen bleef hij ook maar liggen.
Het regende buiten ookquote:Op maandag 8 september 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus toen bleef jij ook maar liggen.
Er staat niks meer. Lijkt me niet de bedoeling dat je reactie geeft op iets wat er niet staat.quote:
Ik wist het ook nietquote:Op maandag 8 september 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een klacht zo tussendoor:
Incompetente idioten op werk die niet eens een tabel kunnen maken en aanvullen met VLOOKUPin het oneindig.
quote:Op maandag 8 september 2025 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Er staat niks meer. Lijkt me niet de bedoeling dat je reactie geeft op iets wat er niet staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |