ga je hem houden en africhten?quote:Op zondag 7 september 2025 21:39 schreef essnhills het volgende:
Hmmmz
Ik stond bij de wasbak in de keuken, en ik zag iets bewegen op het aanrecht naast me.
Het was een muisje
En die verstopte zich achter een snijplank..
Snijplank aan de kant, muisje rent van schrik zo de wasbak in en komt er niet direct meer uit.
Lege beschuitbus eroverheen gezet en aluminiumfolie eronder geschoven.
Dus nu heb ik een muis in een beschuitbus
Wat toevallig ik ontbijt met beschuitquote:Op zondag 7 september 2025 21:39 schreef essnhills het volgende:
Hmmmz
Ik stond bij de wasbak in de keuken, en ik zag iets bewegen op het aanrecht naast me.
Het was een muisje
En die verstopte zich achter een snijplank..
Snijplank aan de kant, muisje rent van schrik zo de wasbak in en komt er niet direct meer uit.
Lege beschuitbus eroverheen gezet en aluminiumfolie eronder geschoven.
Dus nu heb ik een muis in een beschuitbus
Je ontbijt komt naar je toe deze zomerquote:Op zondag 7 september 2025 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat toevallig ik ontbijt met beschuit
Dit is echt niet te doen.quote:Op zondag 7 september 2025 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij loopt volgende week ook weer af
Neequote:
Ik kan volgens mij jouw abonnement wel verlengen als ik dat goed zienquote:
huhquote:Op zondag 7 september 2025 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij jouw abonnement wel verlengen als ik dat goed zien
Doet me denken aan van dat beeldmateriaal uit de jaren 60/70 van de eerste raketten buiten de atmosfeerquote:Op zondag 7 september 2025 21:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Dit is het:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij is het net wel gelukt...quote:Op zondag 7 september 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
huh
als ik op "geef abo kado" klik (door op het icoontje voor vrouwtje/mannetje te klikken) dan krijg ik
FOUT!
als ik via het normale abo systeem een gift wil doen: (via deze https://fok.nl/shop/abo/gift?uid=393783)
"Deze functie is helaas nog niet beschikbaar, maar zal zo spoedig mogelijk worden toegevoegd."
Dat had ik zelf toevallig ook toen ik de foto's zagquote:Op zondag 7 september 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet me denken aan van dat beeldmateriaal uit de jaren 60/70 van de eerste raketten buiten de atmosfeer
quote:Op zondag 7 september 2025 21:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mij is het net wel gelukt...
enige wat ik mij kan bedenken is dat mn adblocker icm userscripts de URL niet leuk vindquote:Op zondag 7 september 2025 21:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, geen probleem. Bijzonder dat mschol niet lukte...
Kreeg je nog wel een bedankpiepje?quote:Op zondag 7 september 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
Zo, even naar een parkeerplaats verderop gefietst
Muisje vrijgelaten
En zo toch maar van die ultrasone dingen bestellen
Heb je daar tegenwoordig ook al personeel voor?quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef Ama het volgende:
Nou helaas kon die persoon vanmiddag bijna niks vinden bij de Primark wat ik zocht maar ik denk dat hij op de verkeerde plek keek.
Niks gehoordquote:
Oh je zoekt nóg meer personeel, okquote:Op zondag 7 september 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Waarom wonen er hier zo weinig mensen in Utrecht of Groningen.
Had je een muis in huis?quote:Op zondag 7 september 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
Zo, even naar een parkeerplaats verderop gefietst
Muisje vrijgelaten
En zo toch maar van die ultrasone dingen bestellen
Geen idee. Ik weet het alleen van Dud0r (en Lilak),quote:Op zondag 7 september 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Waarom wel?quote:Op zondag 7 september 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Jaquote:
Ik moet jouw naam ook vaak verbeteren, dan draai ik twee letters omquote:Op zondag 7 september 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik typ dat ook altijd verkeerd
@:ieniminimuis
quote:Op zondag 7 september 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En net spontaan met een beschuitbus gevangen
Ja weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 7 september 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet jouw naam ook vaak verbeteren, dan draai ik twee letters omKun je je naam niet gewoon veranderen naar grmbl?
Ik las omsmelten, klonk vrij drastischquote:
Ja, ik had vorig jaar ook last van muizen (de rest van het blok ook. Leuk zo'n rijtjeshuisquote:Op zondag 7 september 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]moet je nog uitkijken dat ie niet verpakkingen met eten opengeknaagd heeft. Had ik eens bij m'n vader, zag ik pas na het eten van de chips dat er een muis aan de onderkant een gat in geknaagd had
Dat zal allicht ook helpenquote:Op zondag 7 september 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las omsmelten, klonk vrij drastisch
Ja heb ook alles in van die plastic bakken, just in casequote:Op zondag 7 september 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik had vorig jaar ook last van muizen (de rest van het blok ook. Leuk zo'n rijtjeshuis)
En toen heb ik van die harde kunststof bakken gekocht en daar zit praktisch al mijn eten in.
Alleen had ik een zakje met een beetje muesli nog op het aanrecht liggen..
Was gelukkig maar een restje dus valt mee hoeveel ik weg moet gooien
Ja, heb zelfs in mijn snackla van die kleinere bakken staanquote:Op zondag 7 september 2025 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ook alles in van die plastic bakken, just in case
Geen idee meer hoe ik dat doen gedaan heb??quote:Op zondag 7 september 2025 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:bomenverzameling weet wel hoe je je username verandert denk ik
Nog maar een paar dagen werkenquote:
Dat kon je tegen betaling doen. Of dat nog steeds kan weet ik niet.quote:Op zondag 7 september 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe ik dat doen gedaan heb??![]()
![]()
@:Ama heeft ook de naam aangepast...
https://fok.nl/shop/new/?action=nickchangequote:Op zondag 7 september 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kon je tegen betaling doen. Of dat nog steeds kan weet ik niet.
Hij heeft die van mij ook cadeau gedaanquote:
Wat kun je er eigenlijk mee?quote:Op zondag 7 september 2025 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft die van mij ook cadeau gedaan
Na 3 seconden weer posten ipv na 5 of 10 secondenquote:
Ik niet, maar de hond was echt een stuiterbalquote:Op zondag 7 september 2025 23:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Voelde je je vanavond raarder dan normaal? Er was een maansverduistering.
Hmm, ja, misschien zit jij al tegen het maximum van raarheid aan.quote:Op zondag 7 september 2025 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet, maar de hond was echt een stuiterbal
zzzzZZZZZzzzZZZZZZZZZZzzzzzquote:Op zondag 7 september 2025 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij gaan slapen hier. Hopelijk mugloos
Kijk hier maar eens goed naar:quote:Op zondag 7 september 2025 23:13 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog niet slaperig
Teveel muis zo laat op se avond
Of:quote:Op zondag 7 september 2025 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens goed naar:
[ afbeelding ]
Die heb ik al een tijdje niet meer gehoord, maar er zijn ook minder pollen in de lucht nuquote:Op zondag 7 september 2025 23:20 schreef Recce het volgende:
[..]
312 ... 313 ... 314 ... 315
Is die koe nog verkouden trouwens?
Dat doet mijn wekker dan gelukkig weer nietquote:Op zondag 7 september 2025 23:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de wekker gaat wel weer vroeg
quote:Op zondag 7 september 2025 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens goed naar:
[ afbeelding ]
Buiten gaan slapenquote:Op zondag 7 september 2025 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het nog te warm in bed om te gaan slapen.
quote:Op zondag 7 september 2025 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer gehoord, maar er zijn ook minder pollen in de lucht nu
Schaapjes tellenquote:
Ja dat lijkt me een geintje van godquote:Op zondag 7 september 2025 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]Lijkt me wel lastig als je als koe hooikoorts hebt.
Kan je ook niet slapen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |