Nee, een zeemeerman.quote:Op zondag 7 september 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben Vissen en een man.
Maakt mij dat ook een Waterman??
Of een zeemeermanquote:Op zondag 7 september 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben Vissen en een man.
Maakt mij dat ook een Waterman??
Volgens Sky Map zou hij net boven de horizon moeten zijn. Ik ga zo kijkenquote:Op zondag 7 september 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo ff kijken of ik de maan kan zien
Het is nog steeds helder hier
Grrrrquote:
Leg dat zwaard neerquote:
Kan ze dat tillen dan?quote:
Hier nog niet.quote:Op zondag 7 september 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Volgens Sky Map zou hij net boven de horizon moeten zijn. Ik ga zo kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik heet wel Erik net als de prins in het Sprookje over de zeemeermin..quote:
Maar ben jij een prins?quote:Op zondag 7 september 2025 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heet wel Erik net als de prins in het Sprookje over de zeemeermin..![]()
Ja levensgevaarlijkquote:Op zondag 7 september 2025 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ze dat tillen dan?
Neequote:Op zondag 7 september 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ben jij een prins?
*Houdt armen achter rugquote:
*pakt schild*quote:
quote:
quote:Op zondag 7 september 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Houdt armen achter rug
Hmm, wat?
Ik zie gewoon een hoop grijze wolkenquote:Op zondag 7 september 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*Kijkt uit raam.
*zet in app AR aan.
*ziet maan achter gebouw.
Even stoppen met blowenquote:Op zondag 7 september 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een hoop grijze wolken
Ik ben toch geen Jamaicaanquote:Op zondag 7 september 2025 20:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even stoppen met blowen
Ohwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |