SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mede door @Nattekatquote:
Toevallig wel.quote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of ik nog wat van die bloedmaan ga zien, begint opeens helemaal dicht te trekken qua bewolking
Ja ze zijn het aan het saboterenquote:
Ongehoord, dat dit kanquote:
Hier hetzelfde helaas.quote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of ik nog wat van die bloedmaan ga zien, begint opeens helemaal dicht te trekken qua bewolking
quote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Zal wel zijn omdat het op een zondag isquote:Op zondag 7 september 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ongehoord, dat dit kan
Mij boeit het niet eens zo veel meer tegenwoordigquote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Ja want de maan staat altijd op precies dezelfde plekquote:Op zondag 7 september 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij boeit het niet eens zo veel meer tegenwoordig
Kan hem niet zien door m'n raam, dus jammer dan.
Hij komt pas boven het aangrenzende blok uit als de maansverduistering al afgelopen is.quote:Op zondag 7 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want de maan staat altijd op precies dezelfde plek
quote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat het op een zondag is
Kun jij hem wel zien?quote:
Hier is het nog niet dichtgetrokken, maar ik zie de maan nietquote:
Laat even wetenquote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het nog niet dichtgetrokken, maar ik zie de maan niet
Omdat die nu nog onder de horizon staatquote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Plankenkoortsquote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die nu nog onder de horizon staat
Ja komt die pas rond kwart over 8 boven vandaanquote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
Volgens zo'n app is ie nog net onder de horizon?
Barely.quote:
Jaquote:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:
Zeg dat tegen Maxquote:
Nou nou.quote:
Gewoon beetje pushenquote:
Keep pushing!quote:
De maan is ook nog niet boven de horizon.quote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
20:25 zo ongeveer komt ie boven.quote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
Volgens zo'n app is ie nog net onder de horizon?
Ik snap dat mannetje niet helemaalquote:
Ah ok, dacht dat het een agressieve Romein wasquote:Op zondag 7 september 2025 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het sterrenbeeld Waterman.
Zo ff kijken of ik de maan kan zienquote:Op zondag 7 september 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kun jij de verduistering zien denk je?
Ik ben Watermanquote:Op zondag 7 september 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ok, dacht dat het een agressieve Romein was
Ik ben Leeuwquote:Op zondag 7 september 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben Waterman
Net als @:gianni61
Zijn wij nu agressieve Romeinen?
Schijnbaarquote:Op zondag 7 september 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben Waterman
Ik ben Vissen en een man.quote:Op zondag 7 september 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben Waterman
En ik.quote:Op zondag 7 september 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben Waterman
Nee, een zeemeerman.quote:Op zondag 7 september 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben Vissen en een man.
Maakt mij dat ook een Waterman??
Of een zeemeermanquote:Op zondag 7 september 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben Vissen en een man.
Maakt mij dat ook een Waterman??
Volgens Sky Map zou hij net boven de horizon moeten zijn. Ik ga zo kijkenquote:Op zondag 7 september 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo ff kijken of ik de maan kan zien
Het is nog steeds helder hier
Grrrrquote:
Leg dat zwaard neerquote:
Kan ze dat tillen dan?quote:
Hier nog niet.quote:Op zondag 7 september 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Volgens Sky Map zou hij net boven de horizon moeten zijn. Ik ga zo kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik heet wel Erik net als de prins in het Sprookje over de zeemeermin..quote:
Maar ben jij een prins?quote:Op zondag 7 september 2025 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heet wel Erik net als de prins in het Sprookje over de zeemeermin..![]()
Ja levensgevaarlijkquote:Op zondag 7 september 2025 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ze dat tillen dan?
Neequote:Op zondag 7 september 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ben jij een prins?
*Houdt armen achter rugquote:
*pakt schild*quote:
quote:
quote:Op zondag 7 september 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Houdt armen achter rug
Hmm, wat?
Ik zie gewoon een hoop grijze wolkenquote:Op zondag 7 september 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*Kijkt uit raam.
*zet in app AR aan.
*ziet maan achter gebouw.
Even stoppen met blowenquote:Op zondag 7 september 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een hoop grijze wolken
Ik ben toch geen Jamaicaanquote:Op zondag 7 september 2025 20:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even stoppen met blowen
Ohwquote:
sorry dat ik voor je zicht staquote:Op zondag 7 september 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
Oh vanaf mijn balkon kan ik het nu wel een beetje zien
Half achter de bomen
Kun je anders even opzij stappen?quote:Op zondag 7 september 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sorry dat ik voor je zicht sta
Mijn voeten zitten vast in de grond sorryquote:Op zondag 7 september 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je anders even opzij stappen?
quote:Op zondag 7 september 2025 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn voeten zitten vast in de grond sorry
heb je weer wortel staan schietenquote:Op zondag 7 september 2025 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn voeten zitten vast in de grond sorry
Hier kwam die net heel even tussen de wolken vandaan maar is die natuurlijk al weer geelquote:Op zondag 7 september 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
Vader heeft mij net naar huis gebracht.
Onderweg even over de dijk langs het Markermeer gereden, want ver uitzicht richting het oosten.
We waren niet de enige
Zelfs nog even met een vriendin staan kletsen
Maar de maan was niet te zienhing precies een band met bewolking in het oosten over de horizon
Zie de maan schijnt door de bomen, makkers staakt uw wild geraasquote:Op zondag 7 september 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
Oh vanaf mijn balkon kan ik het nu wel een beetje zien
Half achter de bomen
O kut vergetenquote:Op zondag 7 september 2025 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Op de valreep nog even gewandeld in het bos en een ijsje gegeten.
Net nog even de maansverduistering bewondert voor 5 seconden
Waarschijnlijk was het toch bewolkt, dus kon je het niet zien.quote:
Nee heldere hemel hier, hij staat nu heel mooiquote:Op zondag 7 september 2025 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het toch bewolkt, dus kon je het niet zien.
quote:Op zondag 7 september 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heldere hemel hier, hij staat nu heel mooi
quote:Op zondag 7 september 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
Godver meteen weer die irritante reclames zonder abonnement.
Die van mij loopt volgende week ook weer afquote:Op zondag 7 september 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
Godver meteen weer die irritante reclames zonder abonnement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |