Muahquote:Op maandag 8 september 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer in het land der levenden?

Dit is Fok, niemand is hier serieusquote:Op maandag 8 september 2025 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ja pas maar op voor ik je rapporteer bij een serieuze mod

quote:

Soms heb je zo'n dag dat je het liefst de hele dag op de bank zou hangen.quote:Op maandag 8 september 2025 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is Fok, niemand is hier serieus
[..]

Lucky youquote:Op maandag 8 september 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms heb je zo'n dag dat je het liefst de hele dag op de bank zou hangen.
Vandaag is zo'n dag.
Gelukkig zag ik het al aankomen en heb ik vrij geregeld voor vandaag zodat ik bijna de hele dag op de bank kan hangen

Hier kan je een slaatje uit slaan toch?quote:Op maandag 8 september 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Muis wil jij uitleggen hoe jij dat de vorige keer gedaan heb dan, want dan kunnen we dat vastleggen. Ik: heb wat aangeklungeld net zolang de tabel redelijk gevuld was. Succes!
Mensen nu: wij snappen niets, kun jij het niet doen?
Ja joh mensen ik ga weer 3 dagen op offeren van mijn leven, want ik heb niets anders te doen

Dat is nog eens manifesterenquote:Op maandag 8 september 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms heb je zo'n dag dat je het liefst de hele dag op de bank zou hangen.
Vandaag is zo'n dag.
Gelukkig zag ik het al aankomen en heb ik vrij geregeld voor vandaag zodat ik bijna de hele dag op de bank kan hangen

Hoe dan?quote:Op maandag 8 september 2025 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hier kan je een slaatje uit slaan toch?

Hier dacht ik ook aanquote:Op maandag 8 september 2025 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hier kan je een slaatje uit slaan toch?

En gras is groen.quote:Op maandag 8 september 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moet ongesteld worden.
En ik heb zin om mensen te vermoorden.

En het is maandag.quote:Op maandag 8 september 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moet ongesteld worden.
En ik heb zin om mensen te vermoorden.

Je hoeft hun werk helemaal niet te doen, nieuwe dag nieuwe kansen.quote:Op maandag 8 september 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe dan?
Een aantal van mijn collega's zijn op vakantie dus ik moet hun werk ook nog doen. Daarnaast is die Excel voor Marketing, ik werk niet voor marketing.

Jawel, ik ben officieel achtervang.quote:Op maandag 8 september 2025 09:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je hoeft hun werk helemaal niet te doen, nieuwe dag nieuwe kansen.
Ga eens wat anders doen dan wat je altijd doet

Eigen schuld dikke bultquote:Op maandag 8 september 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel, ik ben officieel achtervang.
En ik wil die excel helemaal niet maken daar liggen mijn kansen helemaal niet

👀quote:Op maandag 8 september 2025 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Er staat niks meer. Lijkt me niet de bedoeling dat je reactie geeft op iets wat er niet staat.

Bij jou klinkt 'achtervang' meer als 'wij willen het niet doen dus doe jij het maar'.quote:Op maandag 8 september 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel, ik ben officieel achtervang.
En ik wil die excel helemaal niet maken daar liggen mijn kansen helemaal niet

Oke dank voor je mening, we doen er echt helemaal niets mee.quote:Op maandag 8 september 2025 10:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult
Volgende keer geen achtervang meer zijn dus, of dingen doen die je niet wenst
Het leven kan zo makkelijk zijn

Dat snap ik, want de slachtofferrol past je nog veel te goedquote:Op maandag 8 september 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke dank voor je mening, we doen er echt helemaal niets mee.

Collega 1 is daadwerkelijk op vakantie en zijn functie is o.a. hoofd aanspreekpunt voor applicatie A. In mijn omschrijving staat daadwerkelijk assistent aanspreekpuntquote:Op maandag 8 september 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij jou klinkt 'achtervang' meer als 'wij willen het niet doen dus doe jij het maar'.

Mijn gutjesquote:Op maandag 8 september 2025 10:11 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat snap ik, want de slachtofferrol past je nog veel te goed
 Wat heb jij vanochtend gegeten
 Wat heb jij vanochtend gegeten

Broodje kaas komkommerquote:Op maandag 8 september 2025 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn gutjesWat heb jij vanochtend gegeten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |