Bij mij kwamen ze ook voor gekke vragen. Toen heb ik een keer een stappenplan uitgeschreven in taal die zelfs kinderen zouden begrijpen. Toen gingen ze dat gebruiken en kwamen ze ineens veel minder bij mijquote:Op maandag 8 september 2025 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Collega 1 is daadwerkelijk op vakantie en zijn functie is o.a. hoofd aanspreekpunt voor applicatie A. In mijn omschrijving staat daadwerkelijk assistent aanspreekpunt
Die Excel gedoe komt omdat collega 2 al lange tijd thuis zit en niemand ingewerkt was op haar taken. Het is totaal ook echt mijn probleem dat ik toevallig goed ben in van niets iets maken en gedeeltelijk van die taken snel op kon pikken dan wel ongeveer wist wat er moest gebeuren. Andere mensen kunnen dat schijnbaar niet
Ik heb geen stappenplan, want zelfs ik weet niet wat ik aan het doen benquote:Op maandag 8 september 2025 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze ook voor gekke vragen. Toen heb ik een keer een stappenplan uitgeschreven in taal die zelfs kinderen zouden begrijpen. Toen gingen ze dat gebruiken en kwamen ze ineens veel minder bij mij
Duidelijk maken boven je dat je taken en verantwoordelijkheden van anderen oppakt. Taken die je team niet doet/kan.Of een ander team.quote:Op maandag 8 september 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe dan?
Een aantal van mijn collega's zijn op vakantie dus ik moet hun werk ook nog doen. Daarnaast is die Excel voor Marketing, ik werk niet voor marketing.
Ik heb die Excel vorige maand al afgeschoven dat ze het zelf moeten doen. Ze zijn al een maand heen en weer aan het knutselen en mailen dat ze het niet voor elkaar krijgen. Dus nu een verzoek van de baas of ik het wil doenquote:Op maandag 8 september 2025 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
Duidelijk maken boven je dat je taken en verantwoordelijkheden van anderen oppakt. Taken die je team niet doet/kan.Of een ander team.
PROMOTIE.
Wat doe jij?quote:Op maandag 8 september 2025 10:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult
Volgende keer geen achtervang meer zijn dus, of dingen doen die je niet wenst
Het leven kan zo makkelijk zijn
Ik gok heelveel nee zeggen tegen collega's en leidinggevenden. Ik denk dat zijn bijnaam op werk is: is mijn functie niet!quote:
Bijna, scheelt een paar KMquote:
Spot on bbequote:Op maandag 8 september 2025 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok heelveel nee zeggen tegen collega's en leidinggevenden. Ik denk dat zijn bijnaam op werk is: is mijn functie niet!
geen ideequote:
Ja misschien moet ik het ook maar opgeven. Persoon gisteren kon het meeste niet vinden bij de Primark in Groningen (niet zijn schuld want een deel lag ergens anders in de winkel). Maar Groningen is samen met Utrecht ongeveer nog de enige die leuke Nightmare Before Christmas spul heeft.quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen stappenplan, want zelfs ik weet niet wat ik aan het doen ben
Ik ga voor mezelf al niet eens naar de Primarkquote:Op maandag 8 september 2025 10:37 schreef Recce het volgende:
@:nizno, je kunt toch wel even naar de Primark fietsen voor @:Ama?
Die persoon gisteren ook niet.quote:Op maandag 8 september 2025 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ga voor mezelf al niet eens naar de Primark
Nieuwe bios programma komt altijd op donderdag.....quote:Op maandag 8 september 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
Ja jezus wanneer kan ik eindelijk eens reserveren bij Kinepolis voor zaterdag. Programma gaat nog steeds tot woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |