diequote:Op zondag 7 september 2025 18:56 schreef pullup het volgende:
Zelfs van vd Vaart moeten ze zich kapot schamen
Er zitten er 2quote:Op zondag 7 september 2025 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dieengnek
bij hem aan tafel niet?
Het kan nog goed komen.quote:Op zondag 7 september 2025 18:56 schreef pullup het volgende:
Zelfs van vd Vaart moeten ze zich kapot schamen
Eetsequote:
quote:
In 1602 jaquote:Op zondag 7 september 2025 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie een paar jaar terug ook een aandeel V.O.C. gekocht? Of ook zo dom geweest om het niet te doen?
Toen was je een jaar of 30 toch? Dus hoeveel heb je er? Je kan nu rijk zijnquote:
Ja dan had ik het goed gedaan |:D Helaasquote:Op zondag 7 september 2025 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen was je een jaar of 30 toch? Dus hoeveel heb je er? Je kan nu rijk zijn
Als de VOC nog zou bestaan wel
https://www.manners.nl/ee(...)025-waarde-inflatie/
Irritant jaquote:
RedShoe, pullup en chufi erinquote:Op zondag 7 september 2025 19:34 schreef pullup het volgende:
Schouten er uit
Gakpo er uit
Malen er uit
Dan kan het nog wat worden
Ik schop er zo drie inquote:
Zomaar 150 jaar ervaring erbij.quote:
Vanavond weer curry gegetenquote:Op zondag 7 september 2025 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, dit is wat voor jou
Bekijk deze YouTube-video
Blijft lekker die curriesquote:Op zondag 7 september 2025 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond weer curry gegetenik ga kijken.
Al zit ik na een naan en curry wel al behoorlijk vol
???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Net niet goed te zien, Maan komt net op in het oosten en daar zitten mijn overburenquote:
Zie je er geen stukje af?quote:Op zondag 7 september 2025 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nouhou!
Het is de maan zoals ik hem net zag
Ah vandaar, hier is het helder, dus goed te zien, alleen komt het minder goed op de foto over.quote:
Een maan uit de oude doos.quote:Op zondag 7 september 2025 21:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet helemaal. Foto is al een paar jaar oud.
Ik vind het een goedenavondquote:
Ik ook.quote:
Goedzoquote:
Dat kijk ik nooit.quote:Op zondag 7 september 2025 22:09 schreef RedShoe het volgende:
Net expeditie gekeken.
Was wel weer een klein drama.
Dan mis je het ook niet.quote:
Van wie?quote:Op zondag 7 september 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Aan het luisteren naar een Podcast over WO2.
Ik zal morgen ff luisteren.quote:Op zondag 7 september 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind deze echt heel erg goed:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is nr 17, staan er nog 16 op.quote:
Uh nee? Werken en sterven was de bedoeling. Als het sterven al in de trein gebeurde dan was dat maar zo.quote:Op zondag 7 september 2025 22:53 schreef chufi het volgende:
Het transport overleven was toch de bedoeling van het transport ? Wat er daarna dan gebeurde is een ander verhaal ...
PAPAquote:
Oh waarom zit je niet in het topic? Ik ben team augurkquote:Op zondag 7 september 2025 22:09 schreef RedShoe het volgende:
Net expeditie gekeken.
Was wel weer een klein drama.
Ja kan ook nog.quote:Op zondag 7 september 2025 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh waarom zit je niet in het topic? Ik ben team augurkLekker hoor afl. 2 en al gezeik
Ah ok, ik volg ook wat veel op dit moment. En er komt steeds meer bijquote:Op zondag 7 september 2025 23:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ja kan ook nog.
Ik weet alleen niet of ik verder ga kijken. Zoveel wat ik nog moet zien.
Ik wil Black Mirror nog verder kijken. Ben blijven steken ergens in seizoen 3 denk ik.quote:Op zondag 7 september 2025 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ok, ik volg ook wat veel op dit moment. En er komt steeds meer bijMaar ja ik heb de tijd.
Daar heb ik wel wat van gezien, en er is één aflevering waar ik nachtmerries van kreegquote:Op zondag 7 september 2025 23:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik wil Black Mirror nog verder kijken. Ben blijven steken ergens in seizoen 3 denk ik.
Jij nachtmerries? Dat ik dat nog mag meemaken.quote:Op zondag 7 september 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat van gezien, en er is één aflevering waar ik nachtmerries van kreeg![]()
White Christmas S2E4
Bij wijze van spreken dan he? Ik ben een gevoelloze robot.quote:Op maandag 8 september 2025 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij nachtmerries? Dat ik dat nog mag meemaken.
Goedemorgen Dotquote:
Morguh Enginequote:
Was het helemaal vergeten om te kijkenquote:Op maandag 8 september 2025 06:23 schreef engine het volgende:
Hier was gisteravond tussen de wolken wel een mooi rode maan te zien![]()
Maar vond het te bewolkt voor een foto.
Nu.nl heeft de foto'squote:Op maandag 8 september 2025 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het helemaal vergeten om te kijken
Dat is een goed verhaal iddquote:Op zondag 7 september 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat van gezien, en er is één aflevering waar ik nachtmerries van kreeg![]()
White Christmas S2E4
Oke, zal eens even gaan kijkenquote:
Heb filmpje daar gezien, zit er wel heel mooi uitquote:
Mogguhhquote:
Eigenlijk het enige programma dat ik nog trouw volg. Ookvanwege dat uitzend tijdstip. Vind het nog steeds wel een mooi conceptquote:Ah ok, ik volg ook wat veel op dit moment. En er komt steeds meer bijMaar ja ik heb de tijd.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Kwek kwekquote:Op maandag 8 september 2025 09:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Niet kwaak kwaak? Dan voel ik mij tenminste nog aangesproken.quote:
Ik hoor ze vaak toch iets in de richting van kwek kwakenquote:Op maandag 8 september 2025 09:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet kwaak kwaak? Dan voel ik mij tenminste nog aangesproken.
Dat zullen mijn vriendjes niet worden.quote:Op maandag 8 september 2025 09:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoor ze vaak toch iets in de richting van kwek kwaken
Dus jij bent een uitsluiterquote:Op maandag 8 september 2025 09:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zullen mijn vriendjes niet worden.
quote:Op maandag 8 september 2025 09:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zullen mijn vriendjes niet worden.
Ik ga een stukje op de racefiets, denk naar Zandvoortquote:
Ah lekkerquote:Op maandag 8 september 2025 10:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een stukje op de racefiets, denk naar Zandvoort
Het is nu wel rustig daar...quote:Op maandag 8 september 2025 10:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een stukje op de racefiets, denk naar Zandvoort
Beter dan vorige week jaquote:
Hoeveel km is dat vanaf jou? (Waar jij woont)quote:Op maandag 8 september 2025 10:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter dan vorige week ja![]()
Zonnetje is aan het doorbreken nu zie ik
30 km heen op zijn snelst, denk met het rondje dat ik van plan ben ongeveer 70 km in totaal zoquote:Op maandag 8 september 2025 10:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat vanaf jou? (Waar jij woont)
Lekker ritje!!quote:Op maandag 8 september 2025 10:42 schreef pullup het volgende:
[..]
30 km heen op zijn snelst, denk met het rondje dat ik van plan ben ongeveer 70 km in totaal zo
Duurt wat langer ook dan vroegerquote:
Allemaal oudjes hierquote:Op maandag 8 september 2025 10:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Duurt wat langer ook dan vroegerIk ben niet zo snel meer haha
Dan ben je een paar uur verder...quote:Op maandag 8 september 2025 10:42 schreef pullup het volgende:
[..]
30 km heen op zijn snelst, denk met het rondje dat ik van plan ben ongeveer 70 km in totaal zo
Dan woon je niet bij mij in de buurt, hier is het licht bewolkt.quote:Op maandag 8 september 2025 11:14 schreef Puzzie het volgende:
Het gaat hier alweer regenen , ik wacht nog ff
Dat was het de hele ochtend alquote:Op maandag 8 september 2025 11:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan woon je niet bij mij in de buurt, hier is het licht bewolkt.
Dan woon je vlak bij mij, ben jij toevallig mijn buurvrouw?quote:Op maandag 8 september 2025 11:36 schreef maily het volgende:
Hier is het net zo warm als gisteren, en lichtbewolkt.
Ik hoor niks kwaken hiernaast dus ik denk het nietquote:Op maandag 8 september 2025 11:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan woon je vlak bij mij, ben jij toevallig mijn buurvrouw?
Het is raar weerquote:Op maandag 8 september 2025 11:36 schreef maily het volgende:
Hier is het net zo warm als gisteren, en lichtbewolkt.
Mazzeltje dusquote:Op maandag 8 september 2025 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn groepenkast moet vervangen worden, heb een elektriciteitsboer gebeld. Ze zouden vandaag tussen 900 uur en 1300 uur langskomen. Bellen ze net op dat ze er over een half uur er zijn.
Het is idd aardig klef weer.quote:Op maandag 8 september 2025 14:14 schreef pullup het volgende:
Dat was best naar klef weer om te fietsen, had ik niet verwacht
Idd.quote:
Niet helemaal, ze waren bijna 2x zo duur. Dat komt wel door de groepenkast, maar dat deert mij niet, ik heb iig weer stroom.quote:
2 x zo duur als wat?quote:Op maandag 8 september 2025 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal, ze waren bijna 2x zo duur. Dat komt wel door de groepenkast, maar dat deert mij niet, ik heb iig weer stroom.
Ik heb nog een offerte van een andere plamuurlul gehad, hij kan alleen over 2 weken pas.quote:Op maandag 8 september 2025 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
2 x zo duur als wat?
En met mazzel bedoelde ik dat ze niet om een uurtje of 10 vanavond laten weten dat ze er over een half uurtje zijn( Zoiets had ik laatst
)
Mooi gebied om te wandelen.quote:Op maandag 8 september 2025 15:35 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja het is echt prachtig daarquote:Op maandag 8 september 2025 15:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooi gebied om te wandelen.
Gevondenquote:Op maandag 8 september 2025 15:35 schreef Puzzie het volgende:
Zoek de de poes![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag hem eerder.quote:
Ik vind jouw wandelfoto's altijd leuk en vorig jaar ook vaak foto's van mijn wandelingen, maar doe het eigenlijk niet meer en weet niet waarom, dus zal het ook weer eens doen.quote:
Ik zeg doen!!quote:Op maandag 8 september 2025 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jouw wandelfoto's altijd leuk en vorig jaar ook vaak foto's van mijn wandelingen, maar doe het eigenlijk niet meer en weet niet waarom, dus zal het ook weer eens doen.
Leuk!!quote:Op maandag 8 september 2025 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben net terug, maar morgen ga ik weer.
Dat zegt mijn parkiet nou ook.quote:
Praat je parkiet?quote:Op maandag 8 september 2025 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zegt mijn parkiet nou ook.
Ga foto's maken danquote:Op maandag 8 september 2025 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zegt mijn parkiet nou ook.
Helaas niet, daarvoor kreeg ik haar te laat.quote:
Ai, jammer.quote:Op maandag 8 september 2025 16:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas niet, daarvoor kreeg ik haar te laat.
Dat heb je als je er één haalt bij een parkietenkweker.quote:
Alledrie gevondenquote:Op maandag 8 september 2025 15:35 schreef Puzzie het volgende:
Zoek de de poes![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las hetquote:Op maandag 8 september 2025 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
In Utrecht hebben we nu een zeehond. Dat is ook bijzonder![]()
[ afbeelding ]
Ingezonden foto/nos.nl/rtvutrecht.nl
Fake much jaquote:Op maandag 8 september 2025 20:30 schreef pullup het volgende:
https://www.nu.nl/319734/(...)n-in-hoenderloo.html
[ afbeelding ]
Het was ook best warm vandaag, ik gun die wolf wel een lekker ijsjequote:
Volgens mij is die wijn niet te zuipen, wat een zure smoeltjes.quote:
Nog steeds fake jaquote:Op maandag 8 september 2025 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was ook best warm vandaag, ik gun die wolf wel een lekker ijsje
Jaja en het lijkt ook niet echt op Hoenderloo. Ik was ook wat teleurgesteld daarin maar dit is wat ik kreegquote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds fake ja
Je ziet toch dat die mensen die zo hard wegrennen hard RICHTING de wolf rennen ipv er vandaan
Haha ja er is er ook geen een bij die een beetje vrolijk isquote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is die wijn niet te zuipen, wat een zure smoeltjes.
Wacht maar tot ze al hun 4 glazen leeg hebbenquote:Op maandag 8 september 2025 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja er is er ook geen een bij die een beetje vrolijk is
Gemeen dat je dat kreegquote:Op maandag 8 september 2025 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaja en het lijkt ook niet echt op Hoenderloo. Ik was ook wat teleurgesteld daarin maar dit is wat ik kreeg
Het is toch altijd een verrassingquote:
Ik zou er ook achteraan rennen. Die wolf gaat er met hun lekkere ijs vandoor.quote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds fake ja
Je ziet toch dat die mensen die zo hard wegrennen hard RICHTING de wolf rennen ipv er vandaan
Ik heb nog wel een oplossing ervoor?quote:
Mijn parkiet ook.quote:Op maandag 8 september 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oplossing ervoor?
quote:Op maandag 8 september 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oplossing ervoor?
Ja, kan er ook doorquote:
quote:Vanaf 9 september 2025 is in het Maastricht Museum een bijzonder object te zien: een échte Franse guillotine uit 1798. En ja, de guillotine heeft echt in Maastricht gestaan en is zelfs gebruikt.
Oeiquote:
Het was waarschijnlijk Beaujolais Primeurquote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is die wijn niet te zuipen, wat een zure smoeltjes.
Of een Chateau Migrainequote:Op maandag 8 september 2025 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk Beaujolais Primeur
Gaaf hequote:
Vast wel, en anders lease ik hem toch gewoon.quote:Op maandag 8 september 2025 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mogen bezoekers hem ook gebruiken?
Klinkt alsof je iemand mee wil nemen?quote:Op maandag 8 september 2025 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mogen bezoekers hem ook gebruiken?
Alleen op de heenwegquote:Op maandag 8 september 2025 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Klinkt alsof je iemand mee wil nemen?
Jong geleerd is oud gedaanquote:Op maandag 8 september 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Het is vast ook familie van deze mevrouw:
WGR / Sigaretten halen als kind van een jaar of 6-8
Het begint bij de ouders.quote:
Man3quote:Op maandag 8 september 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb vroeger dat ook wel eens moeten doen. Dat was 40 jaar geleden.quote:Op maandag 8 september 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Toen kon dat nogquote:Op maandag 8 september 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vroeger dat ook wel eens moeten doen. Dat was 40 jaar geleden.
Idd.quote:
Ik heb nog nooit sigaretten voor iemand gehaald.quote:Op maandag 8 september 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was een stukkie ouder, 21-22 jaar.quote:Op maandag 8 september 2025 21:33 schreef RedShoe het volgende:
Ik haalde op mijn 13e sigaretten voor mezelf
Ik was er vroeg bij met dat soort dingenquote:Op maandag 8 september 2025 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was een stukkie ouder, 21-22 jaar.
Ze staan hier ook weleens van school bij de supermarkt te vragen.quote:Op maandag 8 september 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sigaretten voor iemand gehaald.
Als iemand ze aanbod kregen ze 1 keer een waarschuwing. De volgende keer nam ik die sigaret aan en haalde hem uit elkaar.
Dat kan ook niet. Supermarkten verkopen geen rookwaren meer.quote:Op maandag 8 september 2025 21:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze staan hier ook weleens van school bij de supermarkt te vragen.
Ik ga het niet doen voor ze.
O ja.quote:Op maandag 8 september 2025 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Supermarkten verkopen geen rookwaren meer.
Oja. Daarom vragen ze het niet meerquote:Op maandag 8 september 2025 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Supermarkten verkopen geen rookwaren meer.
Tabakszakenwinkels.quote:Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oja. Daarom vragen ze het niet meer![]()
Waar moet je dat nu kopen dan? Benzinestation?
GOA gaat ervoor naar Duitslandquote:Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik deed het graag, 2 gulden in de automaat en er zat een kwartje opgeplakt en die mocht ik dan zelf houden van mijn vader.quote:Op maandag 8 september 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Geen idee, ik rook al jaren niet meer.quote:
De Bruna verkoopt ook nog tabak.quote:
Of in de vloei meen ik.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik deed het graag, 2 gulden in de automaat en er zat een kwartje opgeplakt en die mocht ik dan zelf houden van mijn vader.
Gewoon op het schoolplein he, zit altijd wel 1 dealende leraar tussenquote:Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat weet ik niet mijn vader rookte cabalero.quote:
F3,30 voor een pakje shag.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik deed het graag, 2 gulden in de automaat en er zat een kwartje opgeplakt en die mocht ik dan zelf houden van mijn vader.
Ik rookte altijd zware shag.quote:Op maandag 8 september 2025 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik niet mijn vader rookte cabalero.
Die was er toen nog niet.quote:
Ik weet nog toen sigaretten (25 stuks) 3 gulden gingen kosten ik het wel tijd vond om te stoppenquote:Op maandag 8 september 2025 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
F3,30 voor een pakje shag.
Is nu 20 euro ofzoquote:Op maandag 8 september 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nog toen sigaretten (25 stuks) 3 gulden gingen kosten ik het wel tijd vond om te stoppen
Ik groeide ook gewoon mee met de prijsquote:
Je bent een reus nu?quote:Op maandag 8 september 2025 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik groeide ook gewoon mee met de prijs
Sigaretten ook, ipv 20 zaten er 19 in.quote:Op maandag 8 september 2025 21:59 schreef RedShoe het volgende:
Op een gegeven moment maakte ze de shag duurder, maar stopte er minder in.
Ja toch?quote:
Heb je daar een voorraadje ingeslagen?quote:Op maandag 8 september 2025 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Griekenland 42 euro voor een slof
Nee ik rook niet, maar mijn zus wel, die ging met 4 sloffen in haar koffer naar huisquote:Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je daar een voorraadje ingeslagen?
Nou ja hoe vaak ik bij prijsverhogingen dacht poeh toch maar een poging doen. Die poging had ik moeten nemen toen ze naar 3 gulden gingen en ik puber was die stoer deed. Maar jaquote:
Deze heb ik al eens eerder gedeeldquote:Op maandag 8 september 2025 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Griekenland 42 euro voor een slof
Toen ik begon waren de pakjes al 5 gulden.quote:Op maandag 8 september 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja hoe vaak ik bij prijsverhogingen dacht poeh toch maar een poging doen. Die poging had ik moeten nemen toen ze naar 3 gulden gingen en ik puber was die stoer deed. Maar ja
Toen een pakje 3 gulden ging kosten kon je je niet voorstellen dat ze nu 12 euro kosten, ik zeg wel 12 euro, maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel sigaretten nu kosten.quote:Op maandag 8 september 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja hoe vaak ik bij prijsverhogingen dacht poeh toch maar een poging doen. Die poging had ik moeten nemen toen ze naar 3 gulden gingen en ik puber was die stoer deed. Maar ja
Dat kan allemaal in Griekenlandquote:Op maandag 8 september 2025 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze heb ik al eens eerder gedeeld
De Griekse onderminister van gezondheid, tijdens een antiroken-conferentie:
[ afbeelding ]
Mijn moeder rookte voor de sier, beetje meedoen (zag er ook niet uit die blies dat zo weer uit)quote:Op maandag 8 september 2025 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik begon waren de pakjes al 5 gulden.
Er zijn zoveel verschillende pakjes nu. Van 20, 35, 45, 85... En het kost een vermogenquote:Op maandag 8 september 2025 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen een pakje 3 gulden ging kosten kon je je niet voorstellen dat ze nu 12 euro kosten, ik zeg wel 12 euro, maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel sigaretten nu kosten.
Het is gewoon een kutverslaving.
Gezellig een glaasje met sigaretten op tafel tijdens een verjaardag, keuze uit met en zonder filterquote:Op maandag 8 september 2025 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder rookte voor de sier, beetje meedoen (zag er ook niet uit die blies dat zo weer uit)Dus ik jatte ook vaak die gore stuyvesants uit haar tas. Had ze niet eens in de gaten.
Die foto is ook alweer bijna 10 jaar oud.quote:Op maandag 8 september 2025 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze heb ik al eens eerder gedeeld
De Griekse onderminister van gezondheid, tijdens een antiroken-conferentie:
[ afbeelding ]
Precies die drukte ik ook hendig achteroverquote:Op maandag 8 september 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig een glaasje met sigaretten op tafel tijdens een verjaardag, keuze uit met en zonder filter
Ik zie je dat zo doen.quote:Op maandag 8 september 2025 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies die drukte ik ook hendig achteroverGeen haan die er naar kraaide
Ik ruim wel opquote:
I love the smell of tabaksblad in the morning?quote:Op maandag 8 september 2025 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
Vroeger ging ik met mijn vader mee naar de sigarenwinkel. Die geur van tabaksblad vind ik nog steeds lekker.
It smelled like victoryquote:Op maandag 8 september 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
I love the smell of tabaksblad in the morning?
Ftfyquote:Op maandag 8 september 2025 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
It smelled like victory genocide
Zo ging dat jaquote:Op maandag 8 september 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig een glaasje met sigaretten op tafel tijdens een verjaardag, keuze uit met en zonder filter
Daarnaast stond een bakje met pinda's.quote:
Zoute pinda'squote:Op maandag 8 september 2025 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarnaast stond een bakje met pinda's.
Have funquote:Op maandag 8 september 2025 23:14 schreef chufi het volgende:
Ah MC Spain Vips is begonnen ... 2e aflevering al
Airfryer challenge .. Ze beginnen gewoon een uur later om het korter te houden om tegen 2 uur te eindigenquote:
Dat zei je al eerder ja, ze zijn daar wel van het langdurigequote:Op maandag 8 september 2025 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Airfryer challenge .. Ze beginnen gewoon een uur later om het korter te houden om tegen 2 uur te eindigen
Ze gaan ook het land in om ergens te kokenquote:Op maandag 8 september 2025 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zei je al eerder ja, ze zijn daar wel van het langdurige
Ruimte zat daar om locaties te kiezen in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 september 2025 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze gaan ook het land in om ergens te koken
Zeker waar ,... altijd mooie lokatiesquote:Op dinsdag 9 september 2025 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ruimte zat daar om locaties te kiezen in ieder geval.
Doen danquote:Op dinsdag 9 september 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
Tijd om eens naar mijn campsite te gaan waar ik 42 jaar geleden vertoefde om mn veldwerk te doen ... In te middle of nowhere, wel langs een riviertje .. Maar nu staat er op een steenworp afstand een Michelin restaurant ..
Ja wie weet komt het er ooit nog van ... ben jaren later nog wel eens op een dorpsfeest daar iets verderop beland ...quote:Op dinsdag 9 september 2025 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan
Ook naar het restaurant?
Als je het wil moet je het regelenquote:Op dinsdag 9 september 2025 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie weet komt het er ooit nog van ... ben jaren later nog wel eens op een dorpsfeest daar iets verderop beland ...
Haha, ik heb contact met iemand die halverwege de jaren '60 les gaf in Italië. In de pauze kregen die koters inderdaad wijn. Ze vertelde dat de klas na de middagpauze een tikkeltje moeilijker te hanteren wasquote:Op maandag 8 september 2025 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze al hun 4 glazen leeg hebben
Wij hebben een vaste plaats op een camping in de kop van Limburg, hoop dat het allemaal meevalt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:10 schreef pullup het volgende:
Jullie zijn als enige de klos marc
[ afbeelding ]
Het regent hier al sinds 10 uur gisterenavond. Staan redelijke plassen zeg maar.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:10 schreef pullup het volgende:
Jullie zijn als enige de klos marc
[ afbeelding ]
Dat is niet mijn probleem.quote:
het mijne ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem.
Mooi zo, koffie?quote:
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gehad voor nu![]()
Maar geniet ervan
Eigenlijk best triest dat het ook zo is.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:08 schreef Domnivoor het volgende:
Stelletje verwende kleuters![]()
[ afbeelding ]
© Hein
Fresh, wapenbroeder.quote:
Biertje lekker amice, ik heb toch vakantie.quote:
Dit vat het wel goed samen jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:08 schreef Domnivoor het volgende:
Stelletje verwende kleuters![]()
[ afbeelding ]
© Hein
Het begint hier net wat harder te regenen, ben vanochtend helemaal droog geblevenquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het regent hier al sinds 10 uur gisterenavond. Staan redelijke plassen zeg maar.
En als je dan in Duitsland kijkt, hier net over de grens:
https://www.bild.de/news/(...)dd77017198503626df0f
Zo, die zijn kleurrijkquote:
Oh ohquote:
Ik drijfnat twee keer, een keer heen en een uur later terug ookquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het begint hier net wat harder te regenen, ben vanochtend helemaal droog gebleven
quote:
quote:
Ik ga eerst even de vogels kijken en inchecken bij Dees.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |