Ik zou er ook achteraan rennen. Die wolf gaat er met hun lekkere ijs vandoor.quote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds fake ja
Je ziet toch dat die mensen die zo hard wegrennen hard RICHTING de wolf rennen ipv er vandaan
Ik heb nog wel een oplossing ervoor?quote:
Mijn parkiet ook.quote:Op maandag 8 september 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oplossing ervoor?
Niet zoals dezequote:
quote:Op maandag 8 september 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oplossing ervoor?
Ja, kan er ook doorquote:
quote:Vanaf 9 september 2025 is in het Maastricht Museum een bijzonder object te zien: een échte Franse guillotine uit 1798. En ja, de guillotine heeft echt in Maastricht gestaan en is zelfs gebruikt.
Mogen bezoekers hem ook gebruiken?quote:
Het was waarschijnlijk Beaujolais Primeurquote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is die wijn niet te zuipen, wat een zure smoeltjes.
Of een Chateau Migrainequote:Op maandag 8 september 2025 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk Beaujolais Primeur
Gaaf hequote:
Vast wel, en anders lease ik hem toch gewoon.quote:Op maandag 8 september 2025 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mogen bezoekers hem ook gebruiken?
Klinkt alsof je iemand mee wil nemen?quote:Op maandag 8 september 2025 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mogen bezoekers hem ook gebruiken?
Alleen op de heenwegquote:Op maandag 8 september 2025 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Klinkt alsof je iemand mee wil nemen?
Jong geleerd is oud gedaanquote:Op maandag 8 september 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Het is vast ook familie van deze mevrouw:
WGR / Sigaretten halen als kind van een jaar of 6-8
Het begint bij de ouders.quote:
Man3quote:Op maandag 8 september 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb vroeger dat ook wel eens moeten doen. Dat was 40 jaar geleden.quote:Op maandag 8 september 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Toen kon dat nogquote:Op maandag 8 september 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vroeger dat ook wel eens moeten doen. Dat was 40 jaar geleden.
Idd.quote:
Ik heb nog nooit sigaretten voor iemand gehaald.quote:Op maandag 8 september 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vroeger dat ook wel eens moeten doen. Dat was 40 jaar geleden.
Ik was een stukkie ouder, 21-22 jaar.quote:Op maandag 8 september 2025 21:33 schreef RedShoe het volgende:
Ik haalde op mijn 13e sigaretten voor mezelf
Ik was er vroeg bij met dat soort dingenquote:Op maandag 8 september 2025 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was een stukkie ouder, 21-22 jaar.
Ze staan hier ook weleens van school bij de supermarkt te vragen.quote:Op maandag 8 september 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sigaretten voor iemand gehaald.
Als iemand ze aanbod kregen ze 1 keer een waarschuwing. De volgende keer nam ik die sigaret aan en haalde hem uit elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |