Helaas niet, daarvoor kreeg ik haar te laat.quote:
Ai, jammer.quote:Op maandag 8 september 2025 16:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas niet, daarvoor kreeg ik haar te laat.
Dat heb je als je er één haalt bij een parkietenkweker.quote:
Alledrie gevondenquote:Op maandag 8 september 2025 15:35 schreef Puzzie het volgende:
Zoek de de poes![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las hetquote:Op maandag 8 september 2025 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
In Utrecht hebben we nu een zeehond. Dat is ook bijzonder![]()
[ afbeelding ]
Ingezonden foto/nos.nl/rtvutrecht.nl
Fake much jaquote:Op maandag 8 september 2025 20:30 schreef pullup het volgende:
https://www.nu.nl/319734/(...)n-in-hoenderloo.html
[ afbeelding ]
Het was ook best warm vandaag, ik gun die wolf wel een lekker ijsjequote:
Volgens mij is die wijn niet te zuipen, wat een zure smoeltjes.quote:
Nog steeds fake jaquote:Op maandag 8 september 2025 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was ook best warm vandaag, ik gun die wolf wel een lekker ijsje
Jaja en het lijkt ook niet echt op Hoenderloo. Ik was ook wat teleurgesteld daarin maar dit is wat ik kreegquote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds fake ja
Je ziet toch dat die mensen die zo hard wegrennen hard RICHTING de wolf rennen ipv er vandaan
Haha ja er is er ook geen een bij die een beetje vrolijk isquote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is die wijn niet te zuipen, wat een zure smoeltjes.
Ik zie dat je nog steeds onder de evenaar zitquote:
Wacht maar tot ze al hun 4 glazen leeg hebbenquote:Op maandag 8 september 2025 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja er is er ook geen een bij die een beetje vrolijk is
Gemeen dat je dat kreegquote:Op maandag 8 september 2025 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaja en het lijkt ook niet echt op Hoenderloo. Ik was ook wat teleurgesteld daarin maar dit is wat ik kreeg
Het is toch altijd een verrassingquote:
Ik zou er ook achteraan rennen. Die wolf gaat er met hun lekkere ijs vandoor.quote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds fake ja
Je ziet toch dat die mensen die zo hard wegrennen hard RICHTING de wolf rennen ipv er vandaan
Ik heb nog wel een oplossing ervoor?quote:
Mijn parkiet ook.quote:Op maandag 8 september 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oplossing ervoor?
Niet zoals dezequote:
quote:Op maandag 8 september 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oplossing ervoor?
Ja, kan er ook doorquote:
quote:Vanaf 9 september 2025 is in het Maastricht Museum een bijzonder object te zien: een échte Franse guillotine uit 1798. En ja, de guillotine heeft echt in Maastricht gestaan en is zelfs gebruikt.
Mogen bezoekers hem ook gebruiken?quote:
Het was waarschijnlijk Beaujolais Primeurquote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is die wijn niet te zuipen, wat een zure smoeltjes.
Of een Chateau Migrainequote:Op maandag 8 september 2025 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk Beaujolais Primeur
Gaaf hequote:
Vast wel, en anders lease ik hem toch gewoon.quote:Op maandag 8 september 2025 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mogen bezoekers hem ook gebruiken?
Klinkt alsof je iemand mee wil nemen?quote:Op maandag 8 september 2025 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mogen bezoekers hem ook gebruiken?
Alleen op de heenwegquote:Op maandag 8 september 2025 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Klinkt alsof je iemand mee wil nemen?
Jong geleerd is oud gedaanquote:Op maandag 8 september 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Het is vast ook familie van deze mevrouw:
WGR / Sigaretten halen als kind van een jaar of 6-8
Het begint bij de ouders.quote:
Man3quote:Op maandag 8 september 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb vroeger dat ook wel eens moeten doen. Dat was 40 jaar geleden.quote:Op maandag 8 september 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Toen kon dat nogquote:Op maandag 8 september 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vroeger dat ook wel eens moeten doen. Dat was 40 jaar geleden.
Idd.quote:
Ik heb nog nooit sigaretten voor iemand gehaald.quote:Op maandag 8 september 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was een stukkie ouder, 21-22 jaar.quote:Op maandag 8 september 2025 21:33 schreef RedShoe het volgende:
Ik haalde op mijn 13e sigaretten voor mezelf
Ik was er vroeg bij met dat soort dingenquote:Op maandag 8 september 2025 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was een stukkie ouder, 21-22 jaar.
Ze staan hier ook weleens van school bij de supermarkt te vragen.quote:Op maandag 8 september 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sigaretten voor iemand gehaald.
Als iemand ze aanbod kregen ze 1 keer een waarschuwing. De volgende keer nam ik die sigaret aan en haalde hem uit elkaar.
Dat kan ook niet. Supermarkten verkopen geen rookwaren meer.quote:Op maandag 8 september 2025 21:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze staan hier ook weleens van school bij de supermarkt te vragen.
Ik ga het niet doen voor ze.
O ja.quote:Op maandag 8 september 2025 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Supermarkten verkopen geen rookwaren meer.
Oja. Daarom vragen ze het niet meerquote:Op maandag 8 september 2025 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Supermarkten verkopen geen rookwaren meer.
Tabakszakenwinkels.quote:Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oja. Daarom vragen ze het niet meer![]()
Waar moet je dat nu kopen dan? Benzinestation?
GOA gaat ervoor naar Duitslandquote:Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik deed het graag, 2 gulden in de automaat en er zat een kwartje opgeplakt en die mocht ik dan zelf houden van mijn vader.quote:Op maandag 8 september 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Geen idee, ik rook al jaren niet meer.quote:
De Bruna verkoopt ook nog tabak.quote:
Of in de vloei meen ik.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik deed het graag, 2 gulden in de automaat en er zat een kwartje opgeplakt en die mocht ik dan zelf houden van mijn vader.
Gewoon op het schoolplein he, zit altijd wel 1 dealende leraar tussenquote:Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat weet ik niet mijn vader rookte cabalero.quote:
F3,30 voor een pakje shag.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik deed het graag, 2 gulden in de automaat en er zat een kwartje opgeplakt en die mocht ik dan zelf houden van mijn vader.
Ik rookte altijd zware shag.quote:Op maandag 8 september 2025 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik niet mijn vader rookte cabalero.
Die was er toen nog niet.quote:
Ik weet nog toen sigaretten (25 stuks) 3 gulden gingen kosten ik het wel tijd vond om te stoppenquote:Op maandag 8 september 2025 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
F3,30 voor een pakje shag.
Is nu 20 euro ofzoquote:Op maandag 8 september 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nog toen sigaretten (25 stuks) 3 gulden gingen kosten ik het wel tijd vond om te stoppen
Ik groeide ook gewoon mee met de prijsquote:
Je bent een reus nu?quote:Op maandag 8 september 2025 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik groeide ook gewoon mee met de prijs
Sigaretten ook, ipv 20 zaten er 19 in.quote:Op maandag 8 september 2025 21:59 schreef RedShoe het volgende:
Op een gegeven moment maakte ze de shag duurder, maar stopte er minder in.
Ja toch?quote:
Heb je daar een voorraadje ingeslagen?quote:Op maandag 8 september 2025 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Griekenland 42 euro voor een slof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |