Dat kan ook niet. Supermarkten verkopen geen rookwaren meer.quote:Op maandag 8 september 2025 21:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze staan hier ook weleens van school bij de supermarkt te vragen.
Ik ga het niet doen voor ze.
O ja.quote:Op maandag 8 september 2025 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Supermarkten verkopen geen rookwaren meer.
Oja. Daarom vragen ze het niet meerquote:Op maandag 8 september 2025 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Supermarkten verkopen geen rookwaren meer.
Tabakszakenwinkels.quote:Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oja. Daarom vragen ze het niet meer![]()
Waar moet je dat nu kopen dan? Benzinestation?
GOA gaat ervoor naar Duitslandquote:Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik deed het graag, 2 gulden in de automaat en er zat een kwartje opgeplakt en die mocht ik dan zelf houden van mijn vader.quote:Op maandag 8 september 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vroeger dat ook wel eens moeten doen. Dat was 40 jaar geleden.
quote:
Geen idee, ik rook al jaren niet meer.quote:
De Bruna verkoopt ook nog tabak.quote:
Of in de vloei meen ik.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik deed het graag, 2 gulden in de automaat en er zat een kwartje opgeplakt en die mocht ik dan zelf houden van mijn vader.
Gewoon op het schoolplein he, zit altijd wel 1 dealende leraar tussenquote:Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat weet ik niet mijn vader rookte cabalero.quote:
F3,30 voor een pakje shag.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik deed het graag, 2 gulden in de automaat en er zat een kwartje opgeplakt en die mocht ik dan zelf houden van mijn vader.
Ik rookte altijd zware shag.quote:Op maandag 8 september 2025 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik niet mijn vader rookte cabalero.
Die was er toen nog niet.quote:
Ik weet nog toen sigaretten (25 stuks) 3 gulden gingen kosten ik het wel tijd vond om te stoppenquote:Op maandag 8 september 2025 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
F3,30 voor een pakje shag.
Is nu 20 euro ofzoquote:Op maandag 8 september 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nog toen sigaretten (25 stuks) 3 gulden gingen kosten ik het wel tijd vond om te stoppen
Ik groeide ook gewoon mee met de prijsquote:
Je bent een reus nu?quote:Op maandag 8 september 2025 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik groeide ook gewoon mee met de prijs
Sigaretten ook, ipv 20 zaten er 19 in.quote:Op maandag 8 september 2025 21:59 schreef RedShoe het volgende:
Op een gegeven moment maakte ze de shag duurder, maar stopte er minder in.
Ja toch?quote:
Heb je daar een voorraadje ingeslagen?quote:Op maandag 8 september 2025 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Griekenland 42 euro voor een slof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |