Helaas niet, daarvoor kreeg ik haar te laat.quote:
Ai, jammer.quote:Op maandag 8 september 2025 16:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas niet, daarvoor kreeg ik haar te laat.
Dat heb je als je er één haalt bij een parkietenkweker.quote:
Alledrie gevondenquote:Op maandag 8 september 2025 15:35 schreef Puzzie het volgende:
Zoek de de poes![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las hetquote:Op maandag 8 september 2025 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
In Utrecht hebben we nu een zeehond. Dat is ook bijzonder![]()
[ afbeelding ]
Ingezonden foto/nos.nl/rtvutrecht.nl
Fake much jaquote:Op maandag 8 september 2025 20:30 schreef pullup het volgende:
https://www.nu.nl/319734/(...)n-in-hoenderloo.html
[ afbeelding ]
Het was ook best warm vandaag, ik gun die wolf wel een lekker ijsjequote:
Volgens mij is die wijn niet te zuipen, wat een zure smoeltjes.quote:
Nog steeds fake jaquote:Op maandag 8 september 2025 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was ook best warm vandaag, ik gun die wolf wel een lekker ijsje
Jaja en het lijkt ook niet echt op Hoenderloo. Ik was ook wat teleurgesteld daarin maar dit is wat ik kreegquote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds fake ja
Je ziet toch dat die mensen die zo hard wegrennen hard RICHTING de wolf rennen ipv er vandaan
Haha ja er is er ook geen een bij die een beetje vrolijk isquote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is die wijn niet te zuipen, wat een zure smoeltjes.
Ik zie dat je nog steeds onder de evenaar zitquote:
Wacht maar tot ze al hun 4 glazen leeg hebbenquote:Op maandag 8 september 2025 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja er is er ook geen een bij die een beetje vrolijk is
Gemeen dat je dat kreegquote:Op maandag 8 september 2025 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaja en het lijkt ook niet echt op Hoenderloo. Ik was ook wat teleurgesteld daarin maar dit is wat ik kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |