Het is idd aardig klef weer.quote:Op maandag 8 september 2025 14:14 schreef pullup het volgende:
Dat was best naar klef weer om te fietsen, had ik niet verwacht
Idd.quote:
Niet helemaal, ze waren bijna 2x zo duur. Dat komt wel door de groepenkast, maar dat deert mij niet, ik heb iig weer stroom.quote:
2 x zo duur als wat?quote:Op maandag 8 september 2025 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal, ze waren bijna 2x zo duur. Dat komt wel door de groepenkast, maar dat deert mij niet, ik heb iig weer stroom.
Ik heb nog een offerte van een andere plamuurlul gehad, hij kan alleen over 2 weken pas.quote:Op maandag 8 september 2025 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
2 x zo duur als wat?
En met mazzel bedoelde ik dat ze niet om een uurtje of 10 vanavond laten weten dat ze er over een half uurtje zijn( Zoiets had ik laatst
)
Mooi gebied om te wandelen.quote:Op maandag 8 september 2025 15:35 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja het is echt prachtig daarquote:Op maandag 8 september 2025 15:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooi gebied om te wandelen.
Gevondenquote:Op maandag 8 september 2025 15:35 schreef Puzzie het volgende:
Zoek de de poes![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag hem eerder.quote:
Ik vind jouw wandelfoto's altijd leuk en vorig jaar ook vaak foto's van mijn wandelingen, maar doe het eigenlijk niet meer en weet niet waarom, dus zal het ook weer eens doen.quote:
Ik zeg doen!!quote:Op maandag 8 september 2025 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jouw wandelfoto's altijd leuk en vorig jaar ook vaak foto's van mijn wandelingen, maar doe het eigenlijk niet meer en weet niet waarom, dus zal het ook weer eens doen.
Leuk!!quote:Op maandag 8 september 2025 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben net terug, maar morgen ga ik weer.
Dat zegt mijn parkiet nou ook.quote:
Praat je parkiet?quote:Op maandag 8 september 2025 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zegt mijn parkiet nou ook.
Ga foto's maken danquote:Op maandag 8 september 2025 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zegt mijn parkiet nou ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |