Dus jij bent een uitsluiterquote:Op maandag 8 september 2025 09:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zullen mijn vriendjes niet worden.
quote:Op maandag 8 september 2025 09:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zullen mijn vriendjes niet worden.
Ik ga een stukje op de racefiets, denk naar Zandvoortquote:
Ah lekkerquote:Op maandag 8 september 2025 10:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een stukje op de racefiets, denk naar Zandvoort
Het is nu wel rustig daar...quote:Op maandag 8 september 2025 10:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een stukje op de racefiets, denk naar Zandvoort
Beter dan vorige week jaquote:
Hoeveel km is dat vanaf jou? (Waar jij woont)quote:Op maandag 8 september 2025 10:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter dan vorige week ja![]()
Zonnetje is aan het doorbreken nu zie ik
30 km heen op zijn snelst, denk met het rondje dat ik van plan ben ongeveer 70 km in totaal zoquote:Op maandag 8 september 2025 10:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat vanaf jou? (Waar jij woont)
Lekker ritje!!quote:Op maandag 8 september 2025 10:42 schreef pullup het volgende:
[..]
30 km heen op zijn snelst, denk met het rondje dat ik van plan ben ongeveer 70 km in totaal zo
Duurt wat langer ook dan vroegerquote:
Allemaal oudjes hierquote:Op maandag 8 september 2025 10:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Duurt wat langer ook dan vroegerIk ben niet zo snel meer haha
Dan ben je een paar uur verder...quote:Op maandag 8 september 2025 10:42 schreef pullup het volgende:
[..]
30 km heen op zijn snelst, denk met het rondje dat ik van plan ben ongeveer 70 km in totaal zo
Dan woon je niet bij mij in de buurt, hier is het licht bewolkt.quote:Op maandag 8 september 2025 11:14 schreef Puzzie het volgende:
Het gaat hier alweer regenen , ik wacht nog ff
Dat was het de hele ochtend alquote:Op maandag 8 september 2025 11:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan woon je niet bij mij in de buurt, hier is het licht bewolkt.
Dan woon je vlak bij mij, ben jij toevallig mijn buurvrouw?quote:Op maandag 8 september 2025 11:36 schreef maily het volgende:
Hier is het net zo warm als gisteren, en lichtbewolkt.
Ik hoor niks kwaken hiernaast dus ik denk het nietquote:Op maandag 8 september 2025 11:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan woon je vlak bij mij, ben jij toevallig mijn buurvrouw?
Het is raar weerquote:Op maandag 8 september 2025 11:36 schreef maily het volgende:
Hier is het net zo warm als gisteren, en lichtbewolkt.
Mazzeltje dusquote:Op maandag 8 september 2025 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn groepenkast moet vervangen worden, heb een elektriciteitsboer gebeld. Ze zouden vandaag tussen 900 uur en 1300 uur langskomen. Bellen ze net op dat ze er over een half uur er zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |