Nee ik rook niet, maar mijn zus wel, die ging met 4 sloffen in haar koffer naar huisquote:Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je daar een voorraadje ingeslagen?
Nou ja hoe vaak ik bij prijsverhogingen dacht poeh toch maar een poging doen. Die poging had ik moeten nemen toen ze naar 3 gulden gingen en ik puber was die stoer deed. Maar jaquote:
Deze heb ik al eens eerder gedeeldquote:Op maandag 8 september 2025 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Griekenland 42 euro voor een slof
Toen ik begon waren de pakjes al 5 gulden.quote:Op maandag 8 september 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja hoe vaak ik bij prijsverhogingen dacht poeh toch maar een poging doen. Die poging had ik moeten nemen toen ze naar 3 gulden gingen en ik puber was die stoer deed. Maar ja
Toen een pakje 3 gulden ging kosten kon je je niet voorstellen dat ze nu 12 euro kosten, ik zeg wel 12 euro, maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel sigaretten nu kosten.quote:Op maandag 8 september 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja hoe vaak ik bij prijsverhogingen dacht poeh toch maar een poging doen. Die poging had ik moeten nemen toen ze naar 3 gulden gingen en ik puber was die stoer deed. Maar ja
Dat kan allemaal in Griekenlandquote:Op maandag 8 september 2025 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze heb ik al eens eerder gedeeld
De Griekse onderminister van gezondheid, tijdens een antiroken-conferentie:
[ afbeelding ]
Mijn moeder rookte voor de sier, beetje meedoen (zag er ook niet uit die blies dat zo weer uit)quote:Op maandag 8 september 2025 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik begon waren de pakjes al 5 gulden.
Er zijn zoveel verschillende pakjes nu. Van 20, 35, 45, 85... En het kost een vermogenquote:Op maandag 8 september 2025 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen een pakje 3 gulden ging kosten kon je je niet voorstellen dat ze nu 12 euro kosten, ik zeg wel 12 euro, maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel sigaretten nu kosten.
Het is gewoon een kutverslaving.
Gezellig een glaasje met sigaretten op tafel tijdens een verjaardag, keuze uit met en zonder filterquote:Op maandag 8 september 2025 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder rookte voor de sier, beetje meedoen (zag er ook niet uit die blies dat zo weer uit)Dus ik jatte ook vaak die gore stuyvesants uit haar tas. Had ze niet eens in de gaten.
Die foto is ook alweer bijna 10 jaar oud.quote:Op maandag 8 september 2025 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze heb ik al eens eerder gedeeld
De Griekse onderminister van gezondheid, tijdens een antiroken-conferentie:
[ afbeelding ]
Precies die drukte ik ook hendig achteroverquote:Op maandag 8 september 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig een glaasje met sigaretten op tafel tijdens een verjaardag, keuze uit met en zonder filter
Ik zie je dat zo doen.quote:Op maandag 8 september 2025 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies die drukte ik ook hendig achteroverGeen haan die er naar kraaide
Ik ruim wel opquote:
I love the smell of tabaksblad in the morning?quote:Op maandag 8 september 2025 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
Vroeger ging ik met mijn vader mee naar de sigarenwinkel. Die geur van tabaksblad vind ik nog steeds lekker.
It smelled like victoryquote:Op maandag 8 september 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
I love the smell of tabaksblad in the morning?
Ftfyquote:Op maandag 8 september 2025 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
It smelled like victory genocide
Zo ging dat jaquote:Op maandag 8 september 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig een glaasje met sigaretten op tafel tijdens een verjaardag, keuze uit met en zonder filter
Daarnaast stond een bakje met pinda's.quote:
Zoute pinda'squote:Op maandag 8 september 2025 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarnaast stond een bakje met pinda's.
Have funquote:Op maandag 8 september 2025 23:14 schreef chufi het volgende:
Ah MC Spain Vips is begonnen ... 2e aflevering al
Airfryer challenge .. Ze beginnen gewoon een uur later om het korter te houden om tegen 2 uur te eindigenquote:
Dat zei je al eerder ja, ze zijn daar wel van het langdurigequote:Op maandag 8 september 2025 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Airfryer challenge .. Ze beginnen gewoon een uur later om het korter te houden om tegen 2 uur te eindigen
Ze gaan ook het land in om ergens te kokenquote:Op maandag 8 september 2025 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zei je al eerder ja, ze zijn daar wel van het langdurige
Ruimte zat daar om locaties te kiezen in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 september 2025 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze gaan ook het land in om ergens te koken
Zeker waar ,... altijd mooie lokatiesquote:Op dinsdag 9 september 2025 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ruimte zat daar om locaties te kiezen in ieder geval.
Doen danquote:Op dinsdag 9 september 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
Tijd om eens naar mijn campsite te gaan waar ik 42 jaar geleden vertoefde om mn veldwerk te doen ... In te middle of nowhere, wel langs een riviertje .. Maar nu staat er op een steenworp afstand een Michelin restaurant ..
Ja wie weet komt het er ooit nog van ... ben jaren later nog wel eens op een dorpsfeest daar iets verderop beland ...quote:Op dinsdag 9 september 2025 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan
Ook naar het restaurant?
Als je het wil moet je het regelenquote:Op dinsdag 9 september 2025 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie weet komt het er ooit nog van ... ben jaren later nog wel eens op een dorpsfeest daar iets verderop beland ...
Haha, ik heb contact met iemand die halverwege de jaren '60 les gaf in Italië. In de pauze kregen die koters inderdaad wijn. Ze vertelde dat de klas na de middagpauze een tikkeltje moeilijker te hanteren wasquote:Op maandag 8 september 2025 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze al hun 4 glazen leeg hebben
Wij hebben een vaste plaats op een camping in de kop van Limburg, hoop dat het allemaal meevalt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:10 schreef pullup het volgende:
Jullie zijn als enige de klos marc
[ afbeelding ]
Het regent hier al sinds 10 uur gisterenavond. Staan redelijke plassen zeg maar.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:10 schreef pullup het volgende:
Jullie zijn als enige de klos marc
[ afbeelding ]
Dat is niet mijn probleem.quote:
het mijne ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem.
Mooi zo, koffie?quote:
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gehad voor nu![]()
Maar geniet ervan
Eigenlijk best triest dat het ook zo is.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:08 schreef Domnivoor het volgende:
Stelletje verwende kleuters![]()
[ afbeelding ]
© Hein
quote:
Fresh, wapenbroeder.quote:
Biertje lekker amice, ik heb toch vakantie.quote:
Dit vat het wel goed samen jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:08 schreef Domnivoor het volgende:
Stelletje verwende kleuters![]()
[ afbeelding ]
© Hein
Het begint hier net wat harder te regenen, ben vanochtend helemaal droog geblevenquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het regent hier al sinds 10 uur gisterenavond. Staan redelijke plassen zeg maar.
En als je dan in Duitsland kijkt, hier net over de grens:
https://www.bild.de/news/(...)dd77017198503626df0f
Zo, die zijn kleurrijkquote:
Ik drijfnat twee keer, een keer heen en een uur later terug ookquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het begint hier net wat harder te regenen, ben vanochtend helemaal droog gebleven
quote:
Ik ga eerst even de vogels kijken en inchecken bij Dees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |