Mietje.quote:
Hoe zou jij hem nog pittiger maken?quote:
Daar zijn simpele manieren voor natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe zou jij hem nog pittiger maken?
Tabascoquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn simpele manieren voor natuurlijk
Zou toch voor een paar druppeltjes Tabasco gaan als dat de opties zijn.quote:
Van napalm wordt het ook pittigerquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Zou toch voor een paar druppeltjes Tabasco gaan als dat de opties zijn.
Ik blijf toch bij de Tabasco. Moet je ook voorzichtig mee zijn trouwens.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van napalm wordt het ook pittiger
Cactusvijg?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik blijf toch bij de Tabasco. Moet je ook voorzichtig mee zijn trouwens.
Waarom zou je het NIET doen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
waarom zou je bijen in de soep doen?
Dan krijg je een lekkere honingsmaak.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
waarom zou je bijen in de soep doen?
Nou vooruit danquote:
Soep met honing?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan krijg je een lekkere honingsmaak.
JA, heb je daarop wat tegen?quote:
Chinese tomatensoep heeft er honing in, dat lekkere zoetige smaakje. Aanraderquote:
is dat niet gember?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep heeft er honing in, dat lekkere zoetige smaakje. Aanrader
Gember is helemaal niet zoet.quote:
Zit er ook in volgens mij.quote:
welles, en pittigquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gember is helemaal niet zoet.
Beschrijf jij nu jezelf?quote:
Gembersiroop bestaat ook, word ook wel gebruikt. Ik ken dat niet. En verse gember is heerlijkquote:
Van gembersiroop heb ik ook wel eens gehoord. Geen idee of ik dat lekker zal vinden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Gembersiroop bestaat ook, word ook wel gebruikt. Ik ken dat niet. En verse gember is heerlijk
Dat komt nu wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk nu de Slimste Mens en er komt nét een vraag over gember voorbij
Iets voor jou?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat komt nu wel dichtbij zo.
Ik had lang de pest aan gember maar dat kwam door die gore weke stukjes die in bv oliebollen zitten. Vers is een compleet verschil.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van gembersiroop heb ik ook wel eens gehoord. Geen idee of ik dat lekker zal vinden.
gember in oliebollen? ben je niet in de war met sukade?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had lang de pest aan gember maar dat kwam door die gore weke stukjes die in bv oliebollen zitten. Vers is een compleet verschil.
Dat is sukade volgens mij.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had lang de pest aan gember maar dat kwam door die gore weke stukjes die in bv oliebollen zitten. Vers is een compleet verschil.
Ja sukade kan ook maar je hebt ze ook met gember ook in bepaalde gebakjes of krentenbollen en dat vind ik vies. Gember koekjes zijn wel weer lekkerquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
gember in oliebollen? ben je niet in de war met sukade?
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sukade kan ook maar je hebt ze ook met gember ook in bepaalde gebakjes of krentenbollen en dat vind ik vies. Gember koekjes zijn wel weer lekker
O, daar was ik dan niet bij, doe maar over.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
volgens mij is hier al eens een discussie over geweest
beter van nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O, daar was ik dan niet bij, doe maar over.
Nou hoor.quote:
OK, jij je zin.quote:
Alcoholistisch of fantastisch?quote:
Je hebt er wel iedereen mee stil gekregen.quote:
Er valt ook niets tegen in te brengenquote:Op vrijdag 5 september 2025 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt er wel iedereen mee stil gekregen.
Ik sla over, heb net al een boterham met hagelslag op.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sla over, heb net al een boterham met hagelslag op.
Dat is ook lekker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:32 schreef drakin het volgende:
Hmmm pindakaas, lang niet gehad.
Ik doe het wel in de yoghurt vandaag
Pindakaas in de yoghurtquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:32 schreef drakin het volgende:
Hmmm pindakaas, lang niet gehad.
Ik doe het wel in de yoghurt vandaag
quote:
Jij weet niet wat lekker is.quote:
Er zijn ook mensen die noten in hun yoghurt of kwark doen ,maar pindakaas zou mij ook iets te ver gaanquote:
Jaquote:
Broodje hagelslagquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet niet wat lekker is.
Lijkt me niksquote:
Omdat je het nog nooit gehad hebtquote:
Daarom lijkt het me ook niks.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat je het nog nooit gehad hebt
Ook als gewone reep? Zie die wel eens in het vriesvak liggen als ijsje maar heb liever een gewone snickers denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:02 schreef Puzzie het volgende:
Je hebt ook pindakaas snickers , het kan dus
Zelfde als de gewone snickers dan met pindakaas, te koop bij de Actionquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ook als gewone reep? Zie die wel eens in het vriesvak liggen als ijsje maar heb liever een gewone snickers denk ik.
Al geprobeerd, pindakaas vind ik lekkerder.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me ook niks.
Geen idee verder.
Liever stroop door de yoghurt...
Dat vind ik dan weer raarquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me ook niks.
Geen idee verder.
Liever stroop door de yoghurt...
En dan ook het liefst de ijsjesvariantquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:13 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb ze geprobeerd maar ik vind de gewone snickers lekkerder.
Misschien heb ik die ook weleens geprobeerdquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
En dan ook het liefst de ijsjesvariant
Ken ik nog van vroeger.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer raar![]()
honing klinkt dan weer logischer
Wat is bloempap?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ken ik nog van vroeger.
Bloempap met stroop
Karnemelkse bloempap, ook wel kortweg bloempap genoemd, is een oud-Nederlandse pap die gemaakt is van karnemelk en bloem.quote:
Gadverdammequote:Op zaterdag 6 september 2025 13:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ken ik nog van vroeger.
Bloempap met stroop
Mijn oma maakte dat altijdquote:
Dan vind jij het vast lekker jaquote:
Ga maken danquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Toch zou ik het wel eens willen proberen.
Iemand die niet meteen gaat schreeuwenquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Toch zou ik het wel eens willen proberen.
Ik weet het juist welquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:34 schreef RedShoe het volgende:
Dat mensen hier niet weten wat bloempap is verbaasd me trouwens wel
Gelukig maarquote:
Dat klinkt als iets met veel kruiden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:44 schreef Puzzie het volgende:
Mijn opa en oma maakten vroeger kruudmoes![]()
En karnemelk en een varkensstaart of pootquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets met veel kruiden.
Dat ga ik niet eens proberenquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En karnemelk en een varkensstaart of poot
En smerig dat het was
Rijstebloempap? Dat vond ik heerlijk vroegerquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:34 schreef RedShoe het volgende:
Ik ken het als bloempap. Toentertijd had ik geen idee hoe het klaargemaakt werd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:18 schreef maily het volgende:
[..]
Rijstebloempap? Dat vond ik heerlijk vroeger
-edit- ik zie dat t karnemelkse pap is. Ook lekker
Je bent zelluf raaarwwwquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen hier is raarrrrrrrrrrrrrrrr
Wij zijn niet raarrrr, wij zijn bijzonderquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen hier is raarrrrrrrrrrrrrrrr
Dat was een leuken seriequote:Op zaterdag 6 september 2025 15:52 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zijn niet raarrrr, wij zijn bijzonder![]()
#luizenmoeder
Oh jee!!quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn![]()
Ik heb mijn hamstring behoorlijk verrekt, bovenin bij de aanhechting met het zitbotje. Vorige week op Schiphol, of all places![]()
Dit is geen feest
Auw, hopelijk is je pijn snel weer weg.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn![]()
Ik heb mijn hamstring behoorlijk verrekt, bovenin bij de aanhechting met het zitbotje. Vorige week op Schiphol, of all places![]()
Dit is geen feest
Ik had een koffer die ik de treintreden op probeerde te trekken terwijl ik al wat last had. En daarna op het station was er geen lift. Met die koffer een lange trap af en toen weer op. Dat deed het hem.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auw, hopelijk is je pijn snel weer weg.
Hoe krijg je dat op Shithol gedaan? Te hard moeten rennen?
Aww sterkte Prishiebeebquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had een koffer die ik de treintreden op probeerde te trekken terwijl ik al wat last had. En daarna op het station was er geen lift. Met die koffer een lange trap af en toen weer op. Dat deed het hem.
Zitten is geen feest. Naar de plee gaan ook niet trouwensquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zitten is geen feest. Naar de plee gaan ook niet trouwens
thanks puzziequote:
Balen dat het er dan zo inschietquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had een koffer die ik de treintreden op probeerde te trekken terwijl ik al wat last had. En daarna op het station was er geen lift. Met die koffer een lange trap af en toen weer op. Dat deed het hem.
thanksquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen dat het er dan zo inschiet
Hopelijk snel beter
quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:05 schreef Prisha het volgende:
Zo genoeg zielig gedoe. Had even heel erg medelijden met mezelf. Nu gaat het weer
Getver ... en dan wil je je GROOT houden ...quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn![]()
Dit is geen feest
Beterquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:05 schreef Prisha het volgende:
Zo genoeg zielig gedoe. Had even heel erg medelijden met mezelf. Nu gaat het weer
thanksquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
Getver ... en dan wil je je GROOT houden ...
Sterkte hoor!![]()
niet echt...ik zorg meestal voor mezelfquote:Wordt er een beetje voor je gezorgd?
smaakt dat een beetje?quote:
Ook nooit gehadquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:34 schreef RedShoe het volgende:
Rappe beterschap dan toegewenstquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn![]()
Dit is geen feest
thanksquote:
Ai, dat valt niet mee iddquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks![]()
Fysio zei dat ik er minstens 6 weken mee zoet zou zijn. Grrr.
6 weken billenmassagequote:
Donker, zoetig, pure chocolade, espresso.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
smaakt dat een beetje?
Ik zit me even te bedenken of we dat niet met de bierproeverij hier op Fok hadden, een choclade Bock. Ik kan me iets heel vaags herinneren en dat ik het niet lekker vond. Maar kan ook iets anders zijn. 5 jaar geleden alweer
quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Donker, zoetig, pure chocolade, espresso.
Iets bitterder dan gewoon Bockbier
[ link | afbeelding ]
ik moet dat eens terug gaan zoeken. Er was 1 biertje die ik weggekieperd had. Misschien wel een chocolade bock, maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik moet dat eens terug gaan zoeken. Er was 1 biertje die ik weggekieperd had. Misschien wel een chocolade bock, maar weet het niet zeker.
Mijn parkiet offert zich wel even op om deze zware uit te voeren.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
6 weken billenmassage![]()
Hey, kun jij je herinneren of we tijdens die bierproeverijen ook een chocolade bock hadden?
quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet offert zich wel even op om deze zware uit te voeren.
Kan me ook wel zo iets herinnerenquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik moet dat eens terug gaan zoeken. Er was 1 biertje die ik weggekieperd had. Misschien wel een chocolade bock, maar weet het niet zeker.
Ik geloof dat ik het 1 of 2 keer gedaan hebquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan me ook wel zo iets herinnerenIk heb er trouwens nog bij meer mee een slok genomen en het vervolgens maar in de gootsteen te kiepen
Ohhh die Jopen ja! Dat was ook zoquote:
Hetzelfde als ik?quote:
quote:
Ik zal het nooit te weten komen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal het nooit te weten komen.
Nou ja, in dit geval was het bier en mocht je dat ooit in het schap tegenkomen dan is mijn tip om er met een dikke boog omheen te lopenquote:
Dank voor de tip maar ik drink sowieso geen bierquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval was het bier en mocht je dat ooit in het schap tegenkomen dan is mijn tip om er met een dikke boog omheen te lopen
Dan ben je safequote:Op zaterdag 6 september 2025 16:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dank voor de tip maar ik drink sowieso geen bier
HELP!!quote:
Dat Orval-glas roept toch andere associaties op.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
excuus, ik had geen Bockglasquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat Orval-glas roept toch andere associaties op.
Zoals..........?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat Orval-glas roept toch andere associaties op.
Oh jeequote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn![]()
Dit is geen feest
1 keer een orval gehad. Meeste smerige bier ooitquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fruitig en bitter, als een Engelse ale.
En herinneringen aan wandelweekenden in België
Wat vind jij lekker bier?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 keer een orval gehad. Meeste smerige bier ooit
Drink nog maar heel zelden. En dan is het meestal of gewoon (Duits) pils of wit-bier.quote:
40 jaar geleden was ik in West - Berlijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Het is 40 jaar terug dat dit uitkwam![]()
![]()
Alleen de vogels vliegen van west naar oost Berlijn...quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
40 jaar geleden was ik in West - Berlijn
Ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
40 jaar geleden was ik in West - Berlijn
Liep Nikita daar ook?quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ookIk vond het best spannend met die checkpoints tussen west en oost.
Ondergronds ging het toen nog ...quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen de vogels vliegen van west naar oost Berlijn...
1985, dus 4 jaar ervoorquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwam die niet later ? toen de muur al gevallen was ?
Die dombo zit in Rotterdamquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:31 schreef maily het volgende:
had je deze al? @:pullup
[ afbeelding ]
Ah OK .. maar november pas ... niet in septemberquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
1985, dus 4 jaar ervoor
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nikita_(single)
Hij zoekt het mooi maar uit ookquote:
Hier heb je alvast een purperkoetquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:47 schreef chufi het volgende:
Āls die hier in de gracht komt pest ik m weg
Tot dan werden er geen kinderen geboren en Nikita genoemd. Na deze single werd de naam aan meisjes gegeven. Het is in Rusland echter wel een jongensnaam.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
1985, dus 4 jaar ervoor
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nikita_(single)
Klote vogels altijdquote:
Misschien is het meer iets van Noord Nederland?quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:34 schreef RedShoe het volgende:
Dat zou goed kunnen, ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien is het meer iets van Noord Nederland?
En griesmeelpap? Rijstepap? Gortepap?quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, ik had er ook nog nooit van gehoord.
Die wel.quote:Op zondag 7 september 2025 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En griesmeelpap? Rijstepap? Gortepap?
Ik ook niet, Noord-Nederlandquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, ik had er ook nog nooit van gehoord.
Havermoutpap heb je ook nog en nu heb je zelfs moderne versies met overnight oats of chia zaadquote:
Karnemelkse pap toch ook?quote:Op zondag 7 september 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Havermoutpap heb je ook nog en nu heb je zelfs moderne versies met overnight oats of chia zaad
Die is al eerder in dit topic genoemdquote:
quote:Op zondag 7 september 2025 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is al eerder in dit topic genoemd
Ik heb het niet vaak gehad, jij wel?quote:
Bijna wekelijks toen ik nog thuis woonde.quote:Op zondag 7 september 2025 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het niet vaak gehad, jij wel?
Wij kregen bijna nooit pap, altijd een boterhamquote:Op zondag 7 september 2025 00:12 schreef maily het volgende:
[..]
Bijna wekelijks toen ik nog thuis woonde.
En daarna nog een enkele keer.
Maar wij eten zelden nog vla/pudding/yoghurt ....
Ik heb het over toetjes ....quote:Op zondag 7 september 2025 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Wij kregen bijna nooit pap, altijd een boterham
Het ging dus over papquote:
Wij kregen soms pap als toetje.quote:Op zondag 7 september 2025 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Het ging dus over pap
Een toetje is iets heel anders, een hoop zoete zuivel na het warme eten.
Dat kregen wij elke dag
Met kerst kregen we wel eens griesmeelpap en dan zo'n hulstblaadje van chocola eropquote:
tnxquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Beterschap Prisha.
We horen nog wel hoe je reis geweest is
Dat is heel pijnlijk, op Schiphol ook echt, ik hoop dat je terug kwam van vakantie en niet met die blessure nog moest.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn![]()
Dit is geen feest
Hai tnx Deesquote:Op zondag 7 september 2025 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heel pijnlijk, op Schiphol ook echt, ik hoop dat je terug kwam van vakantie en niet met die blessure nog moest.
Sterkte! 😘
Inderdaad gelukkig, in hoeverre je van geluk kan spreken dan.quote:Op zondag 7 september 2025 11:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hai tnx Dees![]()
Gelukkig idd bij terugkomst.
Jij bent nu inmiddels terug van lefkas? Je was er een week meen ik me te herinneren. Fijne tijd gehad hoop ik!
Lekker weertjequote:
Dat klinkt helemaal super! Prachtig natuur, lekker eten...wat wil je nog meer!quote:Op zondag 7 september 2025 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad gelukkig, in hoeverre je van geluk kan spreken dan.
Ik ben gisteravond thuis gekomen en heb een heerlijke week gehad, prachtige natuur, heerlijk eten, dus we hebben echt genoten![]()
Waar was jij ook alweer geweest?
Moet de laatste vlucht eerst nog eens goed terugkijken eigenlijkquote:
quote:Op zondag 7 september 2025 13:03 schreef engine het volgende:
[..]
Moet de laatste vlucht eerst nog eens goed terugkijken eigenlijk
quote:
Dat kan, die andere foto zie je de zwarte lijnen om die vogel en bes (?) zo duidelijk dat ie minimaal zwaar bewerkt isquote:Op zondag 7 september 2025 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van uit een andere hoek dan
Weinig in beeld. Meestal rijdt hij dan op 1quote:
Goed dat je het meld, dat is eerder dan ik dachtquote:Op zondag 7 september 2025 17:12 schreef chufi het volgende:
En zo meteen eens kijken hoe Koemans jongens het gaan doen
Ja daar kwam ik gisteren ook achter ... Deze zouden ze moeten kunnen winnen als het niet tegenzitquote:Op zondag 7 september 2025 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed dat je het meld, dat is eerder dan ik dacht
Dat dacht ik tegen Polen ook.quote:Op zondag 7 september 2025 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik gisteren ook achter ... Deze zouden ze moeten kunnen winnen als het niet tegenzit
Geen ideequote:
Waar stem jij op?quote:Op zondag 7 september 2025 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee
En je aanname is (weer eens) verkeerd.
Ik ben tegen nederland, dus niet perse voor duitsland
Laatmaarquote:
Pasta met lamsgehakt kan ik wel vindenquote:
In ieder geval schiet ie er nu wel 1 inquote:
Hij heeft die haarband helemaal niet nodig dusquote:Op zondag 7 september 2025 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval schiet ie er nu wel 1 in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |