thanksquote:

Ai, dat valt niet mee iddquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks
Fysio zei dat ik er minstens 6 weken mee zoet zou zijn. Grrr.

6 weken billenmassagequote:

Donker, zoetig, pure chocolade, espresso.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
smaakt dat een beetje?
Ik zit me even te bedenken of we dat niet met de bierproeverij hier op Fok hadden, een choclade Bock. Ik kan me iets heel vaags herinneren en dat ik het niet lekker vond. Maar kan ook iets anders zijn. 5 jaar geleden alweer

quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Donker, zoetig, pure chocolade, espresso.
Iets bitterder dan gewoon Bockbier
[ link | afbeelding ]

ik moet dat eens terug gaan zoeken. Er was 1 biertje die ik weggekieperd had. Misschien wel een chocolade bock, maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Donker, zoetig, pure chocolade, espresso.
Iets bitterder dan gewoon Bockbier
[ link | afbeelding ]

quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik moet dat eens terug gaan zoeken. Er was 1 biertje die ik weggekieperd had. Misschien wel een chocolade bock, maar weet het niet zeker.

Mijn parkiet offert zich wel even op om deze zware uit te voeren.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
6 weken billenmassage
Hey, kun jij je herinneren of we tijdens die bierproeverijen ook een chocolade bock hadden?

quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet offert zich wel even op om deze zware uit te voeren.

Kan me ook wel zo iets herinnerenquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik moet dat eens terug gaan zoeken. Er was 1 biertje die ik weggekieperd had. Misschien wel een chocolade bock, maar weet het niet zeker.
 Ik heb er trouwens nog bij meer mee een slok genomen en het vervolgens maar in de gootsteen te kiepen
  Ik heb er trouwens nog bij meer mee een slok genomen en het vervolgens maar in de gootsteen te kiepen  

Ik geloof dat ik het 1 of 2 keer gedaan hebquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan me ook wel zo iets herinnerenIk heb er trouwens nog bij meer mee een slok genomen en het vervolgens maar in de gootsteen te kiepen
Ohhh die Jopen ja! Dat was ook zoquote:

Hetzelfde als ik?quote:

quote:

Ik zal het nooit te weten komen.quote:

quote:

quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal het nooit te weten komen.

Nou ja, in dit geval was het bier en mocht je dat ooit in het schap tegenkomen dan is mijn tip om er met een dikke boog omheen te lopenquote:

Dank voor de tip maar ik drink sowieso geen bierquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval was het bier en mocht je dat ooit in het schap tegenkomen dan is mijn tip om er met een dikke boog omheen te lopen

Dan ben je safequote:Op zaterdag 6 september 2025 16:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dank voor de tip maar ik drink sowieso geen bier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |