Dat is heel pijnlijk, op Schiphol ook echt, ik hoop dat je terug kwam van vakantie en niet met die blessure nog moest.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn
Ik heb mijn hamstring behoorlijk verrekt, bovenin bij de aanhechting met het zitbotje. Vorige week op Schiphol, of all places
Dit is geen feest

Hai tnx Deesquote:Op zondag 7 september 2025 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heel pijnlijk, op Schiphol ook echt, ik hoop dat je terug kwam van vakantie en niet met die blessure nog moest.
Sterkte! 😘

Inderdaad gelukkig, in hoeverre je van geluk kan spreken dan.quote:Op zondag 7 september 2025 11:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hai tnx Dees
Gelukkig idd bij terugkomst.
Jij bent nu inmiddels terug van lefkas? Je was er een week meen ik me te herinneren. Fijne tijd gehad hoop ik!

Lekker weertjequote:

Dat klinkt helemaal super! Prachtig natuur, lekker eten...wat wil je nog meer!quote:Op zondag 7 september 2025 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad gelukkig, in hoeverre je van geluk kan spreken dan.
Ik ben gisteravond thuis gekomen en heb een heerlijke week gehad, prachtige natuur, heerlijk eten, dus we hebben echt genoten
Waar was jij ook alweer geweest?

Moet de laatste vlucht eerst nog eens goed terugkijken eigenlijkquote:

quote:Op zondag 7 september 2025 13:03 schreef engine het volgende:
[..]
Moet de laatste vlucht eerst nog eens goed terugkijken eigenlijk

quote:

Dat kan, die andere foto zie je de zwarte lijnen om die vogel en bes (?) zo duidelijk dat ie minimaal zwaar bewerkt isquote:Op zondag 7 september 2025 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van uit een andere hoek dan

Weinig in beeld. Meestal rijdt hij dan op 1quote:

Goed dat je het meld, dat is eerder dan ik dachtquote:Op zondag 7 september 2025 17:12 schreef chufi het volgende:
En zo meteen eens kijken hoe Koemans jongens het gaan doen

Ja daar kwam ik gisteren ook achter ... Deze zouden ze moeten kunnen winnen als het niet tegenzitquote:Op zondag 7 september 2025 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed dat je het meld, dat is eerder dan ik dacht

Dat dacht ik tegen Polen ook.quote:Op zondag 7 september 2025 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik gisteren ook achter ... Deze zouden ze moeten kunnen winnen als het niet tegenzit

Geen ideequote:

Waar stem jij op?quote:Op zondag 7 september 2025 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee
En je aanname is (weer eens) verkeerd.
Ik ben tegen nederland, dus niet perse voor duitsland

Laatmaarquote:

Pasta met lamsgehakt kan ik wel vindenquote:

In ieder geval schiet ie er nu wel 1 inquote:

Hij heeft die haarband helemaal niet nodig dusquote:Op zondag 7 september 2025 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval schiet ie er nu wel 1 in

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |