Zit content filter opquote:Op maandag 10 juni 2024 12:47 schreef Jahr00n het volgende:
Kan je er ook 1 maken met ranzige (gijle) wijven?
quote:Op maandag 10 juni 2024 14:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
1 van die bovenstaande plaatjes heb ik al in de echte wereld mogen meemaken
Dat lijkt me dan wel weer prima weg te kanen.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:04 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Bitterballen van boerenkool
Gelukkig niet nee.. Die friet slagroom ...quote:
Kun je zuurkool eigenlijk wel karameliseren?quote:Op maandag 10 juni 2024 15:16 schreef KoningWouter het volgende:
Gekarameliseerde crème brûlée van zuurkool
Haha geen idee. Ik wilde eigenlijk een plaatje maken van zuurkool met een laagje gekarameliseerde suiker.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:51 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Kun je zuurkool eigenlijk wel karameliseren?
Ik vind ze niet eens super goor er uit zien eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha geen idee. Ik wilde eigenlijk een plaatje maken van zuurkool met een laagje gekarameliseerde suiker.
Die vindt hij nog best lastig.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik vind ze niet eens super goor er uit zien eerlijk gezegd.
Probeer eens helderblauwe broccoli gemengd met gifgroene vanillevla en een vuurrood plakje cake er bovenop ?
Ik weet niet waar die maden of rare witte druppeltjes opeens vandaan komen, maar dat maakt t wel wat goor jaquote:Op maandag 10 juni 2024 16:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die vindt hij nog best lastig.
Dit is het beste resultaat wat ik krijg:
[ afbeelding ]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |