Mijn oma maakte dat altijdquote:
Dan vind jij het vast lekker jaquote:
Ga maken danquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Toch zou ik het wel eens willen proberen.
Iemand die niet meteen gaat schreeuwenquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Toch zou ik het wel eens willen proberen.
Ik weet het juist welquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:34 schreef RedShoe het volgende:
Dat mensen hier niet weten wat bloempap is verbaasd me trouwens wel
Gelukig maarquote:
Dat klinkt als iets met veel kruiden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:44 schreef Puzzie het volgende:
Mijn opa en oma maakten vroeger kruudmoes![]()
En karnemelk en een varkensstaart of pootquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets met veel kruiden.
Dat ga ik niet eens proberenquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En karnemelk en een varkensstaart of poot
En smerig dat het was
Rijstebloempap? Dat vond ik heerlijk vroegerquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:34 schreef RedShoe het volgende:
Ik ken het als bloempap. Toentertijd had ik geen idee hoe het klaargemaakt werd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:18 schreef maily het volgende:
[..]
Rijstebloempap? Dat vond ik heerlijk vroeger
-edit- ik zie dat t karnemelkse pap is. Ook lekker
Je bent zelluf raaarwwwquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen hier is raarrrrrrrrrrrrrrrr
Wij zijn niet raarrrr, wij zijn bijzonderquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen hier is raarrrrrrrrrrrrrrrr
Dat was een leuken seriequote:Op zaterdag 6 september 2025 15:52 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zijn niet raarrrr, wij zijn bijzonder![]()
#luizenmoeder
Oh jee!!quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn![]()
Ik heb mijn hamstring behoorlijk verrekt, bovenin bij de aanhechting met het zitbotje. Vorige week op Schiphol, of all places![]()
Dit is geen feest
Auw, hopelijk is je pijn snel weer weg.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn![]()
Ik heb mijn hamstring behoorlijk verrekt, bovenin bij de aanhechting met het zitbotje. Vorige week op Schiphol, of all places![]()
Dit is geen feest
Ik had een koffer die ik de treintreden op probeerde te trekken terwijl ik al wat last had. En daarna op het station was er geen lift. Met die koffer een lange trap af en toen weer op. Dat deed het hem.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auw, hopelijk is je pijn snel weer weg.
Hoe krijg je dat op Shithol gedaan? Te hard moeten rennen?
Aww sterkte Prishiebeebquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had een koffer die ik de treintreden op probeerde te trekken terwijl ik al wat last had. En daarna op het station was er geen lift. Met die koffer een lange trap af en toen weer op. Dat deed het hem.
Zitten is geen feest. Naar de plee gaan ook niet trouwensquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zitten is geen feest. Naar de plee gaan ook niet trouwens
thanks puzziequote:
Balen dat het er dan zo inschietquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had een koffer die ik de treintreden op probeerde te trekken terwijl ik al wat last had. En daarna op het station was er geen lift. Met die koffer een lange trap af en toen weer op. Dat deed het hem.
thanksquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen dat het er dan zo inschiet
Hopelijk snel beter
quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:05 schreef Prisha het volgende:
Zo genoeg zielig gedoe. Had even heel erg medelijden met mezelf. Nu gaat het weer
Getver ... en dan wil je je GROOT houden ...quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn![]()
Dit is geen feest
Beterquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:05 schreef Prisha het volgende:
Zo genoeg zielig gedoe. Had even heel erg medelijden met mezelf. Nu gaat het weer
thanksquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
Getver ... en dan wil je je GROOT houden ...
Sterkte hoor!![]()
niet echt...ik zorg meestal voor mezelfquote:Wordt er een beetje voor je gezorgd?
smaakt dat een beetje?quote:
Ook nooit gehadquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:34 schreef RedShoe het volgende:
Rappe beterschap dan toegewenstquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn![]()
Dit is geen feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |