Dat is ook lekker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:32 schreef drakin het volgende:
Hmmm pindakaas, lang niet gehad.
Ik doe het wel in de yoghurt vandaag

Pindakaas in de yoghurtquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:32 schreef drakin het volgende:
Hmmm pindakaas, lang niet gehad.
Ik doe het wel in de yoghurt vandaag

quote:

Jij weet niet wat lekker is.quote:

Er zijn ook mensen die noten in hun yoghurt of kwark doen ,maar pindakaas zou mij ook iets te ver gaanquote:

Jaquote:

Broodje hagelslagquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet niet wat lekker is.

Lijkt me niksquote:

Omdat je het nog nooit gehad hebtquote:

Daarom lijkt het me ook niks.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat je het nog nooit gehad hebt

Ook als gewone reep? Zie die wel eens in het vriesvak liggen als ijsje maar heb liever een gewone snickers denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:02 schreef Puzzie het volgende:
Je hebt ook pindakaas snickers , het kan dus

Zelfde als de gewone snickers dan met pindakaas, te koop bij de Actionquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ook als gewone reep? Zie die wel eens in het vriesvak liggen als ijsje maar heb liever een gewone snickers denk ik.

Al geprobeerd, pindakaas vind ik lekkerder.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me ook niks.
Geen idee verder.
Liever stroop door de yoghurt...

Dat vind ik dan weer raarquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me ook niks.
Geen idee verder.
Liever stroop door de yoghurt...

En dan ook het liefst de ijsjesvariantquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:13 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb ze geprobeerd maar ik vind de gewone snickers lekkerder.

Misschien heb ik die ook weleens geprobeerdquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
En dan ook het liefst de ijsjesvariant

Ken ik nog van vroeger.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer raar
honing klinkt dan weer logischer

Wat is bloempap?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ken ik nog van vroeger.
Bloempap met stroop

Karnemelkse bloempap, ook wel kortweg bloempap genoemd, is een oud-Nederlandse pap die gemaakt is van karnemelk en bloem.quote:

Gadverdammequote:Op zaterdag 6 september 2025 13:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ken ik nog van vroeger.
Bloempap met stroop

Mijn oma maakte dat altijdquote:

Dan vind jij het vast lekker jaquote:

Ga maken danquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Toch zou ik het wel eens willen proberen.

Iemand die niet meteen gaat schreeuwenquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Toch zou ik het wel eens willen proberen.

Ik weet het juist welquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:34 schreef RedShoe het volgende:
Dat mensen hier niet weten wat bloempap is verbaasd me trouwens wel

Gelukig maarquote:

Dat klinkt als iets met veel kruiden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:44 schreef Puzzie het volgende:
Mijn opa en oma maakten vroeger kruudmoes

En karnemelk en een varkensstaart of pootquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets met veel kruiden.

Dat ga ik niet eens proberenquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En karnemelk en een varkensstaart of poot
En smerig dat het was

Rijstebloempap? Dat vond ik heerlijk vroegerquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:34 schreef RedShoe het volgende:

Ik ken het als bloempap. Toentertijd had ik geen idee hoe het klaargemaakt werd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:18 schreef maily het volgende:
[..]
Rijstebloempap? Dat vond ik heerlijk vroeger
-edit- ik zie dat t karnemelkse pap is. Ook lekker

Je bent zelluf raaarwwwquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen hier is raarrrrrrrrrrrrrrrr

Wij zijn niet raarrrr, wij zijn bijzonderquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen hier is raarrrrrrrrrrrrrrrr

Dat was een leuken seriequote:Op zaterdag 6 september 2025 15:52 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zijn niet raarrrr, wij zijn bijzonder
#luizenmoeder

Oh jee!!quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn
Ik heb mijn hamstring behoorlijk verrekt, bovenin bij de aanhechting met het zitbotje. Vorige week op Schiphol, of all places
Dit is geen feest

Auw, hopelijk is je pijn snel weer weg.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn
Ik heb mijn hamstring behoorlijk verrekt, bovenin bij de aanhechting met het zitbotje. Vorige week op Schiphol, of all places
Dit is geen feest

Ik had een koffer die ik de treintreden op probeerde te trekken terwijl ik al wat last had. En daarna op het station was er geen lift. Met die koffer een lange trap af en toen weer op. Dat deed het hem.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auw, hopelijk is je pijn snel weer weg.
Hoe krijg je dat op Shithol gedaan? Te hard moeten rennen?

Aww sterkte Prishiebeebquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had een koffer die ik de treintreden op probeerde te trekken terwijl ik al wat last had. En daarna op het station was er geen lift. Met die koffer een lange trap af en toen weer op. Dat deed het hem.

Zitten is geen feest. Naar de plee gaan ook niet trouwensquote:

Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zitten is geen feest. Naar de plee gaan ook niet trouwens

thanks puzziequote:

Balen dat het er dan zo inschietquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had een koffer die ik de treintreden op probeerde te trekken terwijl ik al wat last had. En daarna op het station was er geen lift. Met die koffer een lange trap af en toen weer op. Dat deed het hem.

thanksquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen dat het er dan zo inschiet
Hopelijk snel beter

quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:05 schreef Prisha het volgende:
Zo genoeg zielig gedoe. Had even heel erg medelijden met mezelf. Nu gaat het weer

Getver ... en dan wil je je GROOT houden ...quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn
Dit is geen feest

Beterquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:05 schreef Prisha het volgende:
Zo genoeg zielig gedoe. Had even heel erg medelijden met mezelf. Nu gaat het weer

thanksquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
Getver ... en dan wil je je GROOT houden ...
Sterkte hoor!

niet echt...ik zorg meestal voor mezelfquote:Wordt er een beetje voor je gezorgd?

smaakt dat een beetje?quote:

Ook nooit gehadquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:34 schreef RedShoe het volgende:

Rappe beterschap dan toegewenstquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn
Dit is geen feest

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |