Mietje.quote:
Hoe zou jij hem nog pittiger maken?quote:
Daar zijn simpele manieren voor natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe zou jij hem nog pittiger maken?
Tabascoquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn simpele manieren voor natuurlijk
Zou toch voor een paar druppeltjes Tabasco gaan als dat de opties zijn.quote:
Van napalm wordt het ook pittigerquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Zou toch voor een paar druppeltjes Tabasco gaan als dat de opties zijn.
Ik blijf toch bij de Tabasco. Moet je ook voorzichtig mee zijn trouwens.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van napalm wordt het ook pittiger
Cactusvijg?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik blijf toch bij de Tabasco. Moet je ook voorzichtig mee zijn trouwens.
Waarom zou je het NIET doen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
waarom zou je bijen in de soep doen?
Dan krijg je een lekkere honingsmaak.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
waarom zou je bijen in de soep doen?
Nou vooruit danquote:
Soep met honing?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan krijg je een lekkere honingsmaak.
JA, heb je daarop wat tegen?quote:
Chinese tomatensoep heeft er honing in, dat lekkere zoetige smaakje. Aanraderquote:
is dat niet gember?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep heeft er honing in, dat lekkere zoetige smaakje. Aanrader
Gember is helemaal niet zoet.quote:
Zit er ook in volgens mij.quote:
welles, en pittigquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gember is helemaal niet zoet.
Beschrijf jij nu jezelf?quote:
Gembersiroop bestaat ook, word ook wel gebruikt. Ik ken dat niet. En verse gember is heerlijkquote:
Van gembersiroop heb ik ook wel eens gehoord. Geen idee of ik dat lekker zal vinden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Gembersiroop bestaat ook, word ook wel gebruikt. Ik ken dat niet. En verse gember is heerlijk
Dat komt nu wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk nu de Slimste Mens en er komt nét een vraag over gember voorbij
Iets voor jou?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat komt nu wel dichtbij zo.
Ik had lang de pest aan gember maar dat kwam door die gore weke stukjes die in bv oliebollen zitten. Vers is een compleet verschil.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van gembersiroop heb ik ook wel eens gehoord. Geen idee of ik dat lekker zal vinden.
gember in oliebollen? ben je niet in de war met sukade?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had lang de pest aan gember maar dat kwam door die gore weke stukjes die in bv oliebollen zitten. Vers is een compleet verschil.
Dat is sukade volgens mij.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had lang de pest aan gember maar dat kwam door die gore weke stukjes die in bv oliebollen zitten. Vers is een compleet verschil.
Ja sukade kan ook maar je hebt ze ook met gember ook in bepaalde gebakjes of krentenbollen en dat vind ik vies. Gember koekjes zijn wel weer lekkerquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
gember in oliebollen? ben je niet in de war met sukade?
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sukade kan ook maar je hebt ze ook met gember ook in bepaalde gebakjes of krentenbollen en dat vind ik vies. Gember koekjes zijn wel weer lekker
O, daar was ik dan niet bij, doe maar over.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
volgens mij is hier al eens een discussie over geweest
beter van nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O, daar was ik dan niet bij, doe maar over.
Nou hoor.quote:
OK, jij je zin.quote:
Alcoholistisch of fantastisch?quote:
Je hebt er wel iedereen mee stil gekregen.quote:
Er valt ook niets tegen in te brengenquote:Op vrijdag 5 september 2025 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt er wel iedereen mee stil gekregen.
Ik sla over, heb net al een boterham met hagelslag op.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sla over, heb net al een boterham met hagelslag op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |