thanksquote:

Ai, dat valt niet mee iddquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks
Fysio zei dat ik er minstens 6 weken mee zoet zou zijn. Grrr.

6 weken billenmassagequote:

Donker, zoetig, pure chocolade, espresso.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
smaakt dat een beetje?
Ik zit me even te bedenken of we dat niet met de bierproeverij hier op Fok hadden, een choclade Bock. Ik kan me iets heel vaags herinneren en dat ik het niet lekker vond. Maar kan ook iets anders zijn. 5 jaar geleden alweer

quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Donker, zoetig, pure chocolade, espresso.
Iets bitterder dan gewoon Bockbier
[ link | afbeelding ]

ik moet dat eens terug gaan zoeken. Er was 1 biertje die ik weggekieperd had. Misschien wel een chocolade bock, maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]

quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik moet dat eens terug gaan zoeken. Er was 1 biertje die ik weggekieperd had. Misschien wel een chocolade bock, maar weet het niet zeker.

Mijn parkiet offert zich wel even op om deze zware uit te voeren.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
6 weken billenmassage
Hey, kun jij je herinneren of we tijdens die bierproeverijen ook een chocolade bock hadden?

quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet offert zich wel even op om deze zware uit te voeren.

Kan me ook wel zo iets herinnerenquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik moet dat eens terug gaan zoeken. Er was 1 biertje die ik weggekieperd had. Misschien wel een chocolade bock, maar weet het niet zeker.
 Ik heb er trouwens nog bij meer mee een slok genomen en het vervolgens maar in de gootsteen te kiepen
  Ik heb er trouwens nog bij meer mee een slok genomen en het vervolgens maar in de gootsteen te kiepen  

Ik geloof dat ik het 1 of 2 keer gedaan hebquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan me ook wel zo iets herinnerenIk heb er trouwens nog bij meer mee een slok genomen en het vervolgens maar in de gootsteen te kiepen
Ohhh die Jopen ja! Dat was ook zoquote:

Hetzelfde als ik?quote:

quote:

Ik zal het nooit te weten komen.quote:

quote:

quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal het nooit te weten komen.

Nou ja, in dit geval was het bier en mocht je dat ooit in het schap tegenkomen dan is mijn tip om er met een dikke boog omheen te lopenquote:

Dank voor de tip maar ik drink sowieso geen bierquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval was het bier en mocht je dat ooit in het schap tegenkomen dan is mijn tip om er met een dikke boog omheen te lopen

Dan ben je safequote:Op zaterdag 6 september 2025 16:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dank voor de tip maar ik drink sowieso geen bier

HELP!!quote:

Hoi maily en enginequote:

Dat Orval-glas roept toch andere associaties op.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]

excuus, ik had geen Bockglasquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat Orval-glas roept toch andere associaties op.

Zoals..........?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat Orval-glas roept toch andere associaties op.

Fruitig en bitter, als een Engelse ale.quote:

Oh jeequote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn
Ik heb mijn hamstring behoorlijk verrekt, bovenin bij de aanhechting met het zitbotje. Vorige week op Schiphol, of all places
Dit is geen feest

1 keer een orval gehad. Meeste smerige bier ooitquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fruitig en bitter, als een Engelse ale.
En herinneringen aan wandelweekenden in België

Wat vind jij lekker bier?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 keer een orval gehad. Meeste smerige bier ooit

Drink nog maar heel zelden. En dan is het meestal of gewoon (Duits) pils of wit-bier.quote:

40 jaar geleden was ik in West - Berlijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Het is 40 jaar terug dat dit uitkwam

Alleen de vogels vliegen van west naar oost Berlijn...quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
40 jaar geleden was ik in West - Berlijn

Ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
40 jaar geleden was ik in West - Berlijn
 Ik vond het best spannend met die checkpoints tussen west en oost.
 Ik vond het best spannend met die checkpoints tussen west en oost.

Liep Nikita daar ook?quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ookIk vond het best spannend met die checkpoints tussen west en oost.

You never know.quote:

Ondergronds ging het toen nog ...quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen de vogels vliegen van west naar oost Berlijn...

1985, dus 4 jaar ervoorquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwam die niet later ? toen de muur al gevallen was ?

Die dombo zit in Rotterdamquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:31 schreef maily het volgende:
had je deze al? @:pullup
[ afbeelding ]

Ah OK .. maar november pas ... niet in septemberquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
1985, dus 4 jaar ervoor
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nikita_(single)

Hij zoekt het mooi maar uit ookquote:

Hier heb je alvast een purperkoetquote:

quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:47 schreef chufi het volgende:
Àls die hier in de gracht komt pest ik m weg
 Same
  Same

Tot dan werden er geen kinderen geboren en Nikita genoemd. Na deze single werd de naam aan meisjes gegeven. Het is in Rusland echter wel een jongensnaam.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
1985, dus 4 jaar ervoor
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nikita_(single)

Klote vogels altijdquote:

Misschien is het meer iets van Noord Nederland?quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:34 schreef RedShoe het volgende:
Dat mensen hier niet weten wat bloempap is verbaasd me trouwens wel

Dat zou goed kunnen, ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien is het meer iets van Noord Nederland?

En griesmeelpap? Rijstepap? Gortepap?quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, ik had er ook nog nooit van gehoord.

Die wel.quote:Op zondag 7 september 2025 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En griesmeelpap? Rijstepap? Gortepap?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |