HELP!!quote:
Hoi maily en enginequote:
Dat Orval-glas roept toch andere associaties op.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Donker, zoetig, pure chocolade, espresso.
Iets bitterder dan gewoon Bockbier
[ link | afbeelding ]
excuus, ik had geen Bockglasquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat Orval-glas roept toch andere associaties op.
Zoals..........?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat Orval-glas roept toch andere associaties op.
Fruitig en bitter, als een Engelse ale.quote:
Oh jeequote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn![]()
Ik heb mijn hamstring behoorlijk verrekt, bovenin bij de aanhechting met het zitbotje. Vorige week op Schiphol, of all places![]()
Dit is geen feest
1 keer een orval gehad. Meeste smerige bier ooitquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fruitig en bitter, als een Engelse ale.
En herinneringen aan wandelweekenden in België
Wat vind jij lekker bier?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 keer een orval gehad. Meeste smerige bier ooit
Drink nog maar heel zelden. En dan is het meestal of gewoon (Duits) pils of wit-bier.quote:
40 jaar geleden was ik in West - Berlijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Het is 40 jaar terug dat dit uitkwam![]()
![]()
Alleen de vogels vliegen van west naar oost Berlijn...quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
40 jaar geleden was ik in West - Berlijn
Ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
40 jaar geleden was ik in West - Berlijn
Liep Nikita daar ook?quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ookIk vond het best spannend met die checkpoints tussen west en oost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |