abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218636782
https://www.nu.nl/binnenl(...)-heel-nederland.html

Vrouwen eisen de nacht op. Blijkbaar is er een groot maatschappelijk probleem (te veel geile mannen?) waardoor het voor vrouwen lastig is met name ‘s nachts met een veilig gevoel op straat te kunnen. Allemaal door mannen die hun handjes niet thuis kunnen houden.
pi_218636831
Ben je simpel ofzo?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218636844
Het idee is dat je alleen het nieuws post
pi_218636855
:')
pi_218636857
quote:
GroenLinks-wethouder Mariëlle Vavier (Inclusie) hield tijdens het protest in Den Haag een toespraak.
Ironisch genoeg is zij onderdeel van het probleem. Met je inclusie.
pi_218636870
Ik heb net dronken gefietst zonder een vrouw aan te spreken of raken. Uit solidariteit.
pi_218636874
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:06 schreef raptorix het volgende:
Ben je simpel ofzo?
Is mijn veronderstelling te simpel denk je?
pi_218636878
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:13 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Is mijn veronderstelling te simpel denk je?
Nee alleen dat er al 6000 topics hier zijn over exact zelfde onderwerp :') :') :')
  zondag 31 augustus 2025 @ 00:15:49 #9
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218636883
Aanrecht misschien, nacht lijkt me wat lastiger
Want het wetboek ken ik ook
pi_218636895
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee alleen dat er al 6000 topics hier zijn over exact zelfde onderwerp :') :') :')
Dit is echter zeer actueel, en vindt op dit moment letterlijk plaats. Had er nog niet over gelezen op het forum. Ik hoop dat de Dolle Mina’s hun doel zullen bereiken en er meer bewustwording ontstaat onder de mannen.
pi_218636898
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:18 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Dit is echter zeer actueel, en vindt op dit moment letterlijk plaats. Had er nog niet over gelezen op het forum. Ik hoop dat de Dolle Mina’s hun doel zullen bereiken en er meer bewustwording ontstaat onder de mannen.
Kijk eens dom, hou maar weer op.
  zondag 31 augustus 2025 @ 00:24:25 #12
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_218636915
Las vanochtend in de krant dat ik aan de andere kant van de straat moet gaan lopen als ik een vrouw tegenkom. Anders ben ik onderdeel van het probleem.

Ik wil graag meedenken en ik zeg er ook regelmatig wat van tegen andere mannen als ik opmerkingen niet vind kunnen maar ik ga niet fucking zigzaggend de straat over. :')

En in een ander artikel stond een opsomming van (subjectief) onveilige locaties voor vrouwen. De helft van die locaties kom ik als man ook liever niet 's nachts.

Ik voel me eerlijk gezegd behoorlijk in een hoek gedrukt als man. Ik maak nooit 'foute' opmerkingen naar vrouwen en al helemaal niet in een donker park of whatever. Hell, ik durf vrouwen amper aan te spreken als ze er wel op zitten te wachten :')

Ik vind dat het wel heel erg vrouwen tegen mannen is in de berichtgeving afgelopen weken.

Beter gaan ze bij Alberto klagen, die loopt altijd de park te checken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_218636924
quote:
6s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik voel me eerlijk gezegd behoorlijk in een hoek gedrukt als man. Ik maak nooit 'foute' opmerkingen naar vrouwen en al helemaal niet in een donker park of whatever. Hell, ik durf vrouwen amper aan te spreken als ze er wel op zitten te wachten :')

Ik vind dat het wel heel erg vrouwen tegen mannen is in de berichtgeving afgelopen weken.

Tja ik begrijp het ergens wel. Het kan soms een beetje dat vervelende oerdrift zijn, snap je? Ik vind het wel fijn dat er nu zo veel discussie over is, want ook ik heb misschien wel zin om eens een vrouw van haar fiets te trekken en me eens flink op haar uit te leven. En ik ben vast niet de enige. In minecraft
pi_218636940
Ik ga nu even naar buiten LEKKER PUH. ^p^ ^p^
pi_218636944
ik ben een vrouw...en ik vind dit te overtrokken! en het probleem omzeilen. in de nacht alleen fietsen is en was nooit helaas verstandig, maar ... wat men nu doet .vind ik te ver gaan ! en men durft het beestje niet bij de naam te noemen!!
  zondag 31 augustus 2025 @ 00:59:50 #16
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_218636970
Mooi!!! En terecht. Als CD doe ik mee 💃
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zondag 31 augustus 2025 @ 01:01:09 #17
110987 ErwinRommel
pi_218636972
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:39 schreef Thorelf het volgende:
ik ben een vrouw...en ik vind dit te overtrokken! en het probleem omzeilen. in de nacht alleen fietsen is en was nooit helaas verstandig, maar ... wat men nu doet .vind ik te ver gaan ! en men durft het beestje niet bij de naam te noemen!!
Vooral dat laatste. Het mag niet gezegd worden. Juist daarin schuilt het gevaar van wegkijken.
  zondag 31 augustus 2025 @ 01:02:25 #18
110987 ErwinRommel
pi_218636975
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:10 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ironisch genoeg is zij onderdeel van het probleem. Met je inclusie.
Leg eens uit?
pi_218637000
quote:
En? Doel bereikt? Hou je voortaan je handen thuis?
pi_218637010
quote:

[..]
ja bewustwording is altijd goed! maar ik denk niet dat dat het punt is! Nederland moet zich bewust worden!! waar het mee bezig is.
pi_218637014
Maar nog steeds links stemmen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218637019
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2025 01:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Maar nog steeds links stemmen.
ja want dan blijk je intellectueel te zijn!
  zondag 31 augustus 2025 @ 02:10:05 #23
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218637039
Ik heb heel de avond voor de kroeg gewacht en als ik een vrouw alleen weg zag fietsen ben ik er achteraan gefietst om er zeker van te zijn dat ze veilig thuis kwam. Wel weer jammer dat m'n goeie bedoelingen telkens op de proef gesteld werden want ze leken er allemaal een soort wedstrijd van te willen maken. Ik ben bekaf nu
pi_218637043
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 02:10 schreef the-eye het volgende:
Ik heb heel de avond voor de kroeg gewacht en als ik een vrouw alleen weg zag fietsen ben ik er achteraan gefietst om er zeker van te zijn dat ze veilig thuis kwam. Wel weer jammer dat m'n goeie bedoelingen telkens op de proef gesteld werden want ze leken er allemaal een soort wedstrijd van te willen maken. Ik ben bekaf nu
waarom zeg je dit?
  zondag 31 augustus 2025 @ 02:18:39 #25
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218637044
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 02:16 schreef Thorelf het volgende:

[..]
waarom zeg je dit?
Hey Truus, je humor is kapot zeker
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 31 augustus 2025 @ 02:22:00 #26
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218637052
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 02:16 schreef Thorelf het volgende:

[..]
waarom zeg je dit?
Oh.... je vindt het borstklopperij?
Nou don't worry hoor. Ik had een hoody op dus niemand weet dat ik het was
pi_218637053
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2025 02:18 schreef Divje het volgende:

[..]
Hey Truus, je humor is kapot zeker
nee Henk dat is het niet...
pi_218637057
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb net dronken gefietst zonder een vrouw aan te spreken of raken. Uit solidariteit.
De mannen alleen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218637059
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 02:22 schreef the-eye het volgende:

[..]
Oh.... je vindt het borstklopperij?
Nou don't worry hoor. Ik had een hoody op dus niemand weet dat ik het was
nee vind ik zeker niet... ,maar uiteindelijk zijn jullie de gebeten hond! en dat is wat ik bedoelde... en daarom reageer ik zo
pi_218637087
Nog eventjes mogen mannen nachts niet buiten. Anders kunnen vrouwen niet op straat.

Een aandacht voor vrouwen zijn prima, ook zijn er plekken waar mannen niet veilig op straat kunnen.
Dat kan ook niet, alleen hoor je nauwelijks over.

Ik vind dat aandacht namelijk te eenzijdig. Het moet voor iedereen zijn, niet alleen voor vrouwen.
Iedereen moet op elke gewenste tijdstip veilig op straat kunnen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_218637089
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 02:56 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nog eventjes mogen mannen nachts niet buiten. Anders kunnen vrouwen niet op straat.

Een aandacht voor vrouwen zijn prima, ook zijn er plekken waar mannen niet veilig op straat kunnen.
Dat kan ook niet, alleen hoor je nauwelijks over.

Ik vind dat aandacht namelijk te eenzijdig. Het moet voor iedereen zijn, niet alleen voor vrouwen.
Iedereen moet op elke gewenste tijdstip veilig op straat kunnen.
Avondklok voor mannen. Prima idee.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_218637100
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 02:57 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
nee avondklok voor mensen die de westerse wereld niet aankunnen... zelf invullen wie!!! En ja we hebben genoeg eigen creeps!
pi_218637109
Ik eis altijd de straten op mij pakken ze niet. En ik ben niet eens een vrouw 8-)
  zondag 31 augustus 2025 @ 07:25:01 #34
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_218637364
quote:

[..]
Er zijn niet genoeg vrouwen die nachtwerk willen doen om dat een succes te laten zijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_218637411
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:00 schreef Joppiez het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-heel-nederland.html

Vrouwen eisen de nacht op. Blijkbaar is er een groot maatschappelijk probleem (te veel geile mannen?) waardoor het voor vrouwen lastig is met name ‘s nachts met een veilig gevoel op straat te kunnen. Allemaal door mannen die hun handjes niet thuis kunnen houden.
wtf?
Nachten zijn voor hoeren operators en ongedierte???
pi_218637447
De oplossing is vrij simpel, overdag mannen op straat, vrouwen de nacht, of boerka's aan, dat zal helpen om al die snode mannen niet in verleiding te brengen.
pi_218637463
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:05 schreef UitStraling het volgende:
De oplossing is vrij simpel, overdag mannen op straat, vrouwen de nacht, of boerka's aan, dat zal helpen om al die snode mannen niet in verleiding te brengen.
En non-binair 24/7?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218637476
Vraag me af of de Dolle Mina’s ook langs alle AZCs en opvanglocaties gefietst zijn want laten we eerlijk zijn, daar verblijven toch wel een hoop mannen die een lesje ‘hoe met vrouwen om te gaan’ goed kunnen gebruiken.
pi_218637479
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:25 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Er zijn niet genoeg vrouwen die nachtwerk willen doen om dat een succes te laten zijn.
Zeg je nou dat vrouwen lui zijn?
U MAD?
  zondag 31 augustus 2025 @ 08:20:42 #40
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218637503

Een tweeluik op nos.nl @Zipportal
pi_218637665
quote:

[..]
Wel Alcohol in de supermarkt tot 10?
  zondag 31 augustus 2025 @ 09:09:38 #43
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218637759
Even lekker met de dames een fietsrondje gedaan vannacht. In onze houtje touwtje jassen.

Het viel eigenlijk best mee.
  zondag 31 augustus 2025 @ 09:26:34 #44
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_218638016
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zeg je nou dat vrouwen lui zijn?
Onvoldoende arbeidsparticipatie is wel een typisch vrouwenprobleem ja.

Dat zie je ook bij het percentage parttimers.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_218638090
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:16 schreef Joppiez het volgende:
Vraag me af of de Dolle Mina’s ook langs alle AZCs en opvanglocaties gefietst zijn want laten we eerlijk zijn, daar verblijven toch wel een hoop mannen die een lesje ‘hoe met vrouwen om te gaan’ goed kunnen gebruiken.
Onverwachte post, dit.
Het topic leek wat te ruiken naar "Witte Nederlandse mannen moeten eens leren vrouwen met rust te laten!".

Ben blij deze post te zien! ^O^
pi_218638110
Ik had de link nog niet aangeklikt, maar die Dolle Mina's zijn echt wereldvreemd; denken ze echt dat dat aanrandingen e.d. plaats vinden omdat mannen vrouwen haten?
pi_218638225
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:35 schreef ToT het volgende:

[..]
Onverwachte post, dit.
Het topic leek wat te ruiken naar "Witte Nederlandse mannen moeten eens leren vrouwen met rust te laten!".

Ben blij deze post te zien! ^O^
Het ligt er dik bovenop bij welke groep het probleem (vooral) ligt, maar we maken er nu een wedstrijdje van dit te negeren. Vermakelijk toch? Zolang de cognitieve dissonantie zo aanwezig blijft zal er in ieder geval niks veranderen, helaas voor de Dolle Mina’s.
pi_218638273
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:52 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Het ligt er dik bovenop bij welke groep het probleem (vooral) ligt, maar we maken er nu een wedstrijdje van dit te negeren. Vermakelijk toch? Zolang de cognitieve dissonantie zo aanwezig blijft zal er in ieder geval niks veranderen, helaas voor de Dolle Mina’s.
Wees eerlijk; je eerste posts waren nogal misleidend! ;) Sarcastisch bedoeld misschien, maar met platte tekst is dat wat moeilijk op te merken.
Je username doet ook wat aan joop.nl denken. ;)

Maar goed, uiteraard gebeuren deze dingen niet alleen door asielzoekers e.d. en is het wel zo dat in het uitgaansleven ook wel altijd het één en ander gebeurd is, maar er was laatst een topic over dat moorden e.d. (ook op vrouwen) sterk verminderd is in de loop der jaren?
Dat gaat dus de goede kant op, maar AZC's en dergelijken lijken deze trend wat te verstoren. Zie ook in Engeland met al die rape gangs daar enzo.
pi_218638291
Moeten zij weten. Dan slaap ik toch
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_218638308
Dan eisen wij mannen de dag op. Alles mag, de politie komt je niet helpen.
pi_218638337
Eis eerst het land maar terug, dan komt die nacht vanzelf wel.
pi_218638376
Ja heel goed, lekker met een hippe leus en een ludieke actie het gevoel krijgen alsof je iets doet. Maar vergeet niet om ook een statement op social media te zetten! Gestoorde moordenaars houden vaak pas op als je je profielfoto hebt aangepast.
pi_218638557
quote:
3s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja heel goed, lekker met een hippe leus en een ludieke actie het gevoel krijgen alsof je iets doet. Maar vergeet niet om ook een statement op social media te zetten! Gestoorde moordenaars houden vaak pas op als je je profielfoto hebt aangepast.
Vergeet niet om een zwart vlaggetje ⚑ in je profiel te zetten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218638579
Prachtig om te zien hoe het overgrote deel van de mannen op Fok! Niet doorheeft dat de manier waarop alle mannen worden weggezet in deze veel weg heeft hoe ze zelf immigranten zien.

Het overgrote gedeelte doet niks fout, maar ach, gooi het allemaal op 1 hoop.
pi_218638606
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:36 schreef Shotty het volgende:
Prachtig om te zien hoe het overgrote deel van de mannen op Fok! Niet doorheeft dat de manier waarop alle mannen worden weggezet in deze veel weg heeft hoe ze zelf immigranten zien.

Het overgrote gedeelte doet niks fout, maar ach, gooi het allemaal op 1 hoop.
Per capita.

Geldt ook hier.
Er is een over representatieve hoeveelheid uit bepaalde “minderheid” groepen die dit soort dingen doen.
Waardoor er zoveel onbetrouwbare figuren er tussen zitten, naar verhouding versus autochtone mannen waar jij het blijkbaar over hebt, dat ook de goeie eruit geflikkerd gaan worden.

Nee wij zijn niet als immigranten, Onzinnige vergelijking.
pi_218638632
Als ik in het donker naar huis fiets door een gure steeg als man voel ik me ook niet veilig.

En dan dingen zeggen zoals "Mannen moeten... blabla"
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 augustus 2025 @ 10:44:55 #57
22565 asco
Los in deze tent
pi_218638656
twitter

Dat smoelwerk van dat vrouwmens zegt ALLES. :r
Succes met het oplossen van jullie problemen dames! ^O^
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:05:44 #58
3542 Gia
User under construction
pi_218638814
quote:
6s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Las vanochtend in de krant dat ik aan de andere kant van de straat moet gaan lopen als ik een vrouw tegenkom. Anders ben ik onderdeel van het probleem.

Ik wil graag meedenken en ik zeg er ook regelmatig wat van tegen andere mannen als ik opmerkingen niet vind kunnen maar ik ga niet fucking zigzaggend de straat over. :')

En in een ander artikel stond een opsomming van (subjectief) onveilige locaties voor vrouwen. De helft van die locaties kom ik als man ook liever niet 's nachts.

*zucht* Dat was ik, in een ander topic en het was een grapje! Jij zei dat je bang was om pepperspray in je gezicht te krijgen als je een vrouw alleen tegen zou komen, die op voorhand al de zenuwen heeft. Toen zei ik dat je dan maar aan de andere kant van de straat moet gaan lopen. Zoals er nu ook gezegd wordt dat vrouwen dan maar niet meer alleen over straat moeten gaan, jongedames door de ouders opgehaald moeten worden na een avondje stappen, enz.....
Er heerst hier tegenwoordig een cultuur dat beoogde slachtoffers zich maar aan moeten passen om te voorkomen dat ze slachtoffer worden.

Dames niet meer alleen over straat, degelijk gekleed, geen korte rokjes.
Heren die bang zijn gepeppersprayed te worden, moeten dan ook maar vermijden een dame te passeren.

Wel erbij vertellen waarop ik reageerde Dagoduckje
pi_218638911
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:44 schreef asco het volgende:
[ x ]

Al die vrouwen zijn heel erg veilig.
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:18:35 #60
3542 Gia
User under construction
pi_218638918
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:52 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Sterker nog, bij die groep Dolle mina's zitten waarschijnlijk ook veel Palliewappies, die nu een beetje in een spagaat terecht komen. Dus voor de zekerheid er maar een bord bij dat "Femicide geen asielprobleem" is, maar een mannenprobleem.
Ja, koekoek, tuurlijk is het een mannenprobleem als vrouwen verkracht en vermoord worden. Dat wordt in het algemeen niet door andere vrouwen gedaan. Maar de vraag is 'welke mannen'? En dan moet de conclusie toch luiden dat het binnen een relatie vaak gaat om Westerse mannen. Maar hier gaat het om geweld op straat tegen willekeurige vrouwen. En het zijn, helaas, meestal islamitische asielzoekers die zich hier schuldig aan maken. Die zien een vrouw alleen als loslopend wild.
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:19:45 #61
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_218638931
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:05 schreef Gia het volgende:

[..]
*zucht* Dat was ik, in een ander topic en het was een grapje! Jij zei dat je bang was om pepperspray in je gezicht te krijgen als je een vrouw alleen tegen zou komen, die op voorhand al de zenuwen heeft. Toen zei ik dat je dan maar aan de andere kant van de straat moet gaan lopen. Zoals er nu ook gezegd wordt dat vrouwen dan maar niet meer alleen over straat moeten gaan, jongedames door de ouders opgehaald moeten worden na een avondje stappen, enz.....
Er heerst hier tegenwoordig een cultuur dat beoogde slachtoffers zich maar aan moeten passen om te voorkomen dat ze slachtoffer worden.

Dames niet meer alleen over straat, degelijk gekleed, geen korte rokjes.
Heren die bang zijn gepeppersprayed te worden, moeten dan ook maar vermijden een dame te passeren.

Wel erbij vertellen waarop ik reageerde Dagoduckje
Wut, waar heb je het over? Ik heb het helemaal niet over een ander topic gehad. Ik ben helemaal niet in een andere topics over dit onderwerp geweest. Ik heb het over een krantenartikel in het NHD van gisteren.

Edit: in dat krantenartikel was een expert aan het woord die die uitspraken deed.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:24:05 #62
3542 Gia
User under construction
pi_218638962
quote:
6s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:19 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Wut, waar heb je het over? Ik heb het helemaal niet over een ander topic gehad. Ik ben helemaal niet in een andere topics over dit onderwerp geweest. Ik heb het over een krantenartikel in het NHD van gisteren.
Okay, mijn excuses dan. Ik kan die post sowieso niet meer terugvinden, maar dacht dat jij het was die zei bang te zijn pepperspray in je gezicht te krijgen als je een nerveuse vrouw voorbij zou lopen.

Vind dat dikke onzin, uiteraard. Net zoals ik het onzin vind dat er gezegd wordt dan vrouwen maar voortaan niet alleen over straat moeten gaan. Net zoals er gezegd wordt dat ze zich niet te uitdagend moeten kleden. Enz....

Het volk dat hierheen komt, moet maar eens leren onze westerse normen en waarden te respecteren

Gevonden:
Gia in NWS / Nederlandse vrouwen plunderen Duitse wapenzaken compleet leeg.
Het was Twiitch

[ Bericht 8% gewijzigd door Gia op 31-08-2025 11:34:22 ]
pi_218639079
Linkse logica

"je mag niet discrimineren"

Maar ook.

"alle mannen zijn het probleem"

quote:
En nog steeds ben jij het probleem van de maatschappij. ;)
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_218639138
Zijn dat dezelfde vrouwen die destijds zongen « Jij bent welkom »?
https://x.com/m1962ch/status/1961903615213269237
Plaats hier uw advertentie
pi_218639152
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:38 schreef HSG het volgende:
Linkse logica
"je mag niet discrimineren"
Maar ook.
"alle mannen zijn het probleem"
bron?
pi_218639184
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:48 schreef torentje het volgende:

[..]
bron?
Je moeder.
pi_218639188
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:42 schreef Discombobulate het volgende:
Als ik in het donker naar huis fiets door een gure steeg als man voel ik me ook niet veilig.

En dan dingen zeggen zoals "Mannen moeten... blabla"
Straks krijg je dit

Vrouwen: we voelen ons 's nachts niet veilig op straat. Mannen zijn het probleem.
Mannen: wij voelen ons in bepaalde buurten ook 's nachts niet veilig op straat.
Vrouwen: haha mietje, loser, zwakkeling, hahahahaha
pi_218639278
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:53 schreef HSG het volgende:

[..]
Je moeder.
Heb jij dus zelf verzonnen, want je weet dat echt links voor sociale controle in iedere wijk is, omdat dan de vreemdelingen in de wijk niets meer ongezien kunnen doen. Daarom zal jij alle linksen wel zwart proberen te maken.
  zondag 31 augustus 2025 @ 12:05:05 #69
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_218639309
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:24 schreef Gia het volgende:
Vind dat dikke onzin, uiteraard. Net zoals ik het onzin vind dat er gezegd wordt dan vrouwen maar voortaan niet alleen over straat moeten gaan. Net zoals er gezegd wordt dat ze zich niet te uitdagend moeten kleden. Enz....
Mee eens.

quote:
Het volk dat hierheen komt, moet maar eens leren onze westerse normen en waarden te respecteren
In hoeverre zij bij incidenten die onlangs in het nieuws zijn geweest het probleem zijn weet ik niet. Daar wil ik ook geen uitspraken over doen. Ik weet wel dat bij een incident hier in de stad waarover onlangs werd bericht het een Nederlander was en bij andere incidenten lui uit het AZC. Het is dus een breder probleem dan alleen die olifant in dit topic.

Maar reagerend op jouw stelling: ook mee eens. Hierbij ligt een opvoedende taak bij ons Nederlanders. Die normen en waarden bijbrengen gebeurt namelijk niet uit zichzelf. Een probleem hierbij lijkt mij dat de nieuwkomers bijna geen tot geen interactie met Nederlanders hebben. Hoe moeten ze dan in vredesnaam die normen en waarden leren...

Even off-topic: ik zie steeds meer azc-jongvolwassenen zich voortbewegen op fatbikes, lijkt me dat de integratie steeds beter verloopt dus :D _O-
  zondag 31 augustus 2025 @ 12:07:13 #70
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_218639367
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:54 schreef HSG het volgende:

[..]
Straks krijg je dit

Vrouwen: we voelen ons 's nachts niet veilig op straat. Mannen zijn het probleem.
Mannen: wij voelen ons in bepaalde buurten ook 's nachts niet veilig op straat.
Vrouwen: haha mietje, loser, zwakkeling, hahahahaha
Ik denk ook dat er heel wat vrouwen (in ieder geval mentaal) sterker zijn dan ik als man :')

Denk dat we eerder iets krijgen als:

Mannen: wij voelen ons het probleem en dus niet meer veilig op straat
Iedereen: ontwijk elkaar

9.gif
pi_218639696
quote:
Maar je stemt nog steeds links en bent dus mede verantwoordelijk voor het binnenlaten van deze mensen die Nederlandse vrouwen lastigvallen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218639801
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Maar je stemt nog steeds links en bent dus mede verantwoordelijk voor het binnenlaten van deze mensen die Nederlandse vrouwen lastigvallen.
Haha lol. Bij de laatste linkse premier geloofde ik nog in sinterklaas en zelfs die zat met de VVD in een kabinet.
pi_218639879
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:03 schreef torentje het volgende:
Heb jij dus zelf verzonnen, want je weet dat echt links voor sociale controle in iedere wijk is, omdat dan de vreemdelingen in de wijk niets meer ongezien kunnen doen. Daarom zal jij alle linksen wel zwart proberen te maken.
Sociale controle...in Nederland? Ga toch weg joh...

Zou Lisa ook veel aan gehad hebben overigens, sociale controle in iedere wijk...
pi_218640044
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Per capita.

Geldt ook hier.
Er is een over representatieve hoeveelheid uit bepaalde “minderheid” groepen die dit soort dingen doen.
Waardoor er zoveel onbetrouwbare figuren er tussen zitten, naar verhouding versus autochtone mannen waar jij het blijkbaar over hebt, dat ook de goeie eruit geflikkerd gaan worden.

En hoeveel procent 'verdacht van criminaliteit' mag er dan maximaal tussen zitten, voordat 'ook de goede eruit geflikkerd worden'?

Blijkbaar ergens tussen de 0,6 en de 2%?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door probeer op 31-08-2025 13:16:51 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_218640124
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:55 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Sociale controle...in Nederland? Ga toch weg joh...

Zou Lisa ook veel aan gehad hebben overigens, sociale controle in iedere wijk...
Zouden de slachtoffers van gewelddadige mannen zeker veel aan gehad hebben. Want dan stonden zij niet alleen maar met een meerderheid tegenover rondstruinende gewelddadige mannen.
pi_218640297
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Per capita.

Geldt ook hier.

Net zoals 80% van de seksuele misdrijven door mannen wordt gepleegd. En in absolute aantallen wordt nog steeds 80% door autochtonen gepleegd, dus alleen naar asielzoekers wijzen lost nooit meer dan 20% op.

Dus volgens jou eigen logica is het prima dat alle mannen hierop aangekeken worden.
pi_218641607
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 13:32 schreef Shotty het volgende:

[..]
Net zoals 80% van de seksuele misdrijven door mannen wordt gepleegd. En in absolute aantallen wordt nog steeds 80% door autochtonen gepleegd, dus alleen naar asielzoekers wijzen lost nooit meer dan 20% op.

Dus volgens jou eigen logica is het prima dat alle mannen hierop aangekeken worden.
Dat is natuurlijk niet waar.

Als we kijken naar de cijfers van het CBS (1999 - 2022), is daaruit op te maken dat er in 2022, sprake was van 3.040 seksuele misdrijven. 1.520 Hiervan waren gepleegd door autochtonen en 1.500 door allochtonen. Kortom, een ongeveer een kwart van de samenleving is verantwoordelijk voor ongeveer de helft van de seksuele misdrijven.

Dit wordt nog zorgwekkender als we alleen kijken naar migranten met een niet-Westerse migratieachtergrond. Want van de 1.500 misdrijven die zijn gepleegd door allochtonen, had namelijk in 1.080 van deze gevallen de dader een niet-Westerse migratieachtergrond.

Van de allochtonen in Nederland heeft 10,7% een migratieachtergrond in het Westen en 14,1% een migratieachtergrond uit niet-Westerse landen (bron). Dat wil zeggen dat 14.1% van de samenleving verantwoordelijk is voor 36% van alle seksuele misdrijven. We kunnen dus gerust concluderen dat deze groep de samenleving aantoonbaar onveiliger maakt.

Als we alleen naar geweldsmisdrijven kijken, ligt dit percentage nog hoger trouwens. Daar zijn mensen met een niet-Westerse migratieachtergrond (14% van de samenleving dus) verantwoordelijk voor bijna 40% van alle geweldsdelicten. De pijnlijke en voor sommigen confronterende en 'ongemakkelijke' realiteit is dat zonder niet-Westerse migranten, Nederland echt een stuk veiliger zou zijn.

Zie ook: Verdachten; delictgroep, geslacht, leeftijd, migratieachtergrond 1999-2022
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218643753
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2025 15:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Als we kijken naar de cijfers van het CBS (1999 - 2022), is daaruit op te maken dat er in 2022, sprake was van 3.040 seksuele misdrijven. 1.520 Hiervan waren gepleegd door autochtonen en 1.500 door allochtonen. Kortom, een ongeveer een kwart van de samenleving is verantwoordelijk voor ongeveer de helft van de seksuele misdrijven.

Dit wordt nog zorgwekkender als we alleen kijken naar migranten met een niet-Westerse migratieachtergrond. Want van de 1.500 misdrijven die zijn gepleegd door allochtonen, had namelijk in 1.080 van deze gevallen de dader een niet-Westerse migratieachtergrond.

Van de allochtonen in Nederland heeft 10,7% een migratieachtergrond in het Westen en 14,1% een migratieachtergrond uit niet-Westerse landen (bron). Dat wil zeggen dat 14.1% van de samenleving verantwoordelijk is voor 36% van alle seksuele misdrijven. We kunnen dus gerust concluderen dat deze groep de samenleving aantoonbaar onveiliger maakt.

Als we alleen naar geweldsmisdrijven kijken, ligt dit percentage nog hoger trouwens. Daar zijn mensen met een niet-Westerse migratieachtergrond (14% van de samenleving dus) verantwoordelijk voor bijna 40% van alle geweldsdelicten. De pijnlijke en voor sommigen confronterende en 'ongemakkelijke' realiteit is dat zonder niet-Westerse migranten, Nederland echt een stuk veiliger zou zijn.

Zie ook: Verdachten; delictgroep, geslacht, leeftijd, migratieachtergrond 1999-2022
en als mensen zich afvragen waarom er geen recentere cijfers zijn, dat is omdat het CBS is gestopt met het kijken naar migratieachtergrond omdat de waarheid te moeilijk voor ze werd.
pi_218645025
Vandaag was er een tocht schijnbaar waar vele duizenden mensen in meeliepen. Zojuist te zien bij het NOS Journaal. Nou ik denk dat 99,9% van de mensen die er mee liep wit was :') Ook bijzonder ja.
U MAD?
pi_218645425
quote:
[ x ]

Denk niet dat die ooit van de fiets wordt getrokken :')
pi_218645576
quote:
[ x ]

Wat een vervelende Karen.
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:05:18 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218645620
Zolang bepaalde culturele en cultureel-religieuze opvattingen niet alleen niet bekritiseerd mogen worden - of slechts heel eenzijdig - , maar zelfs worden gefaciliteerd, zie ik het donker in voor onze vrouwen. En homo's.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218645771
quote:

[..]
Natuurlijk. Dan heb je alleen nog mannen die zich niet zoveel van regels aantrekken (zoals gij zult niet verkrachten) op straat. Veel veili... wacht...
pi_218645832
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Haha lol. Bij de laatste linkse premier geloofde ik nog in sinterklaas en zelfs die zat met de VVD in een kabinet.
Jij gelooft niet meer in Sinterklaas? Huh, ik dacht dat jij links stemde!
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:36:36 #85
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_218645852
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 13:32 schreef Shotty het volgende:

[..]

Nee, die 80% is autochtonen en allochtonen, niet zijnde afkomstig uit een beperkt aantal landen, als opgesomd door Femke 'Cherry Picking' Halsema.
pi_218645878
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
Nou ik denk dat 99,9% van de mensen die er mee liep wit was
Was het niet gewoon een bijeenkomst van de Ku Klux Klan dan?
pi_218645881
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Was het niet gewoon een bijeenkomst van de Ku Klux Klan dan?
Je zou het bijna denken ja
U MAD?
pi_218645888
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Natuurlijk. Dan heb je alleen nog mannen die zich niet zoveel van regels aantrekken (zoals gij zult niet verkrachten) op straat. Veel veili... wacht...
Ja, dat geldt ook voor sommige idiote adviezen van "experts", zoals dat je maar aan de overkant moet gaan lopen als je 's nachts een loslopende vrouw ontwaart. Maar mannen die uberhaupt op een dergelijke manier bereid zouden zijn om rekening te houden met onveiligheidsgevoelens zijn natuurlijk niet de daders van seksueel geweld .
pi_218645890
Ik voorzie nog een erg lange en moeizame strijd.
pi_218645918
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij gelooft niet meer in Sinterklaas? Huh, ik dacht dat jij links stemde!
Na decennia van naakt rechts cliëntelisme kun je dit niet meer gebruiken zonder als een clown over te komen.
pi_218645924
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, dat geldt ook voor sommige idiote adviezen van "experts", zoals dat je maar aan de overkant moet gaan lopen als je 's nachts een loslopende vrouw ontwaart. Maar mannen die uberhaupt op een dergelijke manier bereid zouden zijn om rekening te houden met onveiligheidsgevoelens zijn natuurlijk niet de daders van seksueel geweld .
Het is ook overduidelijk dat dit hele 'wij eisen de nacht op' een mix is van virtue signaling en Wilder niet in de kaart willen spelen.

Kennelijk geeft in de praktijk niemand echt om de veiligheid van vrouwen.
pi_218645929
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Na decennia van naakt rechts cliëntelisme kun je dit niet meer gebruiken zonder als een clown over te komen.
O, humorloos. Jij stemt inderdaad links.
pi_218645974
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2025 15:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Inderdaad een oververtegenwoordiging. (Die overigens weer een heel stuk kleiner wordt wanneer je gaat corrigeren voor socio-economische status zoals gezinsinkomen en opleidingsniveau, maar goed, daar koopt de realiteit niet zo veel voor.)

quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 13:06 schreef probeer het volgende:

[..]
En hoeveel procent 'verdacht van criminaliteit' mag er dan maximaal tussen zitten, voordat 'ook de goede eruit geflikkerd worden'? Voordat je ze er als hele groep op aan mag kijken?

Blijkbaar ergens tussen de 0,6 en de 2%?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 31-08-2025 21:56:15 ]
pi_218645999
quote:
6s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, humorloos. Jij stemt inderdaad links.
50 jaar in het verleden blijven hangen. Jij stemt vast iets progressiefs.
pi_218646029
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:36 schreef AchJa het volgende:
Alleen de juiste tekst is geoorloofd...

[ x ]
Wel bizar ja, en ook een beetje hoe ik erin sta. Zolang je het probleem niet mag benoemen en niet wordt aangepakt zoeken ze het maar lekker zelf uit.

Waarom zou je ingrijpen tegen een groep buitenlandse hyena's die werkelijk niets te verliezen hebben, waar geen euro van te plukken valt en waar compleet links zich achter schaart en volledig gesponsorde bescherming geniet terwijl je tegelijkertijd voor jezelf alles op het spel zet?

Er is zoveel wat overheid kan doen als de wil er is, maar die wil is er niet. Al helemaal niet vanuit links, want laat ze anders collectief maar eens uit de vele debiele verdragen stappen die echte actie zogenaamd blokkeert.
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:59:12 #97
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218646056
Ik denk dat vrouwen er toch maar aan zullen moeten wennen, zolang (re)migratie een taboe blijft zal het onveiliger worden voor hen. Niet leuk om te zeggen. Maar je moet wel eerlijk zijn.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218646059
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
50 jaar in het verleden blijven hangen. Jij stemt vast iets progressiefs.
Ik ben inderdaad progressief. Alleen dan de normale variant, die zich nog weet te herinneren dat mensen anders behandelen op basis van huidskleur racisme is en dat mannen niet menstrueren.

Als dat 50 jaar in het verleden blijven hangen is, so be it. Ik kan tenminste nog ergens om lachen. :)
pi_218646072
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ben inderdaad progressief. Alleen dan de normale variant, die zich nog weet te herinneren dat mensen anders behandelen op basis van huidskleur racisme is en dat mannen niet menstrueren.

Als dat 50 jaar in het verleden blijven hangen is, so be it. Ik kan tenminste nog ergens om lachen. :)
Dacht altijd dat je VVD stemde, huh, TIL
pi_218646080
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:50 schreef probeer het volgende:

[..]
Inderdaad een oververtegenwoordiging. (Die overigens weer een heel stuk kleiner wordt wanneer je gaat corrigeren voor socio-economische status zoals gezinsinkomen en opleidingsniveau, maar goed, daar koopt de realiteit niet zo veel voor.)
[..]

Die wordt niet kleiner daardoor. Het is een trucje om net te doen alsof achterlijke culturen waarin vrouwen als bezit en/of gebruiksvoorwerp gezien worden niet echt een rol spelen hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')