Iedereen weet dat je daarmee je tanden hoort te poetsen.quote:Op donderdag 4 september 2025 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Men grijpt een klein twjijgj en met probeert deze tot boomstam te promoveren om de asielzoeker mee om de oren te slaan.²
Allemaal dom gelul.quote:Op donderdag 4 september 2025 07:55 schreef SymbolicFrank het volgende:
Angst voor buitenlanders is de nieuwe reclamecampagne van extreem rechts, zodat ze straks hun vrouwen en dochters thuis op kunnen sluiten. Het was begonnen als bangmakerij om nog een extra argument te hebben om de buitenlanders er uit te gooien, maar het privatiseren van vrouwen is eigenlijk veel spannender.
Dan heb je natuurlijk wel nog veel meer eenzame mannen zonder een sociaal leven die thuis achter hun computer zitten en moet je trouwen met meerdere vrouwen weer legaal maken om het aantal kinderen op peil te houden. Nog meer voordelen! En zo krijgen die kinderen ook allemaal een fijne jeugd en goede opleiding.
Win/win!![]()
Of nou ja, misschien niet voor de eenzame mannen en de vrouwen, maar die laatste zijn in ieder geval veilig en je kunt niet alles hebben.
Stem op populistische wanna-be dictators, die gaan alle problemen oplossen!quote:Op donderdag 4 september 2025 08:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Allemaal dom gelul.
Mensen zijn helemaal klaar met migratie, punt.
Zelf geen huis krijgen, COA bouwt overal nieuwe locaties.
Achterlijke cultuur die niet intregeert en vervelende mensen overal op straat laat komen.
Bedreiding, criminaliteit en verkrachting incl moord nemen er door toe.
Moslims willen uiteindelijk het land cq Europa overnemen, dat zit diep in de hardliners daar in die cultuur.
Dus gaan we op partijen stemmen die actief wil deporteren, dat wil een overgroot deel van de Nederlanders.
Dat linkse partijen daar niet aandurven is hun probleem.
Linkse partijen zouden juist voor ene stop en deportaties moeten zijn, want dat vergroot de sociale cohesie
Ik weet niet wat je zegt maar eigenlijk ben je het eens geloof ik.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Stem op populistische wanna-be dictators, die gaan alle problemen oplossen!
Of je kunt ook voor een sociaal beleid gaan stemmen, maar dat is zo vorige eeuw. Tegenwoordig gaat het om zelfredzaamheid. Rijk worden door andere mensen dingen af te pakken, zodat jij wel genoeg geld hebt om alles te kunnen betalen.
Nee, de migratie is een symptoom. Het is wat je doet als mensen de samenleving zien verbrokkelen en het in hun portemonnee voelen: een zondebok aanwijzen. Hun woede kanaliseren om de aandacht af te leiden, dan hoef je niets aan de achterliggende problemen te doen.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt maar eigenlijk ben je het eens geloof ik.
Het is onwelgevallig om deze duidelijk verbeterende maar nog wat onzekere acties in het populisten hoekje te drukken.
Dit heeft niks met populisme te maken.
Als er een linkse degelijke partij opstaat die zegt, we voeren sociaal en degelijk beleid maar gaan migratie stoppn en actief deporteren dan hebben ze mijn stem en worden ze de grootste.
Dat zegt al dat dat de democratie is, dat is wat veel mensen willen.
Zelfs de wel geïntregeerde migrant, die zelf onderneemt een baan heeft en met Nederlanders omgaat. Die ziet nl ook kapot gaan die stemt ook gewoon tegen migratie.
Wist je dat heel veel mensen van buitenlandse afkomst stiekem op Wilders stemmen?
Altijd datzelfde huilverhaal over zondebok dit en dat.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, de migratie is een symptoom. Het is wat je doet als mensen de samenleving zien verbrokkelen en het in hun portemonnee voelen: een zondebok aanwijzen. Hun woede kanaliseren om de aandacht af te leiden, dan hoef je niets aan de achterliggende problemen te doen.
En het werkt uitstekend zoals je zelf ziet.
Als we weer sociaal gaan stemmen, dan neemt al dat geweld en die criminaliteit af en worden collectieven voorzieningen zoals de zorg weer betaalbaar. Het is het verschil tussen een goed leven voor iedereen of een uitstekend leven alleen voor de bovenste 10%. Ok, daar zijn we nog niet, maar die kant gaan we wel uit. Vooral omdat iedereen verwacht bij die bovenste 10% te horen. Kansberekening is voor sukkels.
Dan moet je ook stoppen met al die goedkope buitenlanders in dienst te nemen. Zeg gewoon tegen je HR manager dat je vanaf nu de helft meer wilt gaan betalen voor blanke Nederlanders.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Altijd datzelfde huilverhaal over zondebok dit en dat.
Als ik op een vrije dinsdagmiddag de stad in ga en vrijwel alleen maar hoofddoekjes, moslimjeugd op fatbikes en exotisch fruit tegenkom en allerlei vreemde talen om mij heen hoor. Nauwelijks een autochtoon zie.
Dan denk ik mwah mag wel een onsje minder. Ik wil graag Nederland een beetje Nederland houden als het mag.
Mee eens hoor. En anders outsource je de werkzaamheden maar naar Oost-Europa.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:42 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dan moet je ook stoppen met al die goedkope buitenlanders in dienst te nemen. Zeg gewoon tegen je HR manager dat je vanaf nu de helft meer wilt gaan betalen voor blanke Nederlanders.
Op zich is daar niks mis mee. Maar je moet je er denk ik in berusten dat we al voorbij het point of no return zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:36 schreef RamboDirk het volgende:
Dan denk ik mwah mag wel een onsje minder. Ik wil graag Nederland een beetje Nederland houden als het mag. Niet teveel gevraagd lijkt mij.
Dat laatste is wel leuk voor de winstgevendheid en de aandeelhouders, maar als veel bedrijven dat doen heeft de bevolking wel steeds minder geld om je spullen te kopen. Dan worden veel dingen, zoals de zorg, onbetaalbaar.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mee eens hoor. En anders outsource je de werkzaamheden maar naar Oost-Europa.
Even de feiten: Nederland is al heel veilig en egalitair. En iedereen kan hier al een goed leven hebben.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
Als we weer sociaal gaan stemmen, dan neemt al dat geweld en die criminaliteit af en worden collectieven voorzieningen zoals de zorg weer betaalbaar. Het is het verschil tussen een goed leven voor iedereen of een uitstekend leven alleen voor de bovenste 10%. Ok, daar zijn we nog niet, maar die kant gaan we wel uit. Vooral omdat iedereen verwacht bij die bovenste 10% te horen. Kansberekening is voor sukkels.
De zorg wordt onbetaalbaar vanwege demografie. Gewoon te weinig kinderen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat laatste is wel leuk voor de winstgevendheid en de aandeelhouders, maar als veel bedrijven dat doen heeft de bevolking wel steeds minder geld om je spullen te kopen. Dan worden veel dingen, zoals de zorg, onbetaalbaar.
Nou kunnen we dat laatste weer oplossen door die bedrijven en aandeelhouders meer belasting te laten betalen.
Dat vind ik een heel andere discussie, dat heeft niet veel met de migratie te maken.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, de migratie is een symptoom. Het is wat je doet als mensen de samenleving zien verbrokkelen en het in hun portemonnee voelen: een zondebok aanwijzen. Hun woede kanaliseren om de aandacht af te leiden, dan hoef je niets aan de achterliggende problemen te doen.
En het werkt uitstekend zoals je zelf ziet.
Daar kun je heel actief wel wat anders aan doen, zoals toen de babyboom gestart is.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De zorg wordt onbetaalbaar vanwege demografie. Gewoon te weinig kinderen.
Nee, dat geloof ik niet. Dan is er wel op een andere manier een tekort aan woningen wat er al minstens 150 jaar is.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar kun je heel actief wel wat anders aan doen, zoals toen de babyboom gestart is.
Facultairen dat er meer kinderen geboren worden.
Maar dan is het handig als dat autochtone Nederlanders zijn, die zijn veel probleemlozer.
Dus stop migratie zet veel uit, en de huizen komen vrij. Nog wat sleutelen aan de belasting en zorgen dat jongeren goed kunnen kopen en we zijn weer op het goede pad.![]()
Er zijn in de verstedelijkte gebieden volgens mij gewoon te weinig mannen met hersens en kracht, want de mannen met een hoge testosteronspiegel blijven kinderen produceren en oppotten in verstedelijkte gebieden.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De zorg wordt onbetaalbaar vanwege demografie. Gewoon te weinig kinderen.
Die vrijgevige Hicham toch. Maar laten we dit vooral een """mannenprobleem""" blijven noemen.quote:De voornaam Hicham (ook wel gespeld als Hichame of Hisham) is van Arabische oorsprong.
- Het komt veel voor in Noord-Afrikaanse landen zoals Marokko, Algerije en Tunesië.
- Ook in het Midden-Oosten, met name in landen als Syrië, Libanon, Jordanië en Egypte, is de naam bekend.
- De betekenis van Hicham/Hisham in het Arabisch verwijst vaak naar "vrijgevigheid" of "edelmoedigheid".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |