abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221730107
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 13:30 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Omdat diezelfde klagende vrouwen geen stop op de asielinstroom willen hebben en juist houden van de agressieve multikul. Deze excessen had je vroeger niet en kan tegenwoordig alleen verklaard worden door de aanwas van talloze zwarten en moslims. Maar dit is een aspect waar de klagers totaal niets van willen weten. Dusja blijf dan maar lekker janken over je onveiligheid.
Indeed, good riddance. Zo lang vrouwen overwegend op partijen blijven stemmen die indamming van migratie tegenhouden, zoals PRO en D66, heb ik weinig sympathie voor deze beweging.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221730145
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 17:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Einde van de 'wij eisen de nacht op' beweging omdat het rechts in de kaart speelt _O-

[ x ]
Te laat. Deze actie kwam na de moord op Anne Faber. En dat is geen toeval. Ze gebruikte opzettelijk de moord door een asielzoeker om te gaan 'demonstreren'. Veel racistischer krijg je het niet. En dan nu goede sier maken.

Nazi's op fietsen.
pi_221730330
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 september 2026 13:13 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
We hebben een mannenprobleem :(
'Mannen'probleem idd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221730336
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 13:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Te laat. Deze actie kwam na de moord op Anne Faber. En dat is geen toeval. Ze gebruikte opzettelijk de moord door een asielzoeker om te gaan 'demonstreren'. Veel racistischer krijg je het niet. En dan nu goede sier maken.

Nazi's op fietsen.
He? maar ze is die fietstocht gestaakt omdat het rechts in de kaart zou spelen. Is ze dan racistisch?
pi_221730343
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:14 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
He? maar ze is die fietstocht gestaakt omdat het rechts in de kaart zou spelen.
Gaslighting. Want juist dit stoppen zal rechts nog meer in de kaart spelen. Dat weten deze dames maar al te goed.

Je ziet hoe goed en sluw rechts-Nederland is georganiseerd.
pi_221746666
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Gaslighting. Want juist dit stoppen zal rechts nog meer in de kaart spelen. Dat weten deze dames maar al te goed.

Je ziet hoe goed en sluw rechts-Nederland is georganiseerd.
Leftoid mental gymnastics be like.
  maandag 7 september 2026 @ 15:35:38 #207
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221746734
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 13:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nazi's op fietsen.
Dus een stukje meefietsen voor het goede doel maakt je een Nazi? En kun je uitleggen 'waarom je het niet racistischer' kunt krijgen? Ze gingen volgens mij de nacht al opeisen voordat de kleur van de dader relevant werd. Die beweging komt uit Engeland, sinds 1977 en is door Nienke's gedicht omgezet naar een Nederlands initiatief. En volgens mij gebruiken ze een asielzoeker al helemaal niet als 'reden' voor deze demonstraties.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221746804
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 13:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Indeed, good riddance. Zo lang vrouwen overwegend op partijen blijven stemmen die indamming van migratie tegenhouden, zoals PRO en D66, heb ik weinig sympathie voor deze beweging.
Dat is inderdaad onbegrijpelijk.

Als je dat leest ga je je toch dingen afvragen. Bijvoorbeeld, hoe zou het komen dat wereldwijd vrijwel alle volkeren en beschavingen op een gegeven moment hebben besloten dat je vrouwen niet mee moet laten beslissen over belangrijke nationale zaken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221746823
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 september 2026 13:13 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
We hebben een mannenprobleem :(
"'Onze dochter werd een plankzaak'
Dat beamen twee ouders die hun verhaal doen tegen Nieuwsuur. Twee jaar geleden deden ze aangifte, na ernstige aanwijzingen dat hun dochter van vijf door een familielid seksueel was misbruikt. Nadat hun dochtertje door de politie was gehoord, bleef het lang stil.

Na ongeveer anderhalf jaar hoorden ze dat hun zaak een "plankzaak" werd, en er voorlopig niets ging gebeuren. Ze vrezen dat de vermeende dader doorgaat met het misbruiken van andere kinderen."

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)belanden-op-de-plank

39% van de zedenzaken wordt behandeld bij de politie sinds 2019.

Maar rechts Nederland heeft weer een figuurlijke 1 op de 10 verdachte met een migratieachtergrond gevonden en is nu weer voor vrouwenrechten! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2026 15:55:17 ]
pi_221746913
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 13:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
En de andere kant van die medaille is dat ze het gegeven paard niet alleen in de bek aan het kijken zijn, maar ook nog eens voor vanzelfsprekend aannemen. Mannen zorgen dat de nacht veilig is voor vrouwen of niet. Feitelijk is het een zeldzaam privilege in de wereldgeschiedenis, daar moet je zuinig op zijn maar ze schelden liever op de mannen die het ze gegeven hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221746915
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 15:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
"'Onze dochter werd een plankzaak'
Dat beamen twee ouders die hun verhaal doen tegen Nieuwsuur. Twee jaar geleden deden ze aangifte, na ernstige aanwijzingen dat hun dochter van vijf door een familielid seksueel was misbruikt. Nadat hun dochtertje door de politie was gehoord, bleef het lang stil.

Na ongeveer anderhalf jaar hoorden ze dat hun zaak een "plankzaak" werd, en er voorlopig niets ging gebeuren. Ze vrezen dat de vermeende dader doorgaat met het misbruiken van andere kinderen."

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)belanden-op-de-plank

39% van de zedenzaken wordt behandeld bij de politie sinds 2019.

Maar rechts Nederland heeft weer een figuurlijke 1 op de 10 verdachte met een migratieachtergrond gevonden en is nu weer voor vrouwenrechten! :)
Geen idee wat je probeert duidelijk te maken met dit warrige onsamenhangende verhaal.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221746976
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 16:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Geen idee wat je probeert duidelijk te maken met dit warrige onsamenhangende verhaal.
Leuke ad hominem. Nu zie je het ware gezicht weer van bepaalde mannen die nooit zo vocaal zijn als het gaat om verkrachting wanneer de verdachte geen migratieachtergrond draagt. :)
pi_221747135
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 16:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Leuke ad hominem. Nu zie je het ware gezicht weer van bepaalde mannen die nooit zo vocaal zijn als het gaat om verkrachting wanneer de verdachte geen migratieachtergrond draagt. :)
Ging jij niet weg ofzoiets?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221747145
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 17:13 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ging jij niet weg ofzoiets?
Voetballen denk ik. Doet die dagelijks.
pi_221747150
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Voetballen denk ik. Doet die dagelijks.
FB / Ambtenaar030 neemt afscheid

Hier doelde ik op.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221747159
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 17:16 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
FB / Ambtenaar030 neemt afscheid

Hier doelde ik op.
Mag niet van Danny :'(
pi_221747212
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 17:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Log dan gewoon uit.
pi_221752654
quote:
15s.gif Op maandag 7 september 2026 15:35 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Dus een stukje meefietsen voor het goede doel maakt je een Nazi? En kun je uitleggen 'waarom je het niet racistischer' kunt krijgen? Ze gingen volgens mij de nacht al opeisen voordat de kleur van de dader relevant werd. Die beweging komt uit Engeland, sinds 1977 en is door Nienke's gedicht omgezet naar een Nederlands initiatief. En volgens mij gebruiken ze een asielzoeker al helemaal niet als 'reden' voor deze demonstraties.
Ik snap dat sarcasme soms lastig te 'lezen' is. Maar......
  dinsdag 8 september 2026 @ 20:46:35 #219
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221754707
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 16:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik snap dat sarcasme soms lastig te 'lezen' is. Maar......
Wat stom van mij.... Bij nader inzien: een zeer grappige reactie. Excuses voor het vragen om verheldering.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221754728
Ga lekker door met links stemmen en het beestje niet bij de naam noemen dames.
Ik lig trouwens s'nachts op bed dus van mij hebben jullie geen last.

Succes ermee. :O
pi_221754753
quote:

[..]
Als je weg wil kan je ook gewoon uitloggen. En danny houdt je echt niet tegen als je je account op slot wil gooien. Is hij verplicht namelijk.

Dus je liegt hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 8 september 2026 @ 20:57:15 #222
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221754778
quote:

[..]
Je weet het niet van mij maar ik heb gehoord dat je in een FOK! deradicalisatie programma gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')