Indeed, good riddance. Zo lang vrouwen overwegend op partijen blijven stemmen die indamming van migratie tegenhouden, zoals PRO en D66, heb ik weinig sympathie voor deze beweging.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:30 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Omdat diezelfde klagende vrouwen geen stop op de asielinstroom willen hebben en juist houden van de agressieve multikul. Deze excessen had je vroeger niet en kan tegenwoordig alleen verklaard worden door de aanwas van talloze zwarten en moslims. Maar dit is een aspect waar de klagers totaal niets van willen weten. Dusja blijf dan maar lekker janken over je onveiligheid.
Te laat. Deze actie kwam na de moord op Anne Faber. En dat is geen toeval. Ze gebruikte opzettelijk de moord door een asielzoeker om te gaan 'demonstreren'. Veel racistischer krijg je het niet. En dan nu goede sier maken.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Einde van de 'wij eisen de nacht op' beweging omdat het rechts in de kaart speelt![]()
[ x ]
'Mannen'probleem idd.quote:
He? maar ze is die fietstocht gestaakt omdat het rechts in de kaart zou spelen. Is ze dan racistisch?quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Te laat. Deze actie kwam na de moord op Anne Faber. En dat is geen toeval. Ze gebruikte opzettelijk de moord door een asielzoeker om te gaan 'demonstreren'. Veel racistischer krijg je het niet. En dan nu goede sier maken.
Nazi's op fietsen.
Gaslighting. Want juist dit stoppen zal rechts nog meer in de kaart spelen. Dat weten deze dames maar al te goed.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:14 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
He? maar ze is die fietstocht gestaakt omdat het rechts in de kaart zou spelen.
Leftoid mental gymnastics be like.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gaslighting. Want juist dit stoppen zal rechts nog meer in de kaart spelen. Dat weten deze dames maar al te goed.
Je ziet hoe goed en sluw rechts-Nederland is georganiseerd.
Dus een stukje meefietsen voor het goede doel maakt je een Nazi? En kun je uitleggen 'waarom je het niet racistischer' kunt krijgen? Ze gingen volgens mij de nacht al opeisen voordat de kleur van de dader relevant werd. Die beweging komt uit Engeland, sinds 1977 en is door Nienke's gedicht omgezet naar een Nederlands initiatief. En volgens mij gebruiken ze een asielzoeker al helemaal niet als 'reden' voor deze demonstraties.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Te laat. Deze actie kwam na de moord op Anne Faber. En dat is geen toeval. Ze gebruikte opzettelijk de moord door een asielzoeker om te gaan 'demonstreren'. Veel racistischer krijg je het niet. En dan nu goede sier maken.
Nazi's op fietsen.
Dat is inderdaad onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Indeed, good riddance. Zo lang vrouwen overwegend op partijen blijven stemmen die indamming van migratie tegenhouden, zoals PRO en D66, heb ik weinig sympathie voor deze beweging.
"'Onze dochter werd een plankzaak'quote:
En de andere kant van die medaille is dat ze het gegeven paard niet alleen in de bek aan het kijken zijn, maar ook nog eens voor vanzelfsprekend aannemen. Mannen zorgen dat de nacht veilig is voor vrouwen of niet. Feitelijk is het een zeldzaam privilege in de wereldgeschiedenis, daar moet je zuinig op zijn maar ze schelden liever op de mannen die het ze gegeven hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Indeed, good riddance. Zo lang vrouwen overwegend op partijen blijven stemmen die indamming van migratie tegenhouden, zoals PRO en D66, heb ik weinig sympathie voor deze beweging.
Geen idee wat je probeert duidelijk te maken met dit warrige onsamenhangende verhaal.quote:Op maandag 7 september 2026 15:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
"'Onze dochter werd een plankzaak'
Dat beamen twee ouders die hun verhaal doen tegen Nieuwsuur. Twee jaar geleden deden ze aangifte, na ernstige aanwijzingen dat hun dochter van vijf door een familielid seksueel was misbruikt. Nadat hun dochtertje door de politie was gehoord, bleef het lang stil.
Na ongeveer anderhalf jaar hoorden ze dat hun zaak een "plankzaak" werd, en er voorlopig niets ging gebeuren. Ze vrezen dat de vermeende dader doorgaat met het misbruiken van andere kinderen."
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)belanden-op-de-plank
39% van de zedenzaken wordt behandeld bij de politie sinds 2019.
Maar rechts Nederland heeft weer een figuurlijke 1 op de 10 verdachte met een migratieachtergrond gevonden en is nu weer voor vrouwenrechten!
Leuke ad hominem. Nu zie je het ware gezicht weer van bepaalde mannen die nooit zo vocaal zijn als het gaat om verkrachting wanneer de verdachte geen migratieachtergrond draagt.quote:Op maandag 7 september 2026 16:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Geen idee wat je probeert duidelijk te maken met dit warrige onsamenhangende verhaal.
Ging jij niet weg ofzoiets?quote:Op maandag 7 september 2026 16:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Leuke ad hominem. Nu zie je het ware gezicht weer van bepaalde mannen die nooit zo vocaal zijn als het gaat om verkrachting wanneer de verdachte geen migratieachtergrond draagt.
FB / Ambtenaar030 neemt afscheidquote:Op maandag 7 september 2026 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Voetballen denk ik. Doet die dagelijks.
Mag niet van Dannyquote:Op maandag 7 september 2026 17:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
FB / Ambtenaar030 neemt afscheid
Hier doelde ik op.
Ik snap dat sarcasme soms lastig te 'lezen' is. Maar......quote:Op maandag 7 september 2026 15:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dus een stukje meefietsen voor het goede doel maakt je een Nazi? En kun je uitleggen 'waarom je het niet racistischer' kunt krijgen? Ze gingen volgens mij de nacht al opeisen voordat de kleur van de dader relevant werd. Die beweging komt uit Engeland, sinds 1977 en is door Nienke's gedicht omgezet naar een Nederlands initiatief. En volgens mij gebruiken ze een asielzoeker al helemaal niet als 'reden' voor deze demonstraties.
Wat stom van mij.... Bij nader inzien: een zeer grappige reactie. Excuses voor het vragen om verheldering.quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik snap dat sarcasme soms lastig te 'lezen' is. Maar......
Als je weg wil kan je ook gewoon uitloggen. En danny houdt je echt niet tegen als je je account op slot wil gooien. Is hij verplicht namelijk.quote:
Je weet het niet van mij maar ik heb gehoord dat je in een FOK! deradicalisatie programma gaat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |