Ironisch genoeg is zij onderdeel van het probleem. Met je inclusie.quote:GroenLinks-wethouder Mariëlle Vavier (Inclusie) hield tijdens het protest in Den Haag een toespraak.
Nee alleen dat er al 6000 topics hier zijn over exact zelfde onderwerpquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:13 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Is mijn veronderstelling te simpel denk je?
Dit is echter zeer actueel, en vindt op dit moment letterlijk plaats. Had er nog niet over gelezen op het forum. Ik hoop dat de Dolle Mina’s hun doel zullen bereiken en er meer bewustwording ontstaat onder de mannen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee alleen dat er al 6000 topics hier zijn over exact zelfde onderwerp![]()
![]()
Kijk eens dom, hou maar weer op.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:18 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dit is echter zeer actueel, en vindt op dit moment letterlijk plaats. Had er nog niet over gelezen op het forum. Ik hoop dat de Dolle Mina’s hun doel zullen bereiken en er meer bewustwording ontstaat onder de mannen.
Tja ik begrijp het ergens wel. Het kan soms een beetje dat vervelende oerdrift zijn, snap je? Ik vind het wel fijn dat er nu zo veel discussie over is, want ook ik heb misschien wel zin om eens een vrouw van haar fiets te trekken en me eens flink op haar uit te leven. En ik ben vast niet de enige. In minecraftquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik voel me eerlijk gezegd behoorlijk in een hoek gedrukt als man. Ik maak nooit 'foute' opmerkingen naar vrouwen en al helemaal niet in een donker park of whatever. Hell, ik durf vrouwen amper aan te spreken als ze er wel op zitten te wachten
Ik vind dat het wel heel erg vrouwen tegen mannen is in de berichtgeving afgelopen weken.
Beter gaan ze bij Alberto klagen, die loopt altijd de park te checken.
Vooral dat laatste. Het mag niet gezegd worden. Juist daarin schuilt het gevaar van wegkijken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:39 schreef Thorelf het volgende:
ik ben een vrouw...en ik vind dit te overtrokken! en het probleem omzeilen. in de nacht alleen fietsen is en was nooit helaas verstandig, maar ... wat men nu doet .vind ik te ver gaan ! en men durft het beestje niet bij de naam te noemen!!
Leg eens uit?quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is zij onderdeel van het probleem. Met je inclusie.
En? Doel bereikt? Hou je voortaan je handen thuis?quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:18 schreef Joppiez het volgende:
Dit is echter zeer actueel, en vindt op dit moment letterlijk plaats. Had er nog niet over gelezen op het forum. Ik hoop dat de Dolle Mina’s hun doel zullen bereiken en er meer bewustwording ontstaat onder de mannen.
ja bewustwording is altijd goed! maar ik denk niet dat dat het punt is! Nederland moet zich bewust worden!! waar het mee bezig is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:18 schreef Joppiez het volgende:
[..]
waarom zeg je dit?quote:Op zondag 31 augustus 2025 02:10 schreef the-eye het volgende:
Ik heb heel de avond voor de kroeg gewacht en als ik een vrouw alleen weg zag fietsen ben ik er achteraan gefietst om er zeker van te zijn dat ze veilig thuis kwam. Wel weer jammer dat m'n goeie bedoelingen telkens op de proef gesteld werden want ze leken er allemaal een soort wedstrijd van te willen maken. Ik ben bekaf nu
Oh.... je vindt het borstklopperij?quote:
De mannen alleen...quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb net dronken gefietst zonder een vrouw aan te spreken of raken. Uit solidariteit.
nee vind ik zeker niet... ,maar uiteindelijk zijn jullie de gebeten hond! en dat is wat ik bedoelde... en daarom reageer ik zoquote:Op zondag 31 augustus 2025 02:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Oh.... je vindt het borstklopperij?
Nou don't worry hoor. Ik had een hoody op dus niemand weet dat ik het was
Avondklok voor mannen. Prima idee.quote:Op zondag 31 augustus 2025 02:56 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nog eventjes mogen mannen nachts niet buiten. Anders kunnen vrouwen niet op straat.
Een aandacht voor vrouwen zijn prima, ook zijn er plekken waar mannen niet veilig op straat kunnen.
Dat kan ook niet, alleen hoor je nauwelijks over.
Ik vind dat aandacht namelijk te eenzijdig. Het moet voor iedereen zijn, niet alleen voor vrouwen.
Iedereen moet op elke gewenste tijdstip veilig op straat kunnen.
nee avondklok voor mensen die de westerse wereld niet aankunnen... zelf invullen wie!!! En ja we hebben genoeg eigen creeps!quote:Op zondag 31 augustus 2025 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Avondklok voor mannen. Prima idee.
Er zijn niet genoeg vrouwen die nachtwerk willen doen om dat een succes te laten zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2025 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
wtf?quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:00 schreef Joppiez het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-heel-nederland.html
Vrouwen eisen de nacht op. Blijkbaar is er een groot maatschappelijk probleem (te veel geile mannen?) waardoor het voor vrouwen lastig is met name ‘s nachts met een veilig gevoel op straat te kunnen. Allemaal door mannen die hun handjes niet thuis kunnen houden.
En non-binair 24/7?quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:05 schreef UitStraling het volgende:
De oplossing is vrij simpel, overdag mannen op straat, vrouwen de nacht, of boerka's aan, dat zal helpen om al die snode mannen niet in verleiding te brengen.
Zeg je nou dat vrouwen lui zijn?quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Er zijn niet genoeg vrouwen die nachtwerk willen doen om dat een succes te laten zijn.
Wel Alcohol in de supermarkt tot 10?quote:Op zondag 31 augustus 2025 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Onvoldoende arbeidsparticipatie is wel een typisch vrouwenprobleem ja.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg je nou dat vrouwen lui zijn?
Onverwachte post, dit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:16 schreef Joppiez het volgende:
Vraag me af of de Dolle Mina’s ook langs alle AZCs en opvanglocaties gefietst zijn want laten we eerlijk zijn, daar verblijven toch wel een hoop mannen die een lesje ‘hoe met vrouwen om te gaan’ goed kunnen gebruiken.
Het ligt er dik bovenop bij welke groep het probleem (vooral) ligt, maar we maken er nu een wedstrijdje van dit te negeren. Vermakelijk toch? Zolang de cognitieve dissonantie zo aanwezig blijft zal er in ieder geval niks veranderen, helaas voor de Dolle Mina’s.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Onverwachte post, dit.
Het topic leek wat te ruiken naar "Witte Nederlandse mannen moeten eens leren vrouwen met rust te laten!".
Ben blij deze post te zien!
Wees eerlijk; je eerste posts waren nogal misleidend!quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:52 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het ligt er dik bovenop bij welke groep het probleem (vooral) ligt, maar we maken er nu een wedstrijdje van dit te negeren. Vermakelijk toch? Zolang de cognitieve dissonantie zo aanwezig blijft zal er in ieder geval niks veranderen, helaas voor de Dolle Mina’s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |