abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218637089
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 02:56 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nog eventjes mogen mannen nachts niet buiten. Anders kunnen vrouwen niet op straat.

Een aandacht voor vrouwen zijn prima, ook zijn er plekken waar mannen niet veilig op straat kunnen.
Dat kan ook niet, alleen hoor je nauwelijks over.

Ik vind dat aandacht namelijk te eenzijdig. Het moet voor iedereen zijn, niet alleen voor vrouwen.
Iedereen moet op elke gewenste tijdstip veilig op straat kunnen.
Avondklok voor mannen. Prima idee.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_218637100
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 02:57 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
nee avondklok voor mensen die de westerse wereld niet aankunnen... zelf invullen wie!!! En ja we hebben genoeg eigen creeps!
pi_218637109
Ik eis altijd de straten op mij pakken ze niet. En ik ben niet eens een vrouw 8-)
  zondag 31 augustus 2025 @ 07:25:01 #34
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_218637364
quote:

[..]
Er zijn niet genoeg vrouwen die nachtwerk willen doen om dat een succes te laten zijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_218637411
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:00 schreef Joppiez het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-heel-nederland.html

Vrouwen eisen de nacht op. Blijkbaar is er een groot maatschappelijk probleem (te veel geile mannen?) waardoor het voor vrouwen lastig is met name ‘s nachts met een veilig gevoel op straat te kunnen. Allemaal door mannen die hun handjes niet thuis kunnen houden.
wtf?
Nachten zijn voor hoeren operators en ongedierte???
pi_218637447
De oplossing is vrij simpel, overdag mannen op straat, vrouwen de nacht, of boerka's aan, dat zal helpen om al die snode mannen niet in verleiding te brengen.
pi_218637463
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:05 schreef UitStraling het volgende:
De oplossing is vrij simpel, overdag mannen op straat, vrouwen de nacht, of boerka's aan, dat zal helpen om al die snode mannen niet in verleiding te brengen.
En non-binair 24/7?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218637476
Vraag me af of de Dolle Mina’s ook langs alle AZCs en opvanglocaties gefietst zijn want laten we eerlijk zijn, daar verblijven toch wel een hoop mannen die een lesje ‘hoe met vrouwen om te gaan’ goed kunnen gebruiken.
pi_218637479
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:25 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Er zijn niet genoeg vrouwen die nachtwerk willen doen om dat een succes te laten zijn.
Zeg je nou dat vrouwen lui zijn?
U MAD?
  zondag 31 augustus 2025 @ 08:20:42 #40
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218637503

Een tweeluik op nos.nl @Zipportal
pi_218637665
quote:

[..]
Wel Alcohol in de supermarkt tot 10?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 31 augustus 2025 @ 09:09:38 #43
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218637759
Even lekker met de dames een fietsrondje gedaan vannacht. In onze houtje touwtje jassen.

Het viel eigenlijk best mee.
  zondag 31 augustus 2025 @ 09:26:34 #44
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_218638016
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zeg je nou dat vrouwen lui zijn?
Onvoldoende arbeidsparticipatie is wel een typisch vrouwenprobleem ja.

Dat zie je ook bij het percentage parttimers.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_218638090
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:16 schreef Joppiez het volgende:
Vraag me af of de Dolle Mina’s ook langs alle AZCs en opvanglocaties gefietst zijn want laten we eerlijk zijn, daar verblijven toch wel een hoop mannen die een lesje ‘hoe met vrouwen om te gaan’ goed kunnen gebruiken.
Onverwachte post, dit.
Het topic leek wat te ruiken naar "Witte Nederlandse mannen moeten eens leren vrouwen met rust te laten!".

Ben blij deze post te zien! ^O^
pi_218638110
Ik had de link nog niet aangeklikt, maar die Dolle Mina's zijn echt wereldvreemd; denken ze echt dat dat aanrandingen e.d. plaats vinden omdat mannen vrouwen haten?
pi_218638225
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:35 schreef ToT het volgende:

[..]
Onverwachte post, dit.
Het topic leek wat te ruiken naar "Witte Nederlandse mannen moeten eens leren vrouwen met rust te laten!".

Ben blij deze post te zien! ^O^
Het ligt er dik bovenop bij welke groep het probleem (vooral) ligt, maar we maken er nu een wedstrijdje van dit te negeren. Vermakelijk toch? Zolang de cognitieve dissonantie zo aanwezig blijft zal er in ieder geval niks veranderen, helaas voor de Dolle Mina’s.
pi_218638273
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:52 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Het ligt er dik bovenop bij welke groep het probleem (vooral) ligt, maar we maken er nu een wedstrijdje van dit te negeren. Vermakelijk toch? Zolang de cognitieve dissonantie zo aanwezig blijft zal er in ieder geval niks veranderen, helaas voor de Dolle Mina’s.
Wees eerlijk; je eerste posts waren nogal misleidend! ;) Sarcastisch bedoeld misschien, maar met platte tekst is dat wat moeilijk op te merken.
Je username doet ook wat aan joop.nl denken. ;)

Maar goed, uiteraard gebeuren deze dingen niet alleen door asielzoekers e.d. en is het wel zo dat in het uitgaansleven ook wel altijd het één en ander gebeurd is, maar er was laatst een topic over dat moorden e.d. (ook op vrouwen) sterk verminderd is in de loop der jaren?
Dat gaat dus de goede kant op, maar AZC's en dergelijken lijken deze trend wat te verstoren. Zie ook in Engeland met al die rape gangs daar enzo.
pi_218638291
Moeten zij weten. Dan slaap ik toch
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_218638308
Dan eisen wij mannen de dag op. Alles mag, de politie komt je niet helpen.
pi_218638337
Eis eerst het land maar terug, dan komt die nacht vanzelf wel.
pi_218638376
Ja heel goed, lekker met een hippe leus en een ludieke actie het gevoel krijgen alsof je iets doet. Maar vergeet niet om ook een statement op social media te zetten! Gestoorde moordenaars houden vaak pas op als je je profielfoto hebt aangepast.
pi_218638557
quote:
3s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja heel goed, lekker met een hippe leus en een ludieke actie het gevoel krijgen alsof je iets doet. Maar vergeet niet om ook een statement op social media te zetten! Gestoorde moordenaars houden vaak pas op als je je profielfoto hebt aangepast.
Vergeet niet om een zwart vlaggetje ⚑ in je profiel te zetten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218638579
Prachtig om te zien hoe het overgrote deel van de mannen op Fok! Niet doorheeft dat de manier waarop alle mannen worden weggezet in deze veel weg heeft hoe ze zelf immigranten zien.

Het overgrote gedeelte doet niks fout, maar ach, gooi het allemaal op 1 hoop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2025 10:37:12 ]
pi_218638606
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:36 schreef Shotty het volgende:
Prachtig om te zien hoe het overgrote deel van de mannen op Fok! Niet doorheeft dat de manier waarop alle mannen worden weggezet in deze veel weg heeft hoe ze zelf immigranten zien.

Het overgrote gedeelte doet niks fout, maar ach, gooi het allemaal op 1 hoop.
Per capita.

Geldt ook hier.
Er is een over representatieve hoeveelheid uit bepaalde “minderheid” groepen die dit soort dingen doen.
Waardoor er zoveel onbetrouwbare figuren er tussen zitten, naar verhouding versus autochtone mannen waar jij het blijkbaar over hebt, dat ook de goeie eruit geflikkerd gaan worden.

Nee wij zijn niet als immigranten, Onzinnige vergelijking.
pi_218638632
Als ik in het donker naar huis fiets door een gure steeg als man voel ik me ook niet veilig.

En dan dingen zeggen zoals "Mannen moeten... blabla"
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 augustus 2025 @ 10:44:55 #57
22565 asco
Los in deze tent
pi_218638656
twitter

Dat smoelwerk van dat vrouwmens zegt ALLES. :r
Succes met het oplossen van jullie problemen dames! ^O^
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:05:44 #58
3542 Gia
User under construction
pi_218638814
quote:
6s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Las vanochtend in de krant dat ik aan de andere kant van de straat moet gaan lopen als ik een vrouw tegenkom. Anders ben ik onderdeel van het probleem.

Ik wil graag meedenken en ik zeg er ook regelmatig wat van tegen andere mannen als ik opmerkingen niet vind kunnen maar ik ga niet fucking zigzaggend de straat over. :')

En in een ander artikel stond een opsomming van (subjectief) onveilige locaties voor vrouwen. De helft van die locaties kom ik als man ook liever niet 's nachts.

Ik voel me eerlijk gezegd behoorlijk in een hoek gedrukt als man. Ik maak nooit 'foute' opmerkingen naar vrouwen en al helemaal niet in een donker park of whatever. Hell, ik durf vrouwen amper aan te spreken als ze er wel op zitten te wachten :')

Ik vind dat het wel heel erg vrouwen tegen mannen is in de berichtgeving afgelopen weken.

Beter gaan ze bij Alberto klagen, die loopt altijd de park te checken.
*zucht* Dat was ik, in een ander topic en het was een grapje! Jij zei dat je bang was om pepperspray in je gezicht te krijgen als je een vrouw alleen tegen zou komen, die op voorhand al de zenuwen heeft. Toen zei ik dat je dan maar aan de andere kant van de straat moet gaan lopen. Zoals er nu ook gezegd wordt dat vrouwen dan maar niet meer alleen over straat moeten gaan, jongedames door de ouders opgehaald moeten worden na een avondje stappen, enz.....
Er heerst hier tegenwoordig een cultuur dat beoogde slachtoffers zich maar aan moeten passen om te voorkomen dat ze slachtoffer worden.

Dames niet meer alleen over straat, degelijk gekleed, geen korte rokjes.
Heren die bang zijn gepeppersprayed te worden, moeten dan ook maar vermijden een dame te passeren.

Wel erbij vertellen waarop ik reageerde Dagoduckje
pi_218638911
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:44 schreef asco het volgende:
[ x ]

Dat smoelwerk van dat vrouwmens zegt ALLES. :r
Succes met het oplossen van jullie problemen dames! ^O^
Al die vrouwen zijn heel erg veilig.
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:18:35 #60
3542 Gia
User under construction
pi_218638918
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:52 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Sterker nog, bij die groep Dolle mina's zitten waarschijnlijk ook veel Palliewappies, die nu een beetje in een spagaat terecht komen. Dus voor de zekerheid er maar een bord bij dat "Femicide geen asielprobleem" is, maar een mannenprobleem.
Ja, koekoek, tuurlijk is het een mannenprobleem als vrouwen verkracht en vermoord worden. Dat wordt in het algemeen niet door andere vrouwen gedaan. Maar de vraag is 'welke mannen'? En dan moet de conclusie toch luiden dat het binnen een relatie vaak gaat om Westerse mannen. Maar hier gaat het om geweld op straat tegen willekeurige vrouwen. En het zijn, helaas, meestal islamitische asielzoekers die zich hier schuldig aan maken. Die zien een vrouw alleen als loslopend wild.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')