SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
jij slaapt zo toch? :quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvallend veel vrouwen die een levenslange drang hebben naar kinderspullen.
Wij mannen lopen toch ook niet rond in een Star Wars pyjama?
hoop over te vertellen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Het topic over het syndroom van US ging wel hard zeg.
Apart he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Wie immer. Ik heb ook een Arkham Asylum athletic team T- shirt. Reflects my mood.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Die kijken ook altijd boos?
Kort slurfje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
jij slaat zo toch? :
[ afbeelding ]
Ik ken dat broekje wel van een ordinaire verjaardagquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
jij slaat zo toch? :
[ afbeelding ]
Goede game wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef Barbusse het volgende:
Wie immer. Ik heb ook een Arkham Asylum athletic team T- shirt. Reflects my mood.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 30 augustus 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Die kijken ook altijd boos?
"een" verjaardag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken dat broekje wel van een ordinaire verjaardag
Gekocht op groei.quote:
MAX VERSTAPPENquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze. Echt Hema, tutuduu.
[ afbeelding ]
Ouderwetse gezelligheid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Mijn zwager had dat broekje aan terwijl hij op tafel stond te dansen en een oudtante probeerde uit alle macht aan dat slurfje te trekken terwijl ze hysterisch aan het joelen was.quote:
Goede game wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie immer. Ik heb ook een Arkham Asylum athletic team T- shirt. Reflects my mood.
idd helemaal niets.quote:
die blauwe neef begonquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt FOK! van veel de schuld geven, maar dit doe je toch echt zelf
Heul niet.quote:
Dat was ook zo, want de quote was eerst verkeerd en tijdens mijn reply maakte ik de quote in orde. En Bard fixte zijn eigen post.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh excuses, dacht dat hij zelf begon
Lees mijn post boven deze eensquote:
jij hoort als mod gewoon te fiksenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was ook zo, want de quote was eerst verkeerd en tijdens mijn reply maakte ik de quote in orde. En Bard fixte zijn eigen post.
neequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lees mijn post boven deze eens
Ik maak het wel weer direct weer ongedaan met m'n bloedrode "Nobody expects the Spanish inquisition!" Monthy Python shirt.quote:
zo los je kwootverkloot opquote:
Zal jou eens fiksen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hoort als mod gewoon te fiksen
Neequote:
goeie kwootquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak het wel weer direct weer ongedaan met m'n bloedrode "Nobody expects the Spanish inquisition!" Monthy Python shirt.
So that's a win.
I guess.
[ /quote]
kwootverkloot
[ /quote]
Getriggerd
zie je bent het met me eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
jij hoort als mod gewoon te fiksen
quote:
Iedereen is tegenwoordig snel getriggeredquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Was toch een tijdje in de R&P SC of in singles SC ofzo, dat we opzettelijk met die quotes gingen kutten, iedereen getriggered
mooie tijden.
De tijdsgeestquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig snel getriggered
Of allemaal sneeuwvlokjes.quote:
Dat ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of allemaal sneeuwvlokjes.
Doe je werk eens, vuige modquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens fiksen.
[..]
Nee
WAS JIJ DAT?!?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Was toch een tijdje in de R&P SC of in singles SC ofzo, dat we opzettelijk met die quotes gingen kutten, iedereen getriggered
mooie tijden.
is gewoon de goeie speler/codec regelen niet sneller?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Het zware leven van een piraat. Een filmpje willen kijken en erachter komen dat je tv faalt met het bestandsformat en je dus niet die film in de pure kwaliteit kan kijken. Dus filmpje moet even door m'n pc geconverteerd worden, waardoor ik hem niet meer kan kijken vandaag
De vraag is nu of dat filmpje de moeite waard gaat zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Het zware leven van een piraat. Een filmpje willen kijken en erachter komen dat je tv faalt met het bestandsformat en je dus niet die film in de pure kwaliteit kan kijken. Dus filmpje moet even door m'n pc geconverteerd worden, waardoor ik hem niet meer kan kijken vandaag
Dr Strange staat hoog aangeschrevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De vraag is nu of dat filmpje de moeite waard gaat zijn.
Niet nodigquote:
Oh. Ik ben een bietje Marvel moe, dus geen oordeelquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dr Strange staat hoog aangeschreven
Verdorie het enige wat hoeft te gebeuren is mkv omzetten naar mp4. Waarom die tv daar zo moeilijk over doet, Joost mag het weten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
is gewoon de goeie speler/codec regelen niet sneller?
Ik ben bezig met een marathon in opmaat naar Endgame. Allemaal films die ik nog nooit gezien hebquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh. Ik ben een bietje Marvel moe, dus geen oordeel
mkv en mp4 zijn containerformats.. de gebruikte videocodec kan compleet verschillen per bestandquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdorie het enige wat hoeft te gebeuren is mkv omzetten naar mp4. Waarom die tv daar zo moeilijk over doet, Joost mag het weten.
En ik kan van tevoren niet zien of iets die stomme combinatie is. mkv is op zich niets mis mee, bijna alles is mkv. Alleen als het ook nog Dolby Vision is gaat alles naar de pleuris.
Jeetje wat moeilijk doen als je dan gewoon even Disney abonnement kan nemen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een marathon in opmaat naar Endgame. Allemaal films die ik nog nooit gezien heb
Neequote:
Correct, met normale HDR heeft die tv geen enkel probleemquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mkv en mp4 zijn containerformats.. de gebruikte videocodec kan compleet verschillen per mkv
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje wat moeilijk doen als je dan gewoon even Disney abonnement kan nemen.
Mijn tv vreet geen mkvquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdorie het enige wat hoeft te gebeuren is mkv omzetten naar mp4. Waarom die tv daar zo moeilijk over doet, Joost mag het weten.
En ik kan van tevoren niet zien of iets die stomme combinatie is. mkv is op zich niets mis mee, bijna alles is mkv. Alleen als het ook nog Dolby Vision is gaat alles naar de pleuris.
Ja dit. Scheelt een hoop frustraties.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die staat drie kamers verderop. Zo technisch ben ik niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn tv vreet helemaal niks..
de pc eronder alles..
snap ik..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die staat drie kamers verderop. Zo technisch ben ik niet.
Oeh zal ik anders even inloggen bij prime nu ik toch voor de tv zit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dus de eerste Dr. Strange film? Die is tof. Alles na Avengers Endgame is imho meh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een marathon in opmaat naar Endgame. Allemaal films die ik nog nooit gezien heb
Ik zocht laatst die oude I know what you did last summer. Had ik per ongeluk die nieuwe gedownload in het Russisch, met de telefoon opgenomen in de biosquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik..
overigens doe ik nu ook sneller gewoon abo afsluiten hoor, films downloaden is ook maar gedoe met goeie versie zoeken
Guardians was nog leuk. En Thunderbolts was ook nog Oké.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dus de eerste Dr. Strange film? Die is tof. Alles na Avengers Endgame is imho meh.
Mod onwaardig ditquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zocht laatst die oude I know what you did last summer. Had ik per ongeluk die nieuwe gedownload in het Russisch, met de telefoon opgenomen in de bios2002 vibes.
Ik kon me voor die laatste niet eens naar de bios slepenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Guardians was nog leuk. En Thunderbolts was ook nog Oké.
Ja is goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh zal ik anders even inloggen bij prime nu ik toch voor de tv zit?
Ja ik weet ook niet of ik wel op dat multiverse geneuzel zit te wachtenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dus de eerste Dr. Strange film? Die is tof. Alles na Avengers Endgame is imho meh.
Het is alleen maar timely-wimely wobbly-bobbely bullshit imho. Ik haakte af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet of ik wel op dat multiverse geneuzel zit te wachten
Ik zat niet echt helemaal in de marvel films en had toen Disney+, en hoorde allemaal goede dingen over endgame. Heb Infinity War aangezet en was verkocht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is alleen maar timely-wimely wobbly-bobbely bullshit imho. Ik haakte af.
Maar das mijn smaak. Alles voor en tijdens Endgame is
waarom jou een schuldgevoel geven?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:45 schreef Ama het volgende:
Maar echt hoe hebben ze zelf niet door dat is vervelend is voor buren. En dan mij een schuldgevoel geven als ze een tijdje weg is.
Maar dan gaat ze ze weer slaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom jou een schuldgevoel geven?
gewoon nu naartoe lopen en vragen of ze die honden stil kunnen houden
Nou ze stond hier vorig weekend aan de deur en toen zei ze dat het door mij kwam dat ze een tijd weg is gebleven. Omdat ik heel veel heb geklaagd over die honden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom jou een schuldgevoel geven?
gewoon nu naartoe lopen en vragen of ze die honden stil kunnen houden
Beginnen met het eindequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat niet echt helemaal in de marvel films en had toen Disney+, en hoorde allemaal goede dingen over endgame. Heb Infinity War aangezet en was verkocht.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ze stond hier vorig weekend aan de deur en toen zei ze dat het door mij kwam dat ze een tijd weg is gebleven. Omdat ik heel veel heb geklaagd over die honden.
Ze is wel heel intimiderend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan gaat ze ze weer slaan
Ja dat kon anders zei ze. Nou ik dacht laat maar eens zien deze week maar goed je had wel door denk ik dat dit niet het eerste was deze week wat ik zei. Ze kan er nog steeds niet mee omgaan en die vriendin van haar ook niet.quote:
Verhuurder wil alleen maar cashen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat kon anders zei ze. Nou ik dacht laat maar eens zien deze week maar goed je had wel door denk ik dat dit niet het eerste was deze week wat ik zei. Ze kan er nog steeds niet mee omgaan en die vriendin van haar ook niet.
Ondertussen snap ik niet dat de verhuurder het gewoon prima vindt dat je drie grote honden in zo'n huisje doet.
Niet met een insuline spuit in haar been.quote:
Florence is welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:56 schreef Ama het volgende:
Ik probeer dus een film te kijken. Het is een Florence Pugh avondje.
Daar ben ik echt te braaf voor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet met een insuline spuit in haar been.
Just sayin'...
Oh is zeker een knappe vrouw!quote:
Graag gedaan.quote:
snurkkatquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
Ze kan beter ook een kat nemen.
[ link | afbeelding ]
Je hebt nog steeds geen ban te pakken, goed bezig Ettoquote:
heb vlinder te pakken ahahahahahaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen ban te pakken, goed bezig Etto
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat is wel echt zo hoor. Liep eens door Amsterdam en kon daar zelfs nergens een wc vindenMocht ook nergens naar de wc in een winkel. Was 's ochtends en de restaurants waren nog dicht
Maar misschien had het daar ook niet gemogen als je er niet ging zitten om wat te eten/drinken, geen idee.
Ja er is genoeg over de VS te klagen, maar dat is daar wel echt goed geregeld. Ook gewoon bij alle tankstations, zonder dat je van alles moet kopen of er voor betalen zoals in NLquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De VS, daar kun je echt overal naar de wc.
De insuline spuit heeft haar werk gedaan dusquote:
Hey mscholquote:
Straks gewoon weer met de Schultenbrau in de voortuin als de zon schijnt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:31 schreef UitStraling het volgende:
GroenLinks-wethouder Mariëlle Vavier van Inclusie,
" ALLE MANNEN MOETEN VERANDEREN!!!"
Even kijk of ik daar zin in heb op zondagochtend heur.
Terug tussen de palmbomen ipv de wolkenkrabbersquote:
Groot dorpquote:
ja Hongkong heeft echt gigantisch veel wolkenkrabbersquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terug tussen de palmbomen ipv de wolkenkrabbers
ja zekerquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je blij dat je weer op het eiland bent?
quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zekerAltijd weer blij terug te komen hier
ja honden kwamen net gedag zeggen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]Waarschijnlijk hadden al je huisdieren je wel gemist.
Staan ze dan voor het hek te blaffen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja honden kwamen net gedag zeggen.
De spinnetjes ook?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja honden kwamen net gedag zeggen.
nee ze komen kwispelend even kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Staan ze dan voor het hek te blaffen?
Oh, dat klinkt heel beschaafd.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze komen kwispelend even kijken
Maar die hebben jou wel gemistquote:
Ze komen zo even langs.quote:
Zijn dat de beestjes die bij ballie zitten?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag een filmpje dat mensen op zoek gingen naar die orb weavers en ze op hun armen lieten lopen. Daar had ik ook wel een beetje moeite mee moet ik toegeven.
quote:
quote:
Dat had ik ook overgeslagen denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag een filmpje dat mensen op zoek gingen naar die orb weavers en ze op hun armen lieten lopen. Daar had ik ook wel een beetje moeite mee moet ik toegeven.
Hoe vaak ga je nu? Voor m'n gevoel elke dagquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
misschien als de wasmachine klaar is maar naar de sportschool gaan.
4 a 5 keer per weekquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nu? Voor m'n gevoel elke dag![]()
Hier is het perfect weer vandaag, 23 graden en geen wolkje aan de hemel. Ga op m'n ligbedje liggen met een boek, en vanmiddag met de mountainbike erop uit.
Nopes. geen enkele vraag gehadquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen problemen gehad bij de douane deze keer?
Lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nu? Voor m'n gevoel elke dag![]()
Hier is het perfect weer vandaag, 23 graden en geen wolkje aan de hemel. Ga op m'n ligbedje liggen met een boek, en vanmiddag met de mountainbike erop uit.
Watquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
3640
1820
910
455 okee 773 nu al
14.560 = 2 * 2 * 2 * 2 * 2 * 5 * 7 * 13
Smoesjesquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was eigenlijk van plan vanavond te gaan sporten. Maar had gister een korte nacht; en vanavond ook al etentje.
Welkom in mijn hoofd. Donder nu maar weer opquote:
ook zn eigen hond toch?quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Lees net dat verhaal van die man die in Rotterdam is verscheurd door de hond van zijn dochter. Ik ga vanmiddag even heel hard hondje knuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zou er vandaag pas mee beginnen dus dit had ik niet verwacht.
Your beauty never ever scared me.
Ja ik ga wel gewoon naar buiten om stapjes te zettenquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welkom in mijn hoofd. Donder nu maar weer op
maar mountainbike heeft er meestal tig toch, dan is dat wel raarquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Denk ook omdat ik me dood fiets op die mountainbike.Lichtste versnelling is te licht en de tweede is zwaarder dan deze fiets.
Eentje van hemzelf en eentje van zijn kleindochterquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee honden van 9 maanden. Kan best eentje van hem was
Ik heb er ook een beetje ruzie mee want de versnelling moet je op dezelfde manier gebruiken als de rem.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
maar mountainbike heeft er meestal tig toch, dan is dat wel raar
huh? hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er ook een beetje ruzie mee want de versnelling moet je op dezelfde manier gebruiken als de rem.
Nou mijn eigen fiets heeft zoals je kan een achteruit traprem.. maar die mountainbike ook en als je de versnelling wil veranderen moet je ook de trapper een tikje naar achteren doen.quote:
Ook een Bully XL?quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Lees net dat verhaal van die man die in Rotterdam is verscheurd door de hond van zijn dochter. Ik ga vanmiddag even heel hard hondje knuffelen
quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou mijn eigen fiets heeft zoals je kan een achteruit traprem.. maar die mountainbike ook en als je de versnelling wil veranderen moet je ook de trapper een tikje naar achteren doen.Dus steeds als ik langzaam wil afremmen dan schakel ik weer.
Ja waren vast keurig opgevoede chihuahua's.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Deden ze anders nooitquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waren vast keurig opgevoede chihuahua's.
Nou ik snap er maar half iets van.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]dat klinkt als heel raar en user error
![]()
een naafversnelling hou je je voeten even stil terwijl je schakelt
een derailleur trap je gewoon door terwijl je schakelt
maar gelukkig heb je straks je eigen fiets weer
oh en persoonlijk vind ik achteruittrap rem echt een crime..
Even in priemfactoren ontbinden, die stapjes.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik vandaag de helft van de stapjes van gisteren haal mag ik blij zijn. Dat zijn er nog steeds 7280.
3640
1820
910
455 okee 773 nu al![]()
14.560 = 2 * 2 * 2 * 2 * 2 * 5 * 7 * 13
Einde dienstmededeling![]()
ja ik was toch bezigquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Even in priemfactoren ontbinden, die stapjes.
Voel je je vandaag wel iets beter weer?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verder kom ik vandaag nog niet echt op gang.
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn dat de beestjes die bij ballie zitten?
Ja, dat wel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Voel je je vandaag wel iets beter weer?
ik rem dan erg snel per ongeluk af en ik vind het minder "precies" als bij handremmen; Die kan ik beter doserenquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik snap er maar half iets van.Oh hoezo? Het werkt altijd wel prima bij mij.
Alleen wat moet, maar dat komt misschien ook omdat de film die ik gisteren nog aan het kijken was , tot 0:30 duurde.quote:
Ja ik weet eigenlijk niet meer echt beter.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik rem dan erg snel per ongeluk af en ik vind het minder "precies" als bij handremmen; Die kan ik beter doseren
Heh?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen wat moet, maar dat komt misschien ook omdat de film die ik gisteren nog aan het kijken was , tot 0:30 duurde.
quote:
Oh, die laatste t moet weg. Autocorrect maakt er weer een potje van.quote:
Oooh zoquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die laatste t moet weg. Autocorrect maakt er weer een potje van.
gewoon doenquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Krijg spontaan zin om vanavond Chinees te halen. Had ik gisteren eigenlijk al maar ik wou niet op die mountainbike heen.
Maar ik weet niet of ik het ga doen hoor.
Ik weet nooit hoe ik bij die dingen tot stilstond moet komen om veilig af te stappen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik rem dan erg snel per ongeluk af en ik vind het minder "precies" als bij handremmen; Die kan ik beter doseren
ohja, dat is ook een beetje klungelen inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe ik bij die dingen tot stilstond moet komen om veilig af te stappen.
Als je je voeten bij de grond kan doen dan moet het geen probleem zijn toch?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe ik bij die dingen tot stilstond moet komen om veilig af te stappen.
Snap ik. Was ook opeens een rare zin.quote:
Maar daar ben ik toch mee aan het remmen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je je voeten bij de grond kan doen dan moet het geen probleem zijn toch?
Uhm. Ik moet straks even opletten hoe ik dat doe normaal want in mijn hoofd klinkt het zo logisch.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar ben ik toch mee aan het remmen.
Ik moet zeggen dat ik enkel op een fiets met achteruittraprem zit, wanneer ik mijn auto naar de garage gebracht heb, als leenfiets, dus heel veel ervaring heb ik er ook niet meer mee.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm. Ik moet straks even opletten hoe ik dat doe normaal want in mijn hoofd klinkt het zo logisch.
Ja ik doe het elke dag dus voor mij klinkt het gewoon heel logisch.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik enkel op een fiets met achteruittraprem zit, wanneer ik mijn auto naar de garage gebracht heb, als leenfiets, dus heel veel ervaring heb ik er ook niet meer mee.
Ik rem dan tot stilstond, maar op het moment dat ik dan af wil stappen, ga ik toch weer wat naar voren.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
Maar volgens mij rem ik gewoon met mijn voeten en de rem tot ik langzaam genoeg ga en dan ga ik met mijn voeten naar de grond.Of ik stap af.
Oh dat heb ik echt nooit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik rem dan tot stilstond, maar op het moment dat ik dan af wil stappen, ga ik toch weer wat naar voren.
Ok fiets altijd snel. En dat werkt niet echt bij die remmen, vind ik.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
Ben alleen soms wel bang dat mijn rem zegt krijg de tering maar als ik snel fiets.
Als je er elke dag op zou fietsen dan heb je het ook wel snel door.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zal het wel niet goed doen.
👀quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok fiets altijd snel. En dat werkt niet echt bij die remmen, vind ik.
Speedy.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok fiets altijd snel. En dat werkt niet echt bij die remmen, vind ik.
Dat is niet voor niks mijn bijnaam. 👀quote:
Veel plezierquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo met vriendinlief naar food court heul veul lekkere dingetjes uitproberen
quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Sowieso dat mijn buurvrouw nieuwsgierig gaat zitten kijken als ik thuis kom met mijn eigen fiets. Ze stond van de week ook al heel nieuwsgierig te kijken toen dat ding opgehaald werd.
Maar goed zij is ook de persoon die een camera heeft gericht op de schuur dus ze wil alles weten.
Ik zet tegenwoordig mijn fiets ook binnen dus ik heb er weinig problemen mee want wij gebruiken als de enige de schuur.quote:
Komt zeker nooit buiten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Sowieso dat mijn buurvrouw nieuwsgierig gaat zitten kijken als ik thuis kom met mijn eigen fiets. Ze stond van de week ook al heel nieuwsgierig te kijken toen dat ding opgehaald werd.
Maar goed zij is ook de persoon die een camera heeft gericht op de schuur dus ze wil alles weten.
Uhm ik zie haar alleen als ze naar haar werk gaat.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt zeker nooit buiten.
Ik zou mezelf een Scream ghostface outfit aanschaffen en een half uur de Carlton dance doen midden in de nacht voor die camera.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Komt goedquote:
Vriendelijk zwaaien.quote:
Zijn er nog meer zelfstandige maar begeleid wonen woningen daar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik moet van de week moed verzamelen om bij mijn nieuwe buren aan te bellen en mezelf voorstellen.
Of wacht ik gewoon op het moment dat ik ze toevallig zie.....
![]()
Uitgebreid uit m'n neus eten vlak voor die camera.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou mezelf een Scream ghostface outfit aanschaffen en een half uur de Carlton dance doen midden in de nacht voor die camera.
Wat ik begrepen heb, is de rest in het gebouw (die dus dezelfde hoofdingang hebben) gewoon reguliere huur...quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn er nog meer zelfstandige maar begeleid wonen woningen daar?
Ahjaquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb, is de rest in het gebouw (die dus dezelfde hoofdingang hebben) gewoon reguliere huur...
Zijn maar 5 woningen trouwens..
Vanochtend ook maar eens gedaan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Al best een hoop in huis gedaanNu weer verder met de vakantievoorbereidingen
30km/u ?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
Zooo heb er meteen weer een goed tempo in met fietsen. Zo blij.
Ja ik ben nog een beetje voorzichtig want ik moet over een aantal dagen ook misschien even de spaken goed laten aandraaien nog als ik er een stukje op heb gefietst en over hobbeltjes ben gegaan enz.quote:
Ze hebben het hier liever over chips met rare smaakjes, schnitzels en poepvis in een jasje.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:20 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan
Beginnen met wat oesters en een glaasje Pouilly Fumé.
Daarna een chevize van langoustines met gegrillde artisjok en scallops.
Good times
Zwaar leven.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:20 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan
Beginnen met wat oesters en een glaasje Pouilly Fumé.
Daarna een chevize van langoustines met gegrillde artisjok en scallops.
Good times
Das woensdagmiddag plebejer lunch. Dus ik sla overquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben het hier liever over chips met rare smaakjes, schnitzels en poepvis in een jasje.
Iemand moet het doen hequote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
bij gebrek aan brood maar saucijzen hapjes in de oven gegooid
Dat is altijd beter dan gewoon brood....quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
bij gebrek aan brood maar saucijzen hapjes in de oven gegooid
Jij geeft echt niets om de Palestijnse kindjes hč?quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer een bagel op. @:uitstraling
Skittlesquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Bagelsquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Dit is ook een plek waar menig mens vakantie zou willen vierenquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Wat een weertje vandaag jongens. Elke keer als ik in de tuin zit voelt het gewoon als een kleine vakantie![]()
[ afbeelding ]
Heb al een plekje voor de bospod gereserveerd hoor, naast de Grillplatzquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is ook een plek waar menig mens vakantie zou willen vieren
dat snap ik met dat uitzichtquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Wat een weertje vandaag jongens. Elke keer als ik in de tuin zit voelt het gewoon als een kleine vakantie![]()
[ afbeelding ]
Mag ik naast de grill wonen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb al een plekje voor de bospod gereserveerd hoor, naast de Grillplatz
Ziet er mooi uit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben heel stilquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je even aan Buda vragen of ie een buurvrouw wil.
Die film is geweldig. Also: Florencequote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Skittles![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik zie iets andersquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
@:bomenverzameling
een niesende panda
Oh ligt het dus niet aan mij.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Vond het maar viezig buiten, zo plakkerig benauwd
verstandig om dat op tijd te doen inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
En waarom moet echt elk apparaat gaan lopen kutten zodra je nieuw internet hebtGelukkig op tijd bedacht de chromecast te checken voor de F1 zo begint
Hij was ook heel de tijd aan het miepen met 'ik kan niet verbinden, mijn leven is zo zwaar, hoe werkt dit'. En ik klik weer op dezelfde knop en dan geeft die opeens de melding' 'niks aan het afspelen' en is die plots verbondenquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig om dat op tijd te doen inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |