Ja, dat wel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Voel je je vandaag wel iets beter weer?
ik rem dan erg snel per ongeluk af en ik vind het minder "precies" als bij handremmen; Die kan ik beter doserenquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik snap er maar half iets van.Oh hoezo? Het werkt altijd wel prima bij mij.
Alleen wat moet, maar dat komt misschien ook omdat de film die ik gisteren nog aan het kijken was , tot 0:30 duurde.quote:
Ja ik weet eigenlijk niet meer echt beter.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik rem dan erg snel per ongeluk af en ik vind het minder "precies" als bij handremmen; Die kan ik beter doseren
Heh?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen wat moet, maar dat komt misschien ook omdat de film die ik gisteren nog aan het kijken was , tot 0:30 duurde.
quote:
Oh, die laatste t moet weg. Autocorrect maakt er weer een potje van.quote:
Oooh zoquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die laatste t moet weg. Autocorrect maakt er weer een potje van.
gewoon doenquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Krijg spontaan zin om vanavond Chinees te halen. Had ik gisteren eigenlijk al maar ik wou niet op die mountainbike heen.
Maar ik weet niet of ik het ga doen hoor.
Ik weet nooit hoe ik bij die dingen tot stilstond moet komen om veilig af te stappen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik rem dan erg snel per ongeluk af en ik vind het minder "precies" als bij handremmen; Die kan ik beter doseren
ohja, dat is ook een beetje klungelen inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe ik bij die dingen tot stilstond moet komen om veilig af te stappen.
Als je je voeten bij de grond kan doen dan moet het geen probleem zijn toch?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe ik bij die dingen tot stilstond moet komen om veilig af te stappen.
Snap ik. Was ook opeens een rare zin.quote:
Maar daar ben ik toch mee aan het remmen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je je voeten bij de grond kan doen dan moet het geen probleem zijn toch?
Uhm. Ik moet straks even opletten hoe ik dat doe normaal want in mijn hoofd klinkt het zo logisch.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar ben ik toch mee aan het remmen.
Ik moet zeggen dat ik enkel op een fiets met achteruittraprem zit, wanneer ik mijn auto naar de garage gebracht heb, als leenfiets, dus heel veel ervaring heb ik er ook niet meer mee.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm. Ik moet straks even opletten hoe ik dat doe normaal want in mijn hoofd klinkt het zo logisch.
Ja ik doe het elke dag dus voor mij klinkt het gewoon heel logisch.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik enkel op een fiets met achteruittraprem zit, wanneer ik mijn auto naar de garage gebracht heb, als leenfiets, dus heel veel ervaring heb ik er ook niet meer mee.
Ik rem dan tot stilstond, maar op het moment dat ik dan af wil stappen, ga ik toch weer wat naar voren.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
Maar volgens mij rem ik gewoon met mijn voeten en de rem tot ik langzaam genoeg ga en dan ga ik met mijn voeten naar de grond.Of ik stap af.
Oh dat heb ik echt nooit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik rem dan tot stilstond, maar op het moment dat ik dan af wil stappen, ga ik toch weer wat naar voren.
Ok fiets altijd snel. En dat werkt niet echt bij die remmen, vind ik.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
Ben alleen soms wel bang dat mijn rem zegt krijg de tering maar als ik snel fiets.
Als je er elke dag op zou fietsen dan heb je het ook wel snel door.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zal het wel niet goed doen.
👀quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok fiets altijd snel. En dat werkt niet echt bij die remmen, vind ik.
Speedy.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok fiets altijd snel. En dat werkt niet echt bij die remmen, vind ik.
Dat is niet voor niks mijn bijnaam. 👀quote:
Veel plezierquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo met vriendinlief naar food court heul veul lekkere dingetjes uitproberen
quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Sowieso dat mijn buurvrouw nieuwsgierig gaat zitten kijken als ik thuis kom met mijn eigen fiets. Ze stond van de week ook al heel nieuwsgierig te kijken toen dat ding opgehaald werd.
Maar goed zij is ook de persoon die een camera heeft gericht op de schuur dus ze wil alles weten.
Ik zet tegenwoordig mijn fiets ook binnen dus ik heb er weinig problemen mee want wij gebruiken als de enige de schuur.quote:
Komt zeker nooit buiten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Sowieso dat mijn buurvrouw nieuwsgierig gaat zitten kijken als ik thuis kom met mijn eigen fiets. Ze stond van de week ook al heel nieuwsgierig te kijken toen dat ding opgehaald werd.
Maar goed zij is ook de persoon die een camera heeft gericht op de schuur dus ze wil alles weten.
Uhm ik zie haar alleen als ze naar haar werk gaat.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt zeker nooit buiten.
Ik zou mezelf een Scream ghostface outfit aanschaffen en een half uur de Carlton dance doen midden in de nacht voor die camera.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Komt goedquote:
Vriendelijk zwaaien.quote:
Zijn er nog meer zelfstandige maar begeleid wonen woningen daar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik moet van de week moed verzamelen om bij mijn nieuwe buren aan te bellen en mezelf voorstellen.
Of wacht ik gewoon op het moment dat ik ze toevallig zie.....
![]()
Uitgebreid uit m'n neus eten vlak voor die camera.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou mezelf een Scream ghostface outfit aanschaffen en een half uur de Carlton dance doen midden in de nacht voor die camera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |