Ja, dat wel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Voel je je vandaag wel iets beter weer?
ik rem dan erg snel per ongeluk af en ik vind het minder "precies" als bij handremmen; Die kan ik beter doserenquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik snap er maar half iets van.Oh hoezo? Het werkt altijd wel prima bij mij.
Alleen wat moet, maar dat komt misschien ook omdat de film die ik gisteren nog aan het kijken was , tot 0:30 duurde.quote:
Ja ik weet eigenlijk niet meer echt beter.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik rem dan erg snel per ongeluk af en ik vind het minder "precies" als bij handremmen; Die kan ik beter doseren
Heh?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen wat moet, maar dat komt misschien ook omdat de film die ik gisteren nog aan het kijken was , tot 0:30 duurde.
quote:
Oh, die laatste t moet weg. Autocorrect maakt er weer een potje van.quote:
Oooh zoquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die laatste t moet weg. Autocorrect maakt er weer een potje van.
gewoon doenquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Krijg spontaan zin om vanavond Chinees te halen. Had ik gisteren eigenlijk al maar ik wou niet op die mountainbike heen.
Maar ik weet niet of ik het ga doen hoor.
Ik weet nooit hoe ik bij die dingen tot stilstond moet komen om veilig af te stappen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik rem dan erg snel per ongeluk af en ik vind het minder "precies" als bij handremmen; Die kan ik beter doseren
ohja, dat is ook een beetje klungelen inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe ik bij die dingen tot stilstond moet komen om veilig af te stappen.
Als je je voeten bij de grond kan doen dan moet het geen probleem zijn toch?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe ik bij die dingen tot stilstond moet komen om veilig af te stappen.
Snap ik. Was ook opeens een rare zin.quote:
Maar daar ben ik toch mee aan het remmen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je je voeten bij de grond kan doen dan moet het geen probleem zijn toch?
Uhm. Ik moet straks even opletten hoe ik dat doe normaal want in mijn hoofd klinkt het zo logisch.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar ben ik toch mee aan het remmen.
Ik moet zeggen dat ik enkel op een fiets met achteruittraprem zit, wanneer ik mijn auto naar de garage gebracht heb, als leenfiets, dus heel veel ervaring heb ik er ook niet meer mee.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm. Ik moet straks even opletten hoe ik dat doe normaal want in mijn hoofd klinkt het zo logisch.
Ja ik doe het elke dag dus voor mij klinkt het gewoon heel logisch.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik enkel op een fiets met achteruittraprem zit, wanneer ik mijn auto naar de garage gebracht heb, als leenfiets, dus heel veel ervaring heb ik er ook niet meer mee.
Ik rem dan tot stilstond, maar op het moment dat ik dan af wil stappen, ga ik toch weer wat naar voren.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
Maar volgens mij rem ik gewoon met mijn voeten en de rem tot ik langzaam genoeg ga en dan ga ik met mijn voeten naar de grond.Of ik stap af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |