Eentje van hemzelf en eentje van zijn kleindochterquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee honden van 9 maanden. Kan best eentje van hem was
Ik heb er ook een beetje ruzie mee want de versnelling moet je op dezelfde manier gebruiken als de rem.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
maar mountainbike heeft er meestal tig toch, dan is dat wel raar
huh? hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er ook een beetje ruzie mee want de versnelling moet je op dezelfde manier gebruiken als de rem.
Nou mijn eigen fiets heeft zoals je kan een achteruit traprem.. maar die mountainbike ook en als je de versnelling wil veranderen moet je ook de trapper een tikje naar achteren doen.quote:
Ook een Bully XL?quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Lees net dat verhaal van die man die in Rotterdam is verscheurd door de hond van zijn dochter. Ik ga vanmiddag even heel hard hondje knuffelen
quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou mijn eigen fiets heeft zoals je kan een achteruit traprem.. maar die mountainbike ook en als je de versnelling wil veranderen moet je ook de trapper een tikje naar achteren doen.Dus steeds als ik langzaam wil afremmen dan schakel ik weer.
Ja waren vast keurig opgevoede chihuahua's.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Lees net dat verhaal van die man die in Rotterdam is verscheurd door de hond van zijn dochter. Ik ga vanmiddag even heel hard hondje knuffelen
Deden ze anders nooitquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waren vast keurig opgevoede chihuahua's.
Nou ik snap er maar half iets van.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]dat klinkt als heel raar en user error
![]()
een naafversnelling hou je je voeten even stil terwijl je schakelt
een derailleur trap je gewoon door terwijl je schakelt
maar gelukkig heb je straks je eigen fiets weer
oh en persoonlijk vind ik achteruittrap rem echt een crime..
Even in priemfactoren ontbinden, die stapjes.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik vandaag de helft van de stapjes van gisteren haal mag ik blij zijn. Dat zijn er nog steeds 7280.
3640
1820
910
455 okee 773 nu al![]()
14.560 = 2 * 2 * 2 * 2 * 2 * 5 * 7 * 13
Einde dienstmededeling![]()
ja ik was toch bezigquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Even in priemfactoren ontbinden, die stapjes.
Voel je je vandaag wel iets beter weer?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verder kom ik vandaag nog niet echt op gang.
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn dat de beestjes die bij ballie zitten?
Ja, dat wel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Voel je je vandaag wel iets beter weer?
ik rem dan erg snel per ongeluk af en ik vind het minder "precies" als bij handremmen; Die kan ik beter doserenquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik snap er maar half iets van.Oh hoezo? Het werkt altijd wel prima bij mij.
Alleen wat moet, maar dat komt misschien ook omdat de film die ik gisteren nog aan het kijken was , tot 0:30 duurde.quote:
Ja ik weet eigenlijk niet meer echt beter.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik rem dan erg snel per ongeluk af en ik vind het minder "precies" als bij handremmen; Die kan ik beter doseren
Heh?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen wat moet, maar dat komt misschien ook omdat de film die ik gisteren nog aan het kijken was , tot 0:30 duurde.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |