Ze komen zo even langs.quote:
Zijn dat de beestjes die bij ballie zitten?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag een filmpje dat mensen op zoek gingen naar die orb weavers en ze op hun armen lieten lopen. Daar had ik ook wel een beetje moeite mee moet ik toegeven.
quote:
quote:
Dat had ik ook overgeslagen denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag een filmpje dat mensen op zoek gingen naar die orb weavers en ze op hun armen lieten lopen. Daar had ik ook wel een beetje moeite mee moet ik toegeven.
Hoe vaak ga je nu? Voor m'n gevoel elke dagquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
misschien als de wasmachine klaar is maar naar de sportschool gaan.
4 a 5 keer per weekquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nu? Voor m'n gevoel elke dag![]()
Hier is het perfect weer vandaag, 23 graden en geen wolkje aan de hemel. Ga op m'n ligbedje liggen met een boek, en vanmiddag met de mountainbike erop uit.
Nopes. geen enkele vraag gehadquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen problemen gehad bij de douane deze keer?
Lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nu? Voor m'n gevoel elke dag![]()
Hier is het perfect weer vandaag, 23 graden en geen wolkje aan de hemel. Ga op m'n ligbedje liggen met een boek, en vanmiddag met de mountainbike erop uit.
Watquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
3640
1820
910
455 okee 773 nu al
14.560 = 2 * 2 * 2 * 2 * 2 * 5 * 7 * 13
Smoesjesquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was eigenlijk van plan vanavond te gaan sporten. Maar had gister een korte nacht; en vanavond ook al etentje.
Welkom in mijn hoofd. Donder nu maar weer opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |