Oh dat heb ik echt nooit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik rem dan tot stilstond, maar op het moment dat ik dan af wil stappen, ga ik toch weer wat naar voren.
Ok fiets altijd snel. En dat werkt niet echt bij die remmen, vind ik.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
Ben alleen soms wel bang dat mijn rem zegt krijg de tering maar als ik snel fiets.
Als je er elke dag op zou fietsen dan heb je het ook wel snel door.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zal het wel niet goed doen.
👀quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok fiets altijd snel. En dat werkt niet echt bij die remmen, vind ik.
Speedy.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok fiets altijd snel. En dat werkt niet echt bij die remmen, vind ik.
Dat is niet voor niks mijn bijnaam. 👀quote:
Veel plezierquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo met vriendinlief naar food court heul veul lekkere dingetjes uitproberen
quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Sowieso dat mijn buurvrouw nieuwsgierig gaat zitten kijken als ik thuis kom met mijn eigen fiets. Ze stond van de week ook al heel nieuwsgierig te kijken toen dat ding opgehaald werd.
Maar goed zij is ook de persoon die een camera heeft gericht op de schuur dus ze wil alles weten.
Ik zet tegenwoordig mijn fiets ook binnen dus ik heb er weinig problemen mee want wij gebruiken als de enige de schuur.quote:
Komt zeker nooit buiten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Sowieso dat mijn buurvrouw nieuwsgierig gaat zitten kijken als ik thuis kom met mijn eigen fiets. Ze stond van de week ook al heel nieuwsgierig te kijken toen dat ding opgehaald werd.
Maar goed zij is ook de persoon die een camera heeft gericht op de schuur dus ze wil alles weten.
Uhm ik zie haar alleen als ze naar haar werk gaat.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt zeker nooit buiten.
Ik zou mezelf een Scream ghostface outfit aanschaffen en een half uur de Carlton dance doen midden in de nacht voor die camera.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Komt goedquote:
Vriendelijk zwaaien.quote:
Zijn er nog meer zelfstandige maar begeleid wonen woningen daar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik moet van de week moed verzamelen om bij mijn nieuwe buren aan te bellen en mezelf voorstellen.
Of wacht ik gewoon op het moment dat ik ze toevallig zie.....
![]()
Uitgebreid uit m'n neus eten vlak voor die camera.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou mezelf een Scream ghostface outfit aanschaffen en een half uur de Carlton dance doen midden in de nacht voor die camera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |