De vraag is nu of dat filmpje de moeite waard gaat zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Het zware leven van een piraat. Een filmpje willen kijken en erachter komen dat je tv faalt met het bestandsformat en je dus niet die film in de pure kwaliteit kan kijken. Dus filmpje moet even door m'n pc geconverteerd worden, waardoor ik hem niet meer kan kijken vandaag
Dr Strange staat hoog aangeschrevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De vraag is nu of dat filmpje de moeite waard gaat zijn.
Niet nodigquote:
Oh. Ik ben een bietje Marvel moe, dus geen oordeelquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dr Strange staat hoog aangeschreven
Verdorie het enige wat hoeft te gebeuren is mkv omzetten naar mp4. Waarom die tv daar zo moeilijk over doet, Joost mag het weten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
is gewoon de goeie speler/codec regelen niet sneller?
Ik ben bezig met een marathon in opmaat naar Endgame. Allemaal films die ik nog nooit gezien hebquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh. Ik ben een bietje Marvel moe, dus geen oordeel
mkv en mp4 zijn containerformats.. de gebruikte videocodec kan compleet verschillen per bestandquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdorie het enige wat hoeft te gebeuren is mkv omzetten naar mp4. Waarom die tv daar zo moeilijk over doet, Joost mag het weten.
En ik kan van tevoren niet zien of iets die stomme combinatie is. mkv is op zich niets mis mee, bijna alles is mkv. Alleen als het ook nog Dolby Vision is gaat alles naar de pleuris.
Jeetje wat moeilijk doen als je dan gewoon even Disney abonnement kan nemen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een marathon in opmaat naar Endgame. Allemaal films die ik nog nooit gezien heb
Neequote:
Correct, met normale HDR heeft die tv geen enkel probleemquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mkv en mp4 zijn containerformats.. de gebruikte videocodec kan compleet verschillen per mkv
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje wat moeilijk doen als je dan gewoon even Disney abonnement kan nemen.
Mijn tv vreet geen mkvquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdorie het enige wat hoeft te gebeuren is mkv omzetten naar mp4. Waarom die tv daar zo moeilijk over doet, Joost mag het weten.
En ik kan van tevoren niet zien of iets die stomme combinatie is. mkv is op zich niets mis mee, bijna alles is mkv. Alleen als het ook nog Dolby Vision is gaat alles naar de pleuris.
Ja dit. Scheelt een hoop frustraties.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die staat drie kamers verderop. Zo technisch ben ik niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn tv vreet helemaal niks..
de pc eronder alles..
snap ik..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die staat drie kamers verderop. Zo technisch ben ik niet.
Oeh zal ik anders even inloggen bij prime nu ik toch voor de tv zit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dus de eerste Dr. Strange film? Die is tof. Alles na Avengers Endgame is imho meh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een marathon in opmaat naar Endgame. Allemaal films die ik nog nooit gezien heb
Ik zocht laatst die oude I know what you did last summer. Had ik per ongeluk die nieuwe gedownload in het Russisch, met de telefoon opgenomen in de biosquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik..
overigens doe ik nu ook sneller gewoon abo afsluiten hoor, films downloaden is ook maar gedoe met goeie versie zoeken
Guardians was nog leuk. En Thunderbolts was ook nog Oké.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dus de eerste Dr. Strange film? Die is tof. Alles na Avengers Endgame is imho meh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |